Yandere! Madara Uchiha

413 27 2
                                    

Koş. Şaka yapmıyorum, koş. Bu adam çok korkutucu ve ne için. Tamam, dürüst olmak gerekirse sen, Hashirama ve Madara'nın arkadaş olabileceğini düşünüyorum. Nasıl arkadaş olduklarını, sonra düşman olduklarını, sonra arkadaş olduklarını ve sonra tekrar yeminli düşman olduklarını biliyor musunuz? Muhtemelen en başından beri oradaydın. Neden kavga ettiklerini asla anlayamayan bir çocukluk arkadaşı. O kadar iyi anlaşıyorlardı, peki neden her şeyi riske atıyorlardı? Bu en önemli lütfen bunu yazarken kıkırdıyorum, ikisinin de arkadaşısın. Sık sık kimin tarafındasın diye sorulur ve sen sadece kendi tarafındasın diye cevap verirsin. İkisinin de konuşabileceği ve güvenebileceği ortadaki sensin. O anlamsız kavga çıktıktan ve hepiniz arkadaş olduktan sonra, başka bir şeye odaklanmaya başlarlar. Sen. Onları hem kalın hem de zayıf olarak desteklediniz. Bu nedenle, ikisinin de size aşık olması ve genellikle farklı şekillerde kur yapmaya çalışması şaşırtıcı değil. Bir noktada Madara, Uchiha ile iş yapmak için uzaklaşır ama o zamana kadar, birkaç ay geçer ve geri döndüğünde, senin ve Hashirama'nın yakınlaştığınızı görür. Kader onunla oynuyor olmalı, sadece seninle olmak istemiyor. Ona yaklaştığınızda her şey çatışır. Kalbinin eridiğini hissettiğinde ışıldayan bir gülümseme. Bunca zamandan sonra bile onun hayatını bir nebze olsun aydınlatırsınız ama ardından gelen haberler onu karartır. "Madara, sana söylemem gereken bir şey var! Hashirama ve ben evleniyoruz!" "Böylece. . .Tebrikler." Bu iyi. O iyi. Bu iyi. O iyi. İyi değil. O iyi değil. Neden? Mangekyo Sharingan, kardeşi vs. tüm kayıplarına rağmen Hashirama'yı asla yenemezdi. Asla kazanamayacaktı, peki neden? Neden en azından kalbini kazanamıyor? Düğün planlanmıştı ve öfkesine rağmen düğünün bir parçası olmayı kabul etti. Tüm planlama aşamalarında, her alışverişte, yemek tadımında vs. oradaydı. Taş tableti öğrendiğinde ve içeriğini anladığında aklına bir fikir geldi. Öğrenecek o kadar çok şey ve elde edilecek o kadar çok güç vardı ki, sonunda seni eline geçirip elinde tutabilecek miydi? Düğünden bir hafta önce Madara sizinle özel olarak konuşmak istedi. Arkadaşından korkmana gerek olmadığı için, onunla tanıştığını kimseye söylemedin. Diyelim ki hiç geri dönmedin. Herkes panik içindeydi, Tereddüt ettin, düğünü yapamadın ya da Hokage ile birlikte olmanın stresi kaldıramayacağın kadar fazla geldi ve kaçtın. Herkes buna inanmaya başlamıştı ama Hashirama asla inanamadı. Madara'ya seni bulması için yardım etmesi için yalvarırdı ama Madara'nın seni evinin altına zincirleyip meydana gelecek tüm değişiklikleri vaat ettiğinden asla şüphelenmezdi. Köy bir hataydı, o düzeltecekti. Bekle ve gör, belki bir gün onunla evlenirsin. Değilse, seni genjutsuya sokmaya ve acı dolu anılardan kurtulmana karşı değil.

𝙔𝙖𝙣𝙙𝙚𝙧𝙚 𝘾𝙝𝙖𝙧𝙖𝙘𝙩𝙚𝙧𝙨 |𝙊𝙣𝙚𝙨𝙝𝙤𝙩, 𝙍𝙚𝙖𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin