😵💫 Tüm resimlerinizi duvarlarında bulunduran, cüzdanında, bir cebinde bir fotoğrafınızı taşıyan ve evinin farklı yerlerine dağılmış halde bulunduran. telefonundaki senin resimlerine bakıp otuzbir çekiyor, senin bıraktığın eski bir gömleği aletinin etrafına sararak kendini gerçekten sertçe okşuyor - kalçaları gıcırdayarak havaya kalkıyor, adını sızlanırken dudağını ısırıyor, sıkıyor gözleri ve seni orada hayal etmesi. seni birkaç yıldır yüz yüze görmemiş olsa da sonunda nerede çalıştığını öğrendi ve hemen başvurdu.
bunun garip olduğunu düşünmüyorsun, sadece bir tesadüf ve tabii ki onu tekrar gördüğün için mutlusun. ilkokula, üniversiteye kadar birlikte gittiniz, sadece yüksek lisans için ayrıldınız. seni birkaç içki içmeye davet ediyor ve sonra seni öpüyor. şok içinde geri çekilirsin ama o sonunda itiraf etme cesaretini bulur:
"Çocukluğumuzdan beri sana âşığız, sahip olduklarımızı mahvetmek istemedim... ben sadece... kahretsin." Utanır ve reddedildiğini düşünür, ta ki nazik ellerinizle yüzünü tutup onu tekrar öptüğünüzü hissedene kadar.
"Sadece şaşırdım... benim gibi birini tercih edeceğini hiç tahmin etmemiştim..."
sonra evine geri döndün ve dilini kullanarak ve seninkini emerek her yerini öpüyor. İkinizin de çıkardığı sesler utanç verici. aklını kaçırmış durumda ve sadece pantolonunu çıkarmak istiyor.
o hassas ve çıplak vücuduna bakışı seni deli hissettiriyor. ama sonra yere düşüyor ve bacağını kaldırıyor "seni sonsuza kadar tatmak istedim." dilini senin içinde kaydırıyor ve kaydırıyor, seni ardına kadar açıyor ve senden yavaş yavaş dökülen ıslaklığa hayran kalıyor. "Hep böyle mi ıslanırsın? yoksa ben gerçekten özel miyim?" mırlıyor, diliyle senin kayganlığını biraz daha topluyor ve höpürdetiyor.
sırada ağlıyorsun. "Geto, sadece... sadece koy, lütfen." yine de sikiyle sert olmasına rağmen seninle dalga geçmek istiyor. kendini klitorisine tokatladı ve seni kaplayana kadar ıslanmış yarığına sürterek sallanmanı izledi.
içeri kayıyor ve ofluyor, kalçasını tek bir itiş bile olmadan senin içine giriyor, çarşafları tutuyor.
çok utanıyor. "O kadar uzun süredir seni düşünüyorum ki..." diye fısıldadı, bacaklarını etrafına dolayarak. "ama bitirmedim."
kendini aşırı uyarması umurunda değil, senin içini yumrukluyor ve deli bir adam gibi klitorisini ovuşturuyor.
çıplak uyuyorsun ve o senin yüzünün fotoğraflarını çekip banyonda mastürbasyon yaptığı için hasta. banyonuzdaki eski kullanılmış havlularınızdan birini alıp her yere geldiği için hasta.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙔𝙖𝙣𝙙𝙚𝙧𝙚 𝘾𝙝𝙖𝙧𝙖𝙘𝙩𝙚𝙧𝙨 |𝙊𝙣𝙚𝙨𝙝𝙤𝙩, 𝙍𝙚𝙖𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣
Fanfic•ᴏʙsᴇssɪᴏɴ, ʟᴏᴠᴇ ᴀɴᴅ ᴀʟʟ ᴋɪɴᴅs ᴏғ ᴄʜᴀʀᴀᴄᴛᴇʀs •ᴛüʀᴋçᴇ 10/02/2023 - (?)