Yandere! İzana ve Mikey

635 23 2
                                    

~Okuyucu ihmalkar davranıyor~

Uyarılar: Hile, ölüm ve şiddet imaları

.

.

.

İzana Kurokawa

Izana, senin pislik partnerini bir süredir tanıyordu. Astlarından birinin onları takip etmesini sağlayan Izana, size zamanlarının neredeyse tamamını ayırarak, arkanızdan arkadaşlarınızla takılmak için harcadıklarını duydu. Izana, gece geç saatlerde eşinizin ne yaptığından habersiz onun için ayakta kalmaya çalışmanızı, işte fazla mesai yaptığınız konusunda sizi yalanlarla beslemenizi izlerdi. Endişe verici ilişkinizi dile getirdiğinizde, Izana hemen yanınızda olmasına rağmen, bunu görmemenizin ne kadar aptalca olması Izana'yı tiksindirdi. Seni alıp götürmekten, seni gerektiği gibi sevebileceği bir yere götürmekten kendini alıkoymak zorunda kaldığı birçok kez oldu. Elbette, bu rotanın onun için çok kolay olduğundan kaçındı, eşinizden nefret etmenizi ve ona gitmenizi sağlamak gibi daha zevkli bir yolu seçti.

Partnerinizin arkadaşlarınızdan birine sürtündüğü fotoğrafları sizinle paylaştığında, kızacağınızı biliyordu, ancak sizi evinizin dışından bu kadar net duyabileceğini düşünmemişti. Izana dışarıda bekliyordu, senin eski sevgiline bağırdığını duyuyordu. Parlak gözlerle kapıyı açtın ve bir arabanın önünde seni bekleyen Izana'yı gördün. Siz sessizce içeri girerken kapıyı açtı, hemen ardından İzana geldi. Yüzünü onun göğsüne gömerken, sana yaptıklarından dolayı eski sevgilini öldürmek istediğini mırıldanarak seni kucağına aldı. O kimdi ki buna karşı çıkıyordu?

Siz güvenli bir şekilde Izana'nın yatağına girdikten sonra, sessizce çatı katından ayrıldı. Kakucho ve onu bekleyen Tenjikus yöneticilerinin geri kalanı, sizi incittiği için eski sevgilinizi ve arkadaşınızın izini sürmeye kararlı. Onlardan bir daha asla haber almayacağınızdan emin olabilirsiniz. Haberlerde sadece yüzlerini görerek manşetin üstünde görünmek eksik.

Manjiro Sano

Mikey, ne zaman partnerinle birlikte olsan, gözlerinde hep bu hüzünlü özlem dolu bakışın olduğunu fark etti. Ayrıca, partnerinizin her zaman arkadaşlarını getirmesi ve yanlarında olduğunuzu fark etmemesi nedeniyle bir randevu bile diyemeyeceğiniz bir "randevu"dayken partnerinizin size nasıl bakmayacağını da fark etti. Ne zaman ilişkinizden söz etse, diğer insanlara ne kadar şehvetli bakışlar attıklarını bilmeden onları sevdiğinizi söylerdiniz. Mikey, partnerinizin hafife aldığı aynı şeyi dilediği için çileden çıktı, size yapabileceği ve daha iyi davranacağı tüm yolları düşündü.

Mikey sizinle yavaş yavaş şu anki partnerinizden daha iyi birini hak ettiğiniz hakkında konuşurdu ve partnerinizin sizi aldattığı konusunda size tam olarak rahatlık verene kadar yavaş yavaş partnerinizin sadakatsiz olduğuna dair daha sağlam kanıtlar elde ederdi. Endişelenmeyin, Mikey, uzun süredir mahrum kaldığınız kucağında eriyip, kaçınılmaz olarak çöktüğünüzde ağlamanız için orada olacaktır. Zihinsel olarak zayıflamış halinizden yararlanan Mikey, yavaş yavaş size yalnız gecelerde orada olup sizi nasıl rahatlattığını, size nasıl çok daha iyi davranabileceğini, sadece onunla birlikte olduğunu anlatmaya başlardı.

Siz ikiniz birbirine sarılırken, siz ağlayarak uyuyakalmışken, Mikey'nin Draken'a s/o resmi ve bir adres içeren bir mesaj gönderdiğini bilmiyordunuz. Eski sevgilini onlarla düzgün bir şekilde başa çıkmadan önce biraz hırpalamasını nasıl istediğine dair ayrıntılı talimatlar koymak. Eski sevgilinden ne geldiğini asla bilemedin, Mikey zaten onlardan bir daha asla bahsetmedi, sen de öyle.

𝙔𝙖𝙣𝙙𝙚𝙧𝙚 𝘾𝙝𝙖𝙧𝙖𝙘𝙩𝙚𝙧𝙨 |𝙊𝙣𝙚𝙨𝙝𝙤𝙩, 𝙍𝙚𝙖𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin