Yandere! Ryomen Sukuna

640 32 0
                                    

Modern! Koca! Yandere! Ryomen Sukuna

Uyarılar: Okuyucunun cinsiyeti belirtilmemiştir, ancak dişiler ve hamilelik için varsayımsal bir senaryo vardır, ayrıca zina ve cinayet ve çocuklara gerçek insanlar değil de nesnelermiş gibi davranılması hakkında tartışmalar vardır.

Eğlence.

Çok soğuk bir koca, ister inan ister inanma. Seni tüm kalbiyle ve mükemmel bir şekilde seviyor, yani sen ona ait olduğun sürece başka hiçbir şeyin önemi yok.

Sevgisi bir psikozun sınırındadır ve onu aldatırsanız (nedenini Tanrı bilir, o iyi bir adamdır), evliliğinizden haberdar olsalar da olmasalar da sevgilinizi öldürür ve kalbinizi geri kazanmaya çalışır. .

Zinadan bahsetmişken, seni asla aldatmaz. Muhtemelen sizinle "alay etmenin" bir yolu olarak biraz flört ederek birini cezbedecek olsa da, sonunda ikiniz üçüncü kişiyi birlikte öldürürsünüz. (Kabul edelim, ikiniz de tam anlamıyla birbiriniz için deliriyorsunuz.)

Geleneksel cinsiyet rollerini umursamıyor ve bebeği eve pastırma getirmekle meşgulken yemek pişirmekten, temizlemekten, yangın alarmı pillerini değiştirmekten ve buzdolabını tamir etmekten fazlasıyla mutlu.

Para sorun değilse işini bırakırdı. Dürüst olmak gerekirse, çalışmasının tek nedeni evde seni beklerken aklını kaçırmaması. Hayır, gerçekten. Aklını yüzde 90 oranında sen meşgul ediyorsun.

Azgın adam. Evdeki kirli olmayan her yüzeyde sizi korkuttu.

Senden uzakta olmaktan nefret ediyor, bu yüzden iş gezilerine seninle gelmeye çalışıyor. Herhangi bir nedenle yapamıyorsa, sizi sabah ve yatmadan önce bir gün aramadan gitmeyi reddediyor.

"Mirasına devam etmek" için o kadar çaresiz değil. Gelecek umurunda değil, sadece seni ve seninle olmayı önemsiyor ve sen onun bugünü olduğun için seni mutlu ediyor. Sen onun aşkı ve ailesisin. Bu yüzden çocuk istemiyorsanız endişelenmeyin, çünkü onun için fazlasıyla yeterlisiniz. Sen onun ihtiyacı olan her şeysin.

Aileden bahsetmişken, fiziksel olarak hamile kalabilseydin ve sonunda hamile kalsaydın ama sonra doğum yaparken ölseydi, kesinlikle çocuğundan nefret ederdi. Yine de senin parçan olduğu için konuyu gündeme getirecekti ve onunla ilgilenmediği için ondan nefret edeceğini biliyor ama biri zamanı geri alsaydı, her an seni seçerdi.

Sonuç olarak, Ryomen Sukuna korkunç bir insan ve korkunç bir baba ama mükemmel bir koca.

𝙔𝙖𝙣𝙙𝙚𝙧𝙚 𝘾𝙝𝙖𝙧𝙖𝙘𝙩𝙚𝙧𝙨 |𝙊𝙣𝙚𝙨𝙝𝙤𝙩, 𝙍𝙚𝙖𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin