Yandere! Gojo Satoru

504 33 0
                                    

İçerik Uyarısı ⚠️: Yandere, platonik yandere, genç!okuyucu, okuyucu erkekler arasında çok popüler, Gojo okuyucunun uykusunu biraz izliyor, toksik aile dinamikleri, aşırı korumacılık
Özet: Gojo elinden geldiğince sizi diğer çocuklardan koruma ihtiyacı hissediyor (Platonic!Yandere!Gojo x Teen!Reader)

︵‿︵‿୨♡୧‿︵‿︵︵‿︵‿୨♡୧‿︵‿︵︵‿︵‿୨♡୧‿︵‿︵

Kaç yaşında olursan ol, Gojo seni küçük bir çocuk olarak görmekten asla vazgeçmedi. Belki de seni çok koruduğu içindi. Sonsuza kadar evde kalmanı diliyor, senin yaşlandığını her düşündüğünde tek düşünebildiği dünyanın ne kadar tehlikeli olabileceğiydi. Senin incinmeni istemedi, sadece seni korumak istedi. Senin incinmene izin verse ne yapacağını bilmiyor.

Ve seni korumak için bazı sert önlemler almak zorunda kaldı. Gojo, yatağına kıvrıldığını görerek odana bakar. Yanınıza gelir ve sizi rahatsız eden herhangi bir ışık olmadan mışıl mışıl uyuyabilmeniz için odanızdaki peri ışıklarını kapatır.

Dinlendiğinizden emin olduktan sonra odadan çıkar. O olmasa da, kaya gibi uyuduğunuz düşünülürse peri ışıkları sizi çok rahatsız ederdi.

Odasındaki çekmeceyi açıp küçük bir yığın mektup çıkarıyor, hepsi sana yazılmış ve her biri birer aşk mektubu.

Onları bir daha göremeyesin diye dolabından çıkarmıştı. Pek çok insanın bunu dramatik ve hatta sağlıksız olarak nitelendireceğini biliyor ama o sadece sizi güvende tutmak istiyor.

Gojo sadece senin için korkuyor, birini bulsan çok sevinirdi ama ters gidebilecek çok şey vardı. Ya sana kötü davranan biriyle çıkmaya ihtiyacın olursa? Ya sana zarar verirlerse? Ya onu senden ayrı tutmaya çalışırlarsa?

Ya kalbin kırılırsa? Kalbin kırılsaydı Gojo kaldıramazdı, birinin seni böyle incittiği düşüncesi onu çileden çıkardı. Seni güvende tutmak baban olarak onun görevi.

Oldukça utangaç ve sessiz bir insan olarak büyüdün. Yanında rahat olduğun insanların yanında hâlâ oldukça gürültülüydün, yanında en rahat olduğun insanlar baban ve Nanami amcandı. Ama sessiz olmana ve çok arkadaşın olmamasına rağmen çok fazla hayranın vardı. Ve bu, bir sürü aşk mektubu aldığın anlamına geliyordu.

Gojo, şömineye atmadan önce hepsini birer birer parçalayarak her birinin içinden geçer. Kimsenin seni alt etmesine izin veremezdi, yaralanmanı göze alamazdı. Eğer birisiyle çıkacak olsaydın, onun onaylaması gerekirdi. Seni ağlatsalar, hatta üzseler, pişman olmalarını sağlayacağını anlamalarını sağlamalıydı.

Gojo ateşe bakar, başka harf kalmamıştır. Bunu yapmak sağlıksız veya sert olsa bile, her zaman güvenliğinize öncelik verecekti.

Sen onun bebeğisin, seni güvende tutmak için kesinlikle her şeyi yapar.

𝙔𝙖𝙣𝙙𝙚𝙧𝙚 𝘾𝙝𝙖𝙧𝙖𝙘𝙩𝙚𝙧𝙨 |𝙊𝙣𝙚𝙨𝙝𝙤𝙩, 𝙍𝙚𝙖𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin