hange bir bilim insanıdır. Bir deney insanı, eğer istersen.
teorileri ve hipotezleri canlandırmak ve test etmek pratik olarak hange'nin hayatıdır; ama bunda sorun yok.
pekala, bununla fazlasıyla ilerletir; senin üzerinde deney yapmak , haftanın en sevdiği kısmı.
ve erwin'in onlara sadece titan değiştiricinin anatomisi hakkında basit bir araştırma yapmaları için izin verdiğinden emin olsalar da, araştırabilecekleri başka bedensel işlevler de olduğunu varsayıyorlar.
senden o sevimli ciyaklamayı daha kaç kez çıkarabilirler? buraya dokunduklarında mı yoksa burada mı?
gözlerinizi kaç kez ecstasy içinde başınızın arkasına döndürebilirler? birax daha dayanabilir misin?
Hange hipotez kurmada her zaman iyi olmuştur, ancak onları size çeken tahmin edilemezliğinizdir ve vücudunuz için de farklı değildir.
ve elbette, araştırma titan shifter'ın yeteneklerini keşfetmeye yardımcı olmayabilir, ancak sizin hakkınızda hiçbir araştırma gerçekten yardımcı olmaz.
ne de olsa, seni annie ve diğer hainlerle pek çok kez konuşurken gördüklerine herkesi ikna etmeyi başaran kişi Hange'dir .
Anında idam edilmemek için sana yalan söylemeni ve herkese dev bir değiştirici olduğunu söylemeni söyleyen Hange'dı .
Uzuvlarınızı kesmenize gerek kalmadan herkesi doğru söylediğinize ikna etmeyi başaran Hange'dir .
erwin'e , başka birinin "titanınızı" almasına izin vermeden önce sizi araştırmalarına izin vermesini (ve değişmenizi engellemesini) söyleyen Hange'dir .
ve senin kaçışını taklit edecek ve seni kimsenin seni aramaya zahmet etmeyeceği bir yere kilitleyecek olan da Hange'dir .
Ne de olsa sen bir hainsin ve kim senden ne ister ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙔𝙖𝙣𝙙𝙚𝙧𝙚 𝘾𝙝𝙖𝙧𝙖𝙘𝙩𝙚𝙧𝙨 |𝙊𝙣𝙚𝙨𝙝𝙤𝙩, 𝙍𝙚𝙖𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣
Fanfiction•ᴏʙsᴇssɪᴏɴ, ʟᴏᴠᴇ ᴀɴᴅ ᴀʟʟ ᴋɪɴᴅs ᴏғ ᴄʜᴀʀᴀᴄᴛᴇʀs •ᴛüʀᴋçᴇ 10/02/2023 - (?)