Uyarı : Tetikleyici içerik içerebilir. Hafif manhandling. Redaksiyon değil. 3 Saçmalık yapıyorum-
Özet : O seni korkutuyor, bu yüzden intikam niyetiyle dönene kadar ondan sonuna kadar kaçındın. Seni görmek ve seni onunla tuzağa düşürmek ümidiyle
Odanın aydınlığı, göğsünde kabaran korku hissini köreltti, kalbi maraton koşuyormuş gibi hızla atıyor, okşayan parmakları artık onu tatsız düşüncelerden uzaklaştıramıyor. Gözleri elinin arkasına yapışıktı, bir düşünce okyanusuna daldı.
Ve kapı gıcırdayarak açılıp tüfekli bir adama doğru tacına doğrulttuğunda şaşırmış olmalıydı. Küreleri talepkar ve tehlikeli aciliyetle dolu, itaatkar bir fare gibi isyan edip boyun eğmiyor, bir itme onu doğruca bir sandalyeye ittiğinde, o sabah açlığını bastırmak için oturduğu sandalyenin aynısı.
Kendilerini habersiz ve çağrılmadan evine davet etmeye karar veren her kimse, onun adına özgürlüğü arayan tek erkek olan bir esmerdi. Ve Maria duvarının yıkıldığı o kader günde onu ailesinden alan tek kişi.
Onu tanımıyor. Onu saklandığı yerden çıkaran ve gerekmediğinde hapsedilmesini anlayan aynı çocuğu görmüyor. Bağımsızlığı reddedildiğinde bile sahip olduklarından memnundu.
Yeşil gözleri ona baktı ve ikisinin de bakışlarında parıldayan kalıcı bir melankoli tonu vardı.
Onu asla affedemezdi .
"Değiştin." Arkasındaki iki muhafızı kısaca fark ederek, çekingen bir tavırla konuşmaya başladı. Görevinden emekli olduktan sonra, ondan sadece kaçınmıştı. Aşırı bir ölçüye kadar bile ve şu anki haliyle, uzun vadede pek iyi gitmedi.
"Görüşmeyeli nasılsın?" Diye sordu. "Şimdiye kadar beni unutacağını düşünmüştüm."
Adam hareketsiz oturuyor, onu dikkatle izliyordu ve bakışlarını her zaman ilk ayıran o oluyordu, başka yere bakıyor, her bakışın ardındaki ateşli güdüleri bir kenara bırakıyordu.
"Hayır, seni unutmadım." Hatırladığından daha derin ve ağır bir sesle cevap verdi, kederli ama sert bir tonda ağır ağır ilerliyordu, etrafındaki gardiyanlara baktı ve onlar tek kelime etmeden evinin dışına çıktılar ve onun tek kaçış şansını engellediler.
"Anlıyorum... Bu iyi." Aşağıya baktı, "Artık ortak bir hedef doğrultusunda kendi grubunu yönettiğini duydum."
"Bu onlarla ilgili değil. Bu seninle ve benimle ilgili, alakasız konuları gündeme getirme." Sakince tersledi, küçümseyen tavrının sonuçları olduğunun farkına varmasına izin verdi, sonuçta onu bulmuştu, onunla yüzleşmek zorundaydı.
"Bu bizim ilişkimizle ilgiliyse, seni temin ederim ki aramızda hiçbir şey yoktu. Seni bir yoldaş olarak seviyor ve önemsiyordum, dürüst olmak gerekirse-" bir an duraksadı, "kendini bana dayattığın o zamanlarla ilgili kabuslar görüyorum. ... Benden sürdürülebilir bir şey talep ediyor."
Sözlerine dikkatle kulak verdi, insancıl bir perdenin arkasına ince bir şekilde gizlenmiş sıkıntılı yüz hatlarını içerken dudakları takip edildi. "Seni geri götürmemi istiyorsan. Çok üzgünüm, sana verecek hiçbir şeyim yok." Kaşlarını hafifçe çatarak ve en ufak bir değişikliğe odaklanarak dedi.
"Parmağındaki o yüzük ne için?" Aniden sordu, ilgi, gömülü bir mücevher ile inci şeridine işaret etti. Hafifçe dokunarak ve saklayarak onu küçümsemeye çalışıyor.
"Bugünlerde taktığım bir aksesuar. Güzel, değil mi?" Adamı rahatsız etmek için cansız nesneye sevgiyle gülümseyerek yalan söyledi.
"Çıkar onu." Birdenbire, sanki öldürülmesi gereken zehirli bir yılanmış gibi eşyaya dik dik baktı. Ona baktı, "Elinde görmek istemiyorum. Çıkar onu. " Daha sert bir aksanla söze başlıyor.
"Bu benim seçimim. Bana ne yapıp ne yapmamam gerektiğini söyleme." Kızgınlıkla mantık yürütmeye çalıştı. Eren bunu hoş karşılamışa benzemiyordu.
Ayağa kalktı, ona yaklaşırken sandalyeyi geri itti, ne olacağını biliyordu. Hızla ayağa kalktı ve odasına doğru koşma şansını riske attı. Onu geri çekip masaya kaldırması, bacağını onunkilerin arasına sokması ve onu sarması bir saniye bile sürmedi.
"Beni başka bir adam için bırakıp gidebileceğini mi sanıyorsun?!" Sesi kulaklarında çınlıyor, kendisine yer vereceğini düşündüğü adama bakıyor. Ama ne kadar yanılmıştı?
Hemen içine kapandı, yüzünü başka tarafa çevirdi ve seçimlerini kavradı. "Kendini başka bir adama ayarladığını biliyorum." Homurdandı, sakin tavrı buharlaşarak yok oldu. Bileğindeki tutuşu güçlendi.
" Böylece beni unutabilirsin ." Kulağının yanında nefretle mırıldandı, bakışını tekrar elindeki yüzüğe çevirdi, yüzüğü yavaşça kaydırmaya başladı, çekip çıkardı ve yere çekti.
" Beni asla unutamazsın. Ölümde bile. "
eren bolumu cok istenmisti(bir kisi)
neysw istek karakter falan cartcurt yazin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙔𝙖𝙣𝙙𝙚𝙧𝙚 𝘾𝙝𝙖𝙧𝙖𝙘𝙩𝙚𝙧𝙨 |𝙊𝙣𝙚𝙨𝙝𝙤𝙩, 𝙍𝙚𝙖𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣
Fanfiction•ᴏʙsᴇssɪᴏɴ, ʟᴏᴠᴇ ᴀɴᴅ ᴀʟʟ ᴋɪɴᴅs ᴏғ ᴄʜᴀʀᴀᴄᴛᴇʀs •ᴛüʀᴋçᴇ 10/02/2023 - (?)