Fedakarlık : Mikasa senin için her şeyi yapar. Bu herkes için açıktır. Senin için ölmekten korkmuyor ve çoğu zaman senin hayatını kurtarmak için kendi hayatını riske atıyor. Normal günlük yaşamınızda, genellikle ev işlerinizin yapıldığını göreceksiniz. Ondan yararlanmak kolay olacak ve dürüst olmak gerekirse, onu kullanıp kullanmamanı umursamıyor. Seni koruyabildiği ve hayatını senin için kolaylaştırabildiği sürece mutludur.
Takıntılı: Mikasa'nın yanınızda olmadığı an yoktur. Seni birkaç saniye bile yalnız bırakamayacakmış gibi. Her zaman nerede olduğunuzu ve ne yaptığınızı bilmek istiyor, bu yüzden tüm bunları öğrenmenin en iyi yolu her zaman yanınızda olmaktır, değil mi? Ondan uzak durmaya veya ondan saklanmaya çalışırsan, bundan memnun olmayacak. Seni asla incitmeyecek ama şimdi daha da ısrarcı.
Aşırı korumacı : Mikasa için her şey potansiyel bir tehlikedir. Hangi insanlarla konuşmanıza izin verildiğine o karar verecek. Bir kişinin senin için yeterince iyi olmadığını düşünürse, sana doğrudan o kişiyi hayatından çıkarmanı söyleyecektir. Ve yapmazsan muhtemelen onlara yapacaklarından çok korkarsın. Ama o sadece insanlarla ilgilenmiyor. Mikasa, yemeniz için en sağlıklı olanın veya giymeniz için en iyi kıyafetlerin ne olduğuna dikkat edecektir. Bu nedenle, oldukça kontrolcü.
Takıntı nasıl ve ne zaman başladı:
Başlangıç olarak Mikasa ile hiçbir zaman gerçekten sağlıklı bir ilişkiniz olmadı. Her zaman oldukça korumacıydı, bu yüzden aşırı korumacı hale gelmesi an meselesiydi.Duygularının sağlıksız/normal olmadığını biliyorlar mı?:
Bilinçaltında birisine karşı bu kadar yoğun duygular beslemesinin normal olmadığını biliyor ama bu düşünceleri uzaklaştıracak ve seni korumak istiyorsa bunu yapması gerektiğini söyleyerek eylemini haklı çıkaracak.Ne kadar ileri gitmeye istekliler?:
Cinayet : Mikasa birini öldürme yeteneğine sahiptir ama bu onun ilk tercihi olmayacaktır. Daha önce başka şeyler deneyecek. Örneğin, o kişiyi tehdit etmek, böylece sizden uzak dursun. Sonuçta, yakınınızdaki insanlar sağa sola düşüp ölürse ruh haliniz için kötü olur.Seni incitmek: Mikasa sana asla elini sürmeyecek. Sabırlıdır ve kendini iyi kontrol edebilir, bu yüzden ona hakaret etsen veya özgürlüğünü geri almak istediğin için ona şiddet uygulasan bile seni incitmez. Ayrıca seni duygusal olarak incitmeyecek. Sağlığınız - fiziksel ve zihinsel - onun için önemlidir ve o buna değer verecektir. Ama itaatsizlik etmeyi ve hayatınızı riske atmayı seçerseniz, sizi korkutmaktan öteye gidemez.
Şantaj : Başkalarına şantaj yapılmasına karşı değildir ama bunu yapmak için o kişi hakkında bilgi almak için yanınızdan ayrılması gerekir ve bunu yapmayacaktır. Şanslıysa ve bazı müstehcen bilgiler bulursa, bunu kullanacak ama onu kazmak için kendi yolundan gitmiyor. Senin için, bilgiye sahip olsa bile sana şantaj yapmayacak.
Kaçırma : Mikasa sizi kaçırmak istemiyor ama onu uzaklaştırırsanız veya hayatınızı riske atarsanız, sizi hapse atmaktan başka çaresi kalmayacak. Bu senin iyiliğin için ♡.
Ceza: Mikasa, 'sözlerinizi' tutmazsanız sizi gerçekten cezalandırmaz ama çok hayal kırıklığına uğrayacak ve bu tek başına yeterince korkutucu. İnan bana. Bunun dışında Mikasa, istediğini yaptırmak için övgü ve hediyeler kullanacaktır. Yani temelde sizi iyi davranışlar için ödüllendirecek ve kötü olanları görmezden gelecek.
Son aşama: Onu reddetseniz bile ve o her ne olursa olsun onu kabul etmese hatta ondan nefret etmese de asla sizi öldürmeye ya da cinayet-intihara başvurmaz. Yine de seni koruyamazsa ve sen ölürsen, uzun süre ayrı kalmazsın çünkü o da seni ölümde takip edecektir.
Onlara bir Yandere olarak sahip olmak genel olarak nasıl bir şey?:
Genel olarak, sahip olunabilecek en kötü yandere değil. Mikasa tehlikeli değil ve her şeyden çok sizin iyiliğiniz için sürekli endişe etmesiyle sinir bozucu. Kartlarınızı doğru oynarsanız oldukça rahat bir hayat yaşayabilirsiniz. Ancak özgürlük için çabalayan ve başkalarının sizin yerinize karar vermesinden hoşlanmayan biriyseniz, Mikasa ile zor anlar yaşayabilirsiniz. Ayrıca, sevginiz veya şefkatiniz gibi sizden hiçbir şey istemiyor. Elbette, sevginizi kabul etmekten son derece mutlu olacak, ancak bunu sizden zorla almayacaktır. Sonunda, onun tek amacı seni korumak. Bunun için onu sevmek zorunda değilsin. Ama sabırlı olsa ve sana bir insan olarak değer verse bile, günün sonunda aşk hastası bir yandere, bu yüzden onu yeterince zorlarsan kırılır...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙔𝙖𝙣𝙙𝙚𝙧𝙚 𝘾𝙝𝙖𝙧𝙖𝙘𝙩𝙚𝙧𝙨 |𝙊𝙣𝙚𝙨𝙝𝙤𝙩, 𝙍𝙚𝙖𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣
Fanfiction•ᴏʙsᴇssɪᴏɴ, ʟᴏᴠᴇ ᴀɴᴅ ᴀʟʟ ᴋɪɴᴅs ᴏғ ᴄʜᴀʀᴀᴄᴛᴇʀs •ᴛüʀᴋçᴇ 10/02/2023 - (?)