GOJO - sizi bunaltıyor ; ne zaman yanında olsan elini tutmadan duramaz. siz konuşurken saçınızla oynadığında gergin olmanızı umursamıyor. parmaklarını yanağınıza değdirmek veya başparmağını alt dudağınızda gezdirmek için sık sık konsantrasyonunu kaybeder. onu ne zaman selamlasan ya da veda etsen bir öpücük bekler - ve bu öpücük yanaktan iffetli bir öpücük değil , dudaklardan derin, tüketen bir öpücüktür. seni dilinde tatmak, her küçük nefesi dışarı çekmek ve kendisininmiş gibi sahiplenmek istiyor. ilk kez " çok fazla " diye sızlandın ama o sadece dudaklarına doğru gülümsedi ve " aslında yeterli değil " diye yanıtladı .
sana neden böyle davrandığını tam olarak anlamıyorsun; neden fiziksel dokunuşunun senin kaldırabileceğinden daha fazla olduğunu kabul edemiyor. İstediğini inkar ettiğinizde yüzünün tehditkâr bir hal almasından nefret edersiniz, ama sonunda her zaman onun ilerlemelerine yenik düşersiniz. "Bu doğru değil, biz sevgili bile- ah degiliz." diye fısıldayarak protesto edersin, kendi gömleğinin altından göğüs uçlarını fırçalarken parmakların kucağına saplanır. burnunu boynunuza kaydırır ve hassas tomurcukları çimdiklerken kulağınızın hemen arkasına yumuşak bir öpücük bırakır. " Olabiliriz meleğim ..." diye nefes veriyor ama koyu tonu tüylerinizi ürpertiyor. “… tüm istediğim buydu …”
GETO - sizi cezalandırır ; Size karşı zalimce davranmasını asla beklemezsiniz, çünkü adam size mümkün olan her şekilde tapar ve size hayranlıkla bakmaktan başka bir şey yapmaz . O inanılmaz derecede tatlı , ilk etapta onun kalbini hak edecek ne yaptığınızı sık sık sorguluyorsunuz. yine de kendinizi onun kıskançlığını kolayca tetiklerken buluyorsunuz. başkalarının size bakmasına katlanmayacak ve kendinizi sizden hoşlanan başkalarının yanında olma konumuna getirdiğinizde kaymasına izin vermeyecektir . durumun ne kadar masum olduğu önemli değil - eski bir arkadaşla buluşmaya karar verdiğinizde veya barista size kahvenizi verirken nazikçe gülümsediğinizde olduğu gibi - suguru kolayca yapacaktır.sevgisinin başkaları üzerinde ne anlama geldiğini size hatırlatmak için bir bahane olarak bulun .
"Sana baktıklarında tek gördükleri bu, biliyor musun?" hayal kırıklığı içinde homurdanıyor, sıkı elleri dizlerinize bastırırken sizi onun için açar. “… senin küçük amcığın doldurulmak için yalvarıyor. seni umursamıyorlar…” - kalçasını öne uzattığında mızmızlanırsın, çünkü o sert ve tamamen maksatlı. sert bakışlarını yumuşatmadan önce boğazınızdaki, göğsünüzdeki ve iç uyluklarınızdaki izleri alır. intikamının ardından yumuşak bir öpücük bırakarak ağzını senin titreyen dudaklarına sürtüyor. " Ama ben , tatlım ..." diye mırıldanıyor, sonunda hareketlerini rahatlatıyor ve sen parmaklarını senin hassas klitorisine götürdüğünde rahatlayarak iç çekiyorsun. “… seni çok seviyorum.bunu göremiyor musun?”NANAMİ - sizi kontrol eder; bunu gerçekleştirmek için ince manipülasyon taktikleri kullanıyor ve fevkalade zeki olduğu için, ne zaman yaptığını anlamanız zor. onun hiçbir kötü niyeti yok - sadece seninle ilgilenmek istiyor ve bu ona senin üzerinde sahiplik iddia etmesi için sebep verdi . Senin için aldığı elmas gerdanlığın sadece tatlı bir hediye olduğunu düşündün, ama o her zaman onu takman konusunda titiz (duş alırken ve uyurken hariç). Dairenizi kiralamak için kira kontratınız dolduğunda, nasıl hissedebileceğinizi sorgulamadan onun yanına taşınmanızı ayarladı. " En iyisi bu ," diye ısrar ediyor, " endişelenmene gerek yok. ”
boyun eğmenizle büyür ; Onu memnun etmek için can atıyorsun çünkü sana verdiği her şey için minnettarsın. kolayca uyacaksınız ve bu onun için çok güzel sonuç veriyor. Çarşaflarının arasında titreyen sana baktığında bakışlarını kısıyor. " kento... boşalmak istiyorum... " diye mırıldanırsın ve senin nasıl bu kadar ıslak bir pisliğe indirgendiğini görünce egosu alevlenir . bakışlarını yavaşça telefon ekranına çeviriyor, başparmağı amının içindeki titreşen oyuncağın kontrolünün üzerinde geziniyor. " Biliyorum kedicik..." içkisinden bir yudum almadan önce içini çekiyor, hızı artırmak için parmağını sürüklerken biraz düşünüyormuş gibi yapıyor. Hain bir gülümseme olağanüstü yakışıklı yüzünü vurguluyor, ama gözlerin kafanın arkasına kayıyor ki fark etmiyorsun bile - " biraz daha uzun, hmm?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙔𝙖𝙣𝙙𝙚𝙧𝙚 𝘾𝙝𝙖𝙧𝙖𝙘𝙩𝙚𝙧𝙨 |𝙊𝙣𝙚𝙨𝙝𝙤𝙩, 𝙍𝙚𝙖𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣
Fanfiction•ᴏʙsᴇssɪᴏɴ, ʟᴏᴠᴇ ᴀɴᴅ ᴀʟʟ ᴋɪɴᴅs ᴏғ ᴄʜᴀʀᴀᴄᴛᴇʀs •ᴛüʀᴋçᴇ 10/02/2023 - (?)