Uyarılar: aleyhte olmayan, üstü kapalı tehditler, gn okuyucu
Küvetten çıkan buhar rahatlatıcıydı, İzuku senin için en sevdiğin sabunu banyoya koymuştu, sıcak suyun tepesinde köpükler vardı. Her köşede çay mumları yanıyordu, her biri en sevdiğiniz kokuydu.
Mükemmel olurdu, alt bölgelerin onun her gece yaptığı "sevişme" seansından dolayı hâlâ ağrıyor ve zonkluyordu, onun deyimiyle çok nazikti. İçeri girip acınızı ve mücadelelerinizi emmekten başka bir şey istemediniz. Birkaç dakikalığına bile olsa yalnız.
Ama senden uzak duran bir şey vardı ve o geçici mutluluk.
"Peki, içeri girmeyecek misin?"
Ona bastırıldınız, çıplak teniniz onunkine bastırıldı. Acı verici derecede samimiydi ve sizi rahatsızlık içinde kıvrandırıyordu.
"Ah, utangaç mısın?" Sizi kaçıran kişi size cıvıldadı, kolları belinize dolandı ve onlara tepeden bakmanıza neden oldu. "Bunun için bir neden yok. Bunların hepsini senin için yaptım."
Göğsünde, karnında ve kollarında yara izleri vardı. Cildinde sanat eseri gibi görünen yılların kahraman işi. Acı verecek kadar korkutucuydu, ne yaparsan yap ona kıyasla her zaman zayıf kalacağını acımasızca hatırlatıyordu.
"De-" Yeşil gözlerindeki koyu ifadeyi görünce hemen kendini düzelttin. "Izuku, lütfen. Bunu tek başıma yapamaz mıyım? Yemin ederim hiçbir şey denemeyeceğim."
"Ya benimle yıkanırsın ya da hiç yıkanmazsın." Sakince cevap verdi. "Eğer istemiyorsan, doğruca yatağa dönüp bir tur daha atabiliriz. Bence sana biraz görgü kurallarını öğretmen gerekiyor."
"Ancak-"
"Küvete gir, (E/n)." Seni ileri doğru itti, neredeyse tökezleyecektin. "Bir daha sormayacağım."
saka maka dilf yandere izuku cok iyi olurdu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙔𝙖𝙣𝙙𝙚𝙧𝙚 𝘾𝙝𝙖𝙧𝙖𝙘𝙩𝙚𝙧𝙨 |𝙊𝙣𝙚𝙨𝙝𝙤𝙩, 𝙍𝙚𝙖𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣
Fanfiction•ᴏʙsᴇssɪᴏɴ, ʟᴏᴠᴇ ᴀɴᴅ ᴀʟʟ ᴋɪɴᴅs ᴏғ ᴄʜᴀʀᴀᴄᴛᴇʀs •ᴛüʀᴋçᴇ 10/02/2023 - (?)