Şimdi Sanzu darmadağın olabilir, ama kesinlikle seni gözden kaçırmaz - üstüne yerleştirdiği izleme cihazlarının yardımıyla da dahil.Sonra bir gün aniden, ardında hiçbir iz bırakmadan ortadan kayboldun.Ona olması gerekenden çok daha sert vurdu.Her zaman aşırı doz getirme noktasına yakın.Seni özlediği için uyuyana kadar ağladığı ÇOK ÇOK geceden bahsetmiyorum bile - bunu asla kabul etmeyecek olsa da-Sanzu senin öldüğünü asla kabul etmez, durmadan seni arardı.Her adımın izini sürmek ve üzerinde tek başına çalışmak.
" O nerede...? Hangi cehennemdesin seni aptal sürtük... Seni mahvedeceğim.
Ve yaptı, ülke dışında bir iş gezisindeyken, gece geç saatlerde sigara içiyor ve kameraların sizi görmesini umarak çılgınca telefonuna dokunuyordu.Yine de bebek arabasını iten bir kadın yanından geçerken durdu. Sonra onun sesini duydu ve Sanzu'nun aklına oraya gidip emin olmak için seni almak geldi.Ve yaptı. Sanzu, elinde silah ve sigarasını fırlatarak saçından tuttu ve yüzünü görmen için seni çekti, kim olduğunu anladıktan sonra yüzündeki çılgınca sırıtışla sadece şok ve korku içinde titreyebilirsin.Bonten'in tüm bölgeyi iş için terk etmesi şanssız ama sen tuzağa düştün.
" Ah kahretsin - hey tatlım~ güzel bir gece geçiriyoruz ha? GİBİ SENİ YAKLAŞIK BİR YILDIR HİÇBİR YERDE YAPAMAZ BİR APTAL GİBİ ARAMIYORMUŞUM GİBİ! "
Sanzu, bebek arabasındaki iki aylık bebeğin çığlıklarını duymasaydı, sana daha çok bağırır, seni silahla da tehdit ederdi.Senin kanın dondu ve Sanzu'nunki öfkeyle kaynıyordu. Hâlâ saçınızı çekerken çocuğa daha iyi bakmak için hızla hareket edin. Kaçmadığından emin olmak için.Başkasıyla olmak için mi kaçtın?
" Hey oyuncak bebek, bu gürültülü küçük bok da kim? "
Sanzu sözlerinizi görmezden geldi ve lütfen çocuğa dik dik bakmak için eğilirken, kız bebek gözlerini açtığında aynı yaşlı mavi gözlerle ona baktı.Sanzu, neredeyse onaylamak istercesine sana bakmadan önce şok içinde ona baktı.Sanzu'nun onu vurmamasını umarak, onun ondan olduğunu mırıldanarak, daha iyi yargılamana karşın, sadece başını salladın.
" Anlıyorum, anlıyorum~... sana ilaç verecektim ve bensiz bir insan gibi yaşayamayacağından emin olacaktım ama dürüstçe~ "
Sırıtır ve şakacı bir şekilde silahı çocuğunuza doğrulturdu.
" Bu küçük itlerden 5 tane daha istiyorum, endişelenme, uslu durursan ben de davranırım, bu adil~... Ama bir daha bunun gibi saçmalıklar yaparsan hepsini vurarak öldürürüm. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙔𝙖𝙣𝙙𝙚𝙧𝙚 𝘾𝙝𝙖𝙧𝙖𝙘𝙩𝙚𝙧𝙨 |𝙊𝙣𝙚𝙨𝙝𝙤𝙩, 𝙍𝙚𝙖𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣
Fanfiction•ᴏʙsᴇssɪᴏɴ, ʟᴏᴠᴇ ᴀɴᴅ ᴀʟʟ ᴋɪɴᴅs ᴏғ ᴄʜᴀʀᴀᴄᴛᴇʀs •ᴛüʀᴋçᴇ 10/02/2023 - (?)