KAC HAFTADIR MEGUMI ICIN YAZMAK ISTIYORDUM AMA UNUTUP DURUYORDUM BU SEFER UNUTMADAN CEVIREBILDIM
Uyarı : Hafif yandere, Concon Kissing
⫘⫘⫘⫘⫘⫘⫘⫘⫘⫘⫘⫘⫘⫘
• Hem siz hem de Megumi, Gojo Satoru'nun altında büyüdünüz, bu yüzden sık sık bir araya gelir ve sensei'ye zorbalık yapardınız, Megumi ise oldukça nazikken, diğer yandan siz her fırsatta Gojo'nun sinirlerini bozardınız, Bu ikisini de yaptı Siz mükemmel bir takımsınız. Birbirinizi dengelediniz.
• İnatçı ve atılganken, Megumi her şeyi derinlemesine düşünürdü, kötü günlerinde Megumi'yi düşüncelerinden çıkarabilen tek kişi sendin, müdahaleci değildin ama senin varlığınla ilgili bir şeyler onu sakinleştirdi. Zamanla sende güvenli alanını buldu.
• En yakın arkadaşınız Megumi kapşonlularını sizinle her zaman paylaşacaktır, eşyaları konusunda çok titizdir ama sizin onun gibi kokmanız onu mutlu eden bir şeydir.
• En iyi arkadaşınız Megumi çalma listelerini sizinle paylaşırdı, o birkaç kelimeden ve birçok duygudan oluşan bir adam, kendini müzikle ifade etmeyi daha iyi buluyor. Kulaklıklarını sizinle paylaşır ve duygularını çalan şarkı aracılığıyla anlamanızı umardı.
• En İyi Arkadaş Megumi, saç tokanızı her zaman bileğinde tutar, nobara istediğinde ve o reddetti ve ondan bir yumruk aldı.
• En iyi arkadaşın Megumi, görevden zamanında dönmezsen yurtta endişeyle volta atar, senin kapıdan girdiğini gördüğü anda çok uzun süredir tuttuğu derin nefesini verir ve omuzları gözle görülür şekilde gevşerdi. . Siz istemeden size akşam yemeği ve çay yapar, asla.
• En iyi arkadaşın Megumi her fırsatta seninle antrenman yapar, sana her zaman kendini korumayı öğretir, senin güçlü olduğunu bilir ama ne zaman geri adım atacağını bilemezsin, inatçılığın yüzünden incindiğini hayal edebilir ve bu görüntüden hiç hoşlanmaz.
• En iyi arkadaşınız megumi, film gecelerinde ona sarılmanıza izin verirdi, Yuji ve Nobara, megumi'yi yanınızda bu kadar rahat görünce şaşırırdı, kolunu kanepenin arkasına ve omzunuza dolardı, umursamazdı sana bu kadar yakın olmak hoşuna gidiyor.
• En iyi arkadaş Megumi, yuji'nin size bu kadar yaklaşmasından nefret ediyor. Sen onun en iyi arkadaşısın ve ona aitsin.
• En iyi arkadaşın Megumi, kendisinden başka birini takdir etmenden nefret ediyor, Belirli bir görevde önünüzde 2. derece bir lanetle savaşıyordunuz, her iki tarafta da megumi ve yuji diğer lanetlerle savaşıyordu, bir lanetin kolunu uzattığını fark etmediniz yerden ve ayak bileklerinden tutarak seni havaya kaldırdı ve tam yere çarpmak üzereyken Yuji seni yakaladı ve megumi laneti kovdu, yuji'nin kolundaki görüntün, seni kurtardığı için ona teşekkür ediyordu. Megumi ile iyi oturmuyor, tüm yol boyunca surat asıyordu ve siz yurda varır varmaz Megumi sizi odasına çekti ve sizi koluna çekti, bütün gece onu iyi olduğunuza inandırmak zorunda kaldınız.
• En iyi arkadaş megumi, sizi her zaman kurtaracak kişinin kendisi olacağına karar verdi, gojo'dan onu sizinle bir göreve göndermesini isteyecek, hatta gojo'nun ona yaptırdığı sinir bozucu görevleri yapmayı kabul edecekti.
• En iyi arkadaşınız Megumi, köpekleriyle oynamanıza izin verir ve uzaktan ailesine, size ve köpeklerine gülümserdi.
• En iyi arkadaşı Megumi, göstermese de ona "gumi", "gumi'm" demenize bayılıyor.
• En iyi arkadaş Megumi onun saçıyla oynamanıza ve hatta isterseniz onu şekillendirmenize izin verir, o sizindir ve istediğinizi yapmaya hakkınız vardır.
• En yakın arkadaşınız Megumi sizinle "randevulara" çıkar, eğlence parkına seve seve eşlik eder ve gittiğiniz her tezgahta sizin için hediyeler kazanır, fotoğraf kabininde sizinle fotoğraf çeker ve bir kopyasını cüzdanında güvenle saklar, her zaman elinizi tutacak ve gitmek istediğiniz her yolculuğa çıkacaktır. Böyle yerlerden nefret ediyor ama gülüşünü o kadar çok seviyor ki senin için her şeye katlanıyor.
• En iyi arkadaşınız Megumi, kötü bir ayrılıktan sonra yanınızda olacak, erkek arkadaşlarınızdan hiçbiri Megumi ile olan ilişkinizi nedense beğenmedi, Erkekler Megumi'den sizinle buluşmasını istediğinde en iyi arkadaşınız Megumi ya onlara numarasını verir ve sonra engellerdi ya da onlara hayatları pahasına koşmalarını sağlayacak bir bakış atın.
• En iyi arkadaşınız Megumi, sürüngenlerle sizin için "ilgilenir", ne zaman bir çocuk sizi taciz etse, ertesi gün karşınıza morluklar içinde çıkar ve sanki hayatı buna bağlıymış gibi özür diler.
• Fark etsen de etmesen de, en iyi arkadaşın Megumi her zaman seni koruyacak, ne de olsa o senin, sen de onun.
• En yakın arkadaşınız Megumi, siz sarılarak uykuya daldığınızda parmaklarını saçlarınızdan nazikçe geçirir, başparmağıyla yanağınızı okşar, sonra eğilir ve dudaklarınıza yumuşak bir öpücük kondurur, hafifçe dudaklarına bastırır ve nefesinizi içine çeker, sen onun için en değerli kişiydin ve seni sonsuza kadar yanında tutmaya niyetliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙔𝙖𝙣𝙙𝙚𝙧𝙚 𝘾𝙝𝙖𝙧𝙖𝙘𝙩𝙚𝙧𝙨 |𝙊𝙣𝙚𝙨𝙝𝙤𝙩, 𝙍𝙚𝙖𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣
Fanfic•ᴏʙsᴇssɪᴏɴ, ʟᴏᴠᴇ ᴀɴᴅ ᴀʟʟ ᴋɪɴᴅs ᴏғ ᴄʜᴀʀᴀᴄᴛᴇʀs •ᴛüʀᴋçᴇ 10/02/2023 - (?)