Yandere! Hange Zoe

310 16 7
                                    

• Başlangıç ​​olarak, Hange'ın bir kişiye tamamen takıntılı olabilecek birkaç karakterden biri olduğunu düşünüyorum ve çevrelerindeki hiç kimse onların ilgili davranışlarına göz yummaz. Hange'nin normal bir temelde hareket etme şekli nedeniyle, etraftaki çoğu insan sadece normal benlikleri olduklarını düşünür.


• Hange'nin sizinle ilgili asıl dikkatini çeken şey, sizi ilk fark ettiklerinde diğer öğrencilerle öğle yemeğinde titanlar hakkındaki teorilerinizden bahsediyor olmanızdı. Eğitimden mezun olmanızdan bir gün önceydi ve Hange sesinize hayran kalmaktan kendini alamadı.


• Diğer öğrenciler sizinle konu hakkında tartışmaya başlayınca, Hange tuhaf bir şekilde savunmaya geçti ve kendilerini sohbete dalıp sizi savunmaktan alıkoyamadı. Aslında Mobley'nin gelip Hange'i sakinleştirmesi biraz zaman aldı. Hange biter bitmez hemen kendilerini tanıttılar ve izcilere katılmanızı ve bölüm komutanınız olmalarına izin vermenizi istediler.


• Bundan o kadar gurur duydunuz ki, ertesi gün onların altındaki izcilere katıldınız ve tıpkı Moblit gibi onların kişisel yardımcısı oldunuz.


• Hange sizi takip etmekten gerçekten hoşlanıyordu ve sizin için çok kişisel olsa bile hayatınız hakkındaki her ayrıntıyı öğrenmeye çalıştı. Erwin ve Levi, Hange'ın sana olan bariz aşkını kesinlikle fark ettiler ve Levi senin hakkında iğneleyici yorumlar yapacaktı. Levi kısa süre sonra bu davranışı durdurdu çünkü sizin hakkınızda uzaktan bile kötü bir şey söylediği anda Hange tam bir öfke moduna veya türlerine giriyordu. Konuyu Titanlara çevirerek Hange'ı bu patlamalardan ancak sen sakinleştirebilirdin, bu ikinizin de çok övündüğü bir şeydi.


• Hange muhtemelen görevlerden önce duvarların içinde kalmanızı emrederdi. Gerçekten incinmenizi istemiyorlar. Ayrıca, yakın arkadaşlarınızın titanlar tarafından katledildiğini görmenin acısını çekmenizi de istemiyorlar. Bazı insanlar için çok travmatik olabilir. Yaralanırsan, seni daha yakından izlemedikleri için kendilerini ve Erwin dahil çevrelerindeki herkesi suçlarlar.


• İster inanın ister inanmayın, Hange çok kıskanç biri değildir. Başka bir kişiyle yaptığınız her sohbete dahil olmanıza gerek görmüyorlar. Kendileri olmayan insanlarla sosyalleşmek istediğinizi anlıyorlar. Onlarla ve Moblit ile deney yapmak istemediğinizde oldukça can sıkıcı olabiliyor olsa da.


• Hange, esas olarak işleriyle ve diğer şeylerle ne kadar meşgul olduklarından sevgililerini asla kaçırmaz. Her zaman yanlarında olduğunuzda sizi daha iyi izleyebileceklerini düşünüyorlar. Hange muhtemelen seninle bir an önce evlenmek isterdi. Hange'nin gelecekte çocuk sahibi olacağını düşündüğünü sanmıyorum ama gerçekten zorlarsanız, çatlayacaklarını ve ikiden fazla çocuk sahibi olmanıza izin vermeyeceklerini hissediyorum.

𝙔𝙖𝙣𝙙𝙚𝙧𝙚 𝘾𝙝𝙖𝙧𝙖𝙘𝙩𝙚𝙧𝙨 |𝙊𝙣𝙚𝙨𝙝𝙤𝙩, 𝙍𝙚𝙖𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin