super bolum
karakterler: Izana ve Kazutora, Manjiro ve Ran, Ken ve Mochizuki
uyarılar: yandere
Izana ve Kazutora
Aşk: Diğerinin nasıl hissedeceğini etkilemediği sürece seni mutlu etmek için her şeyi yaparlar çünkü seni elde etmeye odaklanırken birbirlerine karşı aşkı da bulmuşlardır.
Kriz: İkisi aynı şeyleri istedikleri için birlikte iyi çalışıyorlar, bu yüzden nadiren kavga ediyorlar. Ancak favorileri oynadığınızda, birbirlerini zamanınızı çalmakla suçlamaya başlarlar ve daha sık tartışmaya başlarlar. Kazutora bunu anlayınca, düşmanca enerjisini hemen size yönlendirir ve Izana da onu takip eder. Aynı şey iki kez yapılamaz, artık bu kadar ileri gideceğinizi bildiklerine göre, bir daha yapacak kadar aptalsanız hazırlıklıdırlar.
Cezalandırma: Herhangi bir ayrılma girişimi, başkalarıyla flört etmek, duygularını incitmek ve onları birbirine düşürmek, sizi cezalandırma nedenleridir. Sizi dövmeye başlarlar ama ikisi de sert disiplini tercih eder, bu yüzden bir adım daha ileri gitmeye teşvik ederler, bu yüzden çoğu zaman hastaneye gitmeniz gerekir. Yapmayacakları tek şey izolasyondur, çünkü ikisi de sizin yalnız olmanız gerektiğinde kendilerini sizinle etkileşim halinde bulurlar.
Manjiro ve Ran
Aşk: Manjiro sana karşı hisleri olduğunu anlamadan Ran seni kaçırdı ama Manjiro da seni istiyordu ve peşinden koşmasını engelleyemediği için paylaşmakta ısrar etti. Yakınlaştılar ama bazen Ran, Manjiro'yu sinir bozucu bir oda arkadaşı olarak görüyor çünkü genellikle eylemlerinin onu nasıl etkilediğini düşünmüyor.
Kriz: Ran, Manjiro'nun sizi hızlı bir şekilde savunmasından nefret ediyor çünkü bu, Manjiro'yu ona karşı kullanmakta sizi rahatlatıyor ve Manjiro, Ran'ın çok gergin olduğunu hissederseniz size durmanızı söylemek yerine ona gitmenizi teşvik ediyor. Manjiro, Ran'ın seni kendisi için mükemmel hale getirmek için yaptığı tüm çalışmaları mahvettiğinden, seni alır ve Manjiro'dan ayrılır. Manjiro'nun değiştiğine ikna oluncaya kadar seni tekrar görmesine izin vermiyor.
Ceza: Manjiro, cezanın suça uymadığını düşünürse, Ran'ın seni zihinsel olarak parçalamasını istemediği için sana vurmasının önüne geçer. Hak edildiğinde, Manjiro sizi şaşırtarak sizi yerinde tutar, böylece Ran sizi cezalandırabilir ve bu sırada, iyi olursanız bunun bir daha olmayacağını size hatırlatır.
Ken ve Mochizuki
Aşk: Sana olan aşklarının ortak bir şey olduğunu keşfettiklerinde ilk başta şok ediciydi. İlk başta rakiptiler ve dikkatinizi çekmek için yarıştılar ama hiçbir yere varamayacaklarını görünce bir araya gelip sizi paylaşmaya karar verdiler. Birbirlerini romantik olarak sevmezler ama birbirlerine karşı platonik bir aşk geliştirirler.
Kriz: İkisi asla birbirlerine gitmeyecek ve hemen tartışmaya başlayacaklar, bunun yerine ilişki veya nasıl davrandığınızla ilgili endişelerini dile getiriyorlar ve oradan gidiyorlar. Saldırgan olmalarının tek nedeni, diğer kişinin anlaşmalarına karşı çıkmasıdır çünkü bu işleri zorlaştırır ve birbirlerine saygı duymazlarsa işler daha iyiye gitmeyecektir.
Ceza: Normalde aynı fikirde değiller çünkü Ken sık sık bileğinize bir tokat atıyor ve molalarının bir şaka olduğu açık olduğundan Mochizuki daha etkili bir şeyler yapmak istiyor. İlk başta, Ken kendine gelmez ama beşinci kez ilişkiye saygısızlık ettikten sonra Mochizuki'nin seninle nasıl gerekli hissediyorsa onu halletmesine izin verir. Ken acı çekmenden nefret ediyor ama onu tekrar aptal durumuna düşüreceğini bildiği için seni teselli ediyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙔𝙖𝙣𝙙𝙚𝙧𝙚 𝘾𝙝𝙖𝙧𝙖𝙘𝙩𝙚𝙧𝙨 |𝙊𝙣𝙚𝙨𝙝𝙤𝙩, 𝙍𝙚𝙖𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣
Fanfic•ᴏʙsᴇssɪᴏɴ, ʟᴏᴠᴇ ᴀɴᴅ ᴀʟʟ ᴋɪɴᴅs ᴏғ ᴄʜᴀʀᴀᴄᴛᴇʀs •ᴛüʀᴋçᴇ 10/02/2023 - (?)