Yandere! Nanami, Sukuna ve Gojo

463 21 4
                                    

Nanami

Güzel adam.

Seni aldıktan sonra yalnız kalmanı bekliyordu ama bu kadar yalnız kalmanı beklemiyordu.

Sırf ondan başka sarılacak bir şeyin olsun diye kedi almak için yalvardın

Ona sarılmakta sorun olmadığının doğru olmasını gerçekten istemesen de o son parçayı oraya attın.

Sadece güzel küçük sevgilisi dünyaları hak ettiği için bunu kabul etti~

Artı, arkadaşlarını ve aileni öldürdüğünü öğrenirsen, kendini daha da yalnız hissedersin

Hareketli!

Bir gün eve patilerinde beyaz olan bu güzel kara kediyle gelir.

Adını Gabby koymaya karar verdin.

O kesinlikle sevimli bir kedicik, yani artık Nanami yokken daha az yalnız kalacaksın!!

Zaman zaman kediciği biraz kıskanabilir ama çok fazla değil.

Onu kediden daha fazla tuttuğun sürece, o iyi olacak.

Aslında onu bir ya da iki kez okşarken yakaladın

Sukuna

Bunu neden isteyesin ki???

Zaten bana sahip misin?

Sukuna ilk başta bu fikirden hoşlanmayacak

Size evcil hayvan beslememeniz gerektiğini söyleyerek şikayet edecek ve size bağıracak çünkü bu ikinizin de zamanını alacaktır!

Elinden geleni yaptıktan, güzel kirpiklerini kırpıştırdıktan, uslu uslu davrandıktan ve hatta biraz ağlama seansına girdikten sonra pes ediyor.

Ancak bu evcil hayvana sahip olmanın bir şartı vardır.

Yaramazlık yaparsanız, evcil hayvanı incitir, hatta öldürür.

Evcil hayvana neler yapabileceğinden şimdiden korktuğuna katılıyorsunuz.

Şimdiye kadar gördüğünüz en sevimli yavrulardan biri geliyor, gri beyaz bir Fransız Bulldog

Adını Westley koymuşsun.

Sukuna, yavruya olan şefkat gösterilerinize bazen gözlerini devirir, hatta bazen köpeği uzaklaştırır ve hakimiyetini kanıtlamak için sizi öper.

O andan itibaren, ne zaman çizginin dışına çıkmaya çalıştığını görse, Westley'e doğru yürüyecek ve sen de hemen duracaksın.

Sukuna'nın istediğini elde etmesi için neredeyse kusursuz bir yol.

Gojo

Gojo, evcil hayvanları olan Nanami'ye daha çok benziyor, bu konuda oldukça rahat.

Bir kez sorarsan, alırsın tatlım

Sukuna gibi o da istediğini elde etmek için evcil hayvanı bir koz olarak kullanıyor.

"Evcil hayvan ister misin bebeğim? Bana fazladan öpücük versen iyi olur~"

Bir kulağı köşeden kırpılmış bu turuncu tekir kediyi eve getirecek.

Ona Levi adını verdin

Bazen kucaklaşmayı sevse de Levi daha mesafeli bir kedidir.

Gojo istediğini elde etmek için seninle pazarlık edecek

Kediyi kaldıracak ve şöyle diyecek: "Levi'yi tutmak ister misin? Pekala, buraya gel ve bana bir öpücük ver bebeğim!~"

"Levi'yi okşamak ister misin? Bana biraz sarılırsan gidip onu alırım."

Onu dinliyorsun, çünkü isterse kediyi incitebileceğini biliyorsun.

Açıkçası onun yapacağına inanmıyorum

Tehdit ederdi ama o zamana kadar onu dinlerdin ki o kadar ileri gitmesine gerek kalmasın.

𝙔𝙖𝙣𝙙𝙚𝙧𝙚 𝘾𝙝𝙖𝙧𝙖𝙘𝙩𝙚𝙧𝙨 |𝙊𝙣𝙚𝙨𝙝𝙤𝙩, 𝙍𝙚𝙖𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin