Yandere! Hange Zoe

153 7 0
                                    

Hange'nin ağabeyinizin en iyi arkadaşı olduğunu hayal edin , onları neredeyse her gün görüyorsunuz ve her zaman aile gezilerinize eşlik ediyorlar. Ailenize o kadar yakınlar ki, anne babanız onları başka bir çocuk olarak görüyor ve hatta yemek masasında ve oturma odasında kendilerine ayrılmış bir koltukları var.

Ama onlara karşı büyük bir tutkun var. Seni gördüklerinde güzel görünmek istiyorsun, sadece fiziksel ve zihinsel olarak en iyi hallerine şahit olmalarını istiyorsun.

Her zaman gelip sizi her zaman aklını kaçırırken, kardeşinle kavga ederken ya da yüzünde maske varken yakalamaları dışında, saçın yıkanma günüdür ve saçın dağılmış gibi görünür ya da uyku vakti gelir, bu yüzden saçın yağlanır ve yerine konur. çirkin örgüler ve en sevdiğin pijamaları giyiyorsun, aslında onları çok giydiğin için neredeyse canlılığını kaybediyor. Ve en önemlisi, duygularınızla nasıl başa çıkacağınızı bilmediğiniz için onlara karşı her zaman çok kabasınız.

Davranışlarının ya da sana tanık oldukları hallerin onları uzaklaştıracağını düşünürsün ama asla öyle olmaz. Aslında, sana karşı çok iyiler. Bu nedenle, ailenizin onlara güvenmesi adildir ve aileniz bir geziye çıktığında ve siz bir yaz kursuna gittiğinizde, yalnız kalmamanız ve böylesi sizin için daha güvenli olması için Hange'den sizinle kalmasını isterler.

İlk birkaç gün garip ve sıkıcı geçiyor, onlar yüzünden değil ama senin yüzünden, çünkü etrafta boşluğu dolduracak kimse yokken onlara nasıl davranacağını bilmiyorsun. Ama Hange onu canlı tutmaya çalışır, sen uyurken seni uyandırmak için her zaman odana dalarlar, sana yemek yemeni hatırlatırlar. Ve her zaman sizinle sohbet başlatırlar ve bunu eğlenceli hale getirirler. Doğum günün olduğunda, bir zamanlar istediğinden bahsettiğin peluşu sana veriyorlar.

Her şey harika.

Ama midenizin derinliklerinde her zaman bu müdahaleci his vardır, hiçbir şeyin harika olmadığı, bir şeylerin yanlış olduğu hissi. Ama bu sadece içgüdüsel bir his olduğu ve kanıtlarla desteklenen bir gerçek olmadığı için, zorla silkelersiniz ve pelüş gözde yanıp sönen o kırmızı ışığı, Hange'nin nasıl gözlerini alamadığını görmemiş gibi yaparsınız. ve geceleri odana gelip sen uyurken sana bakmalarının sadece bir kabus olduğunu. Açgözlülükle vücudunu yokladıklarını görmek için gözünü kırpıp açtığın gece sadece bir kabustu.

𝙔𝙖𝙣𝙙𝙚𝙧𝙚 𝘾𝙝𝙖𝙧𝙖𝙘𝙩𝙚𝙧𝙨 |𝙊𝙣𝙚𝙨𝙝𝙤𝙩, 𝙍𝙚𝙖𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin