Yandere! Hange Zoe

197 11 0
                                    

Kanlı şeylere ilgi duyduğun için izcilere katılmanın senin için o kadar da anlaşmayı bozmayacağını tahmin edebiliyorum. Bilimsel amaçlar ve keşif için daha çok böyle olurdu, bu yüzden büyük olasılıkla Hange ekibine yerleştirilirsiniz ve zamanla terk edilmiş tüm eski yerleri keşfetmek için onlarla birlikte çalışır ve yardımcı olabilecek herhangi bir ipucu ararsınız. titanlar hakkındaki gerçeği anlıyor ve ziyaret ettikleri yeni yerlerin yakın gelecekte insanlar tarafından iskan edilip edilemeyeceğini görmeye çalışıyorsunuz.

Hange, ekibindeki herkesle yakın bir dostluk sürdürüyor ve hayata farklı bir bakış açısına sahip birinin ilgilerini çekeceğini hayal edebiliyorum. Bu muhtemelen, başka bir takım üyesiyle hayata bakışınız ve genel olarak titanlar hakkındaki görüşleriniz hakkında konuştuğunuz bir konuşmaya kulak misafiri olduklarında olur, Hange kesinlikle sohbete girer ve görüşlerinizi anlamaya çalışırken beyninizi zorlar.

Bu olağan bir şey haline gelir ve Hange'nin her zaman masanızda oturup sizinle konuştuğunu fark etmeye başlarsınız ve sonunda tüm keşif seferleri sırasında Hange'nin yanında olursunuz, sizi yakınınızda tuttuklarından ve sizi ele geçirdiklerinden emin olurlar. tüm küçük görevler de. Hange, mizah anlayışınızı oldukça sevecen bulur ve şakalaşmanızı takdir eder ve sizi çok iyi tanıdıkları ve iyi niyetli olduğunuzu bildikleri için bunların hiçbirine alınmazlar.

Hange, fikirlerinizi paylaşmanız için aktif olarak teşvik eder ve onları dikkate alır, düşünce sürecinizden zevk alırlar ve ancak yeterince rahat olduğunuzu hissettiklerinde daha fazla konuşmanızı duymak isterler. Hange, sizi biraz zorlayan bir tiptir, ancak sınırlarınıza saygı duymayı ve bunu çok fazla yapmamaya özen göstermeyi unutmaz.

Hange, büyüleyici buldukları bir şeye takıntılı bir tiptir ve sizi büyüleyici bulurlar, bu da onların sizinle daha fazla ilişki kurmak ve sizi tam olarak anlamak istemelerine neden olur. Hange duygularını gizleyen veya takıntılı değilmiş gibi davranan biri değildir ve eğer takıntılıysa, o zaman etrafındaki herkes takıntılı olduklarını zaten anlayabilirdi. Hange size çok değer verir ve sizi herkesten korur ama görevler sırasında aşırı korumacı olmaz çünkü ikinizin birlikte çok keyif aldığı tek şey bu. Birisi sizin kötü tarafınıza çıkarsa, o zaman Hange'ın şakalarını kullanarak onları tehdit etmesini bekleyebilirsiniz, çok tehdit edici değil, geri adım atmalarını sağlayacak kadar.

Bir yandere olarak Hange takıntılıdır ve her zaman senin hakkında konuşur ve seni yakın tuttuğundan emin olur. Bir bölüm şefi olarak pek çok taahhütleri olduğundan, işte veya boş zamanlarınızda her zaman yanlarında olmanızı sağlamak için sizi yaptıkları her şeye dahil edeceklerinden emin olurlar. Hange size karşı bir adım atmaz ama sizinle ilgilendiklerini açıkça belirtir ve rahatınız için size güvenmeye başlar. Paradis'te hayat bu haliyle zor ve Hange'in bir duygusal destek biçimi olarak orada birilerine ihtiyacı olacak ve kendileri hakkında iyi hissetmek ve böyle birini bulmak, tepetaklak düşecekleri anlamına gelir. Kişide hiçbir kusur görmezler ve kendilerini mükemmellik olarak görürler.

Hange, onlara nasıl davrandığınızı da umursamaz, onlarla birlikte olduğunuz sürece, mizah anlayışınızı bu kadar sevimli bulmalarının nedenlerinden birinin hangisi olduğu önemli değildir.

Son olarak, Hange kıskanç bir yandere türü değildir ve başkalarıyla iyi geçindiğinizde bunu takdir eder, ne kadar sadık olabileceğinizi bilirler ve gözlerinin yalnızca bir kişiye ve yalnızca bir kişiye bakacağından emindirler, bu sadece Hange'a kalmış gözlerinin onlar olduğundan emin olmak için.

𝙔𝙖𝙣𝙙𝙚𝙧𝙚 𝘾𝙝𝙖𝙧𝙖𝙘𝙩𝙚𝙧𝙨 |𝙊𝙣𝙚𝙨𝙝𝙤𝙩, 𝙍𝙚𝙖𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin