Yandere! Sayori (DDLC)

301 14 1
                                    

İşleri başlatmak için Sayori, yalnızca sizi mutlu etmek isteyen, çok özverili bir yandere. Elbette, seninle bencillik yapmak istediği anlar oluyor ama ezici suçluluk duygusu onu durduruyor. Yani senin için kendini kenara attı. Seni takip etmeye gerçekten daha fazlasını vermesinin tek nedeni, ya senin kışkırtman (elbette daha akıllı değilsin) ya da onunla bir daha asla konuşmaman düşüncesinin ona fazla gelmesi. Bundan önce bile, senin onun içinde üzgün/hayal kırıklığına uğramış olduğunu görmektense ölmeyi tercih edecek kadar sana değer veriyor.

Ne tür bir yandere olduğu açısından, onun daha çok itaatkar ve takıntılı bir yandere olduğunu söyleyebilirim. Boyun eğici derken, Sayori'nin sevgilisine duygusal olarak bağımlı olan bir yandere olduğu gerçeğinden bahsediyorum. Aşırı derecede, ama bu bilgiyi sizden uzak tutmayı başarabilir. Büyük bir kısmı, hayatına anlam veren şeyin sen olduğuna inanıyor. Sabah kalkacak gücü toplayabilmesinin sebebi sensin. Sensiz, bütün bunların anlamı ne? O kadar sağlıksız ki, Sayori sizi edebiyat kulübüyle tanıştırdığında aşırı derecede endişeleniyor. Bunu en başta neden yaptı? Kendi kendine soruyor ama arkadaşlarının birbirleriyle arkadaş olmasını çok istediğini biliyor.

Ayrıca, seni kendine saklaması bencilce olur, diye azarlıyor. Yine de... kulüpte seninle daha fazla zaman geçirebilmek daha iyi. Sayori, diğerleriyle basit bir buluşma için seni geride bırakma fikrinden hoşlanmadı. Peki, seni bir araya getirmekten daha iyi bir yol var mı? Hatta seveceksin! Ancak, bu dırdırcı duygu var. Yazma becerilerini sana göstermek istemek çok... narsistçe . Seni sürüklediği için kızdın mı? Belki de sadece arkadaşın olduğu için kabul ettin? Ah, burada olmaktan hoşlanacağını varsaymak yerine nasıl hissettiğini düşünemez miydi ? Sana söylemedi bile. Bunu sana nasıl dayatabilir!? Ona kızgın mısın? Tanrım, neden bu düşünceler kafasından çıkmıyor !?

O zaman oradasın. Sen buradasın. Yüzündeki gülümsemeye baktığında ses kesildi. Her zaman peşinde olduğu şey buydu. Yüzünüzdeki gülümseme ve kahkahalarınızın sesi. Onu gerçeğe döndürmeye yeter. Bunu kaybedemez. Okul tuvaletinde hıçkıra hıçkıra ağlarken senin gitmen düşüncesi onun gözlerinde yaşlara neden oluyor. Daha önce bununla ilgili kabuslar görmüştü, bu yüzden Sayori sizi mutlu etmek için elinden gelenin en iyisini yapıyor. Sen mutlu olduğun sürece, o da...

Tüm bunlardan fark edeceğiniz tek şey, onun depresyonu ve düşük özgüven olacaktır. Onun bir yandere olduğundan gerçekten şüphelenmezsin. Oyunda da benzer bir şekilde oynanır, onun iç mücadelelerini keşfeder ve ona bir yük olmadığı konusunda güvence verirsiniz. Sayori bunu senden duymaktan çok memnun ama yine de düşünceleri onu kemiriyor. Onun için bu kadar endişelenmene neden olduğu için üzgün. Öyle bir rahatsızlık vermiş olmalı ki... Ona karşı çok katı olmalısın, bu da onun daha fazla tutunma ihtiyacı duymasına neden oluyor. Sadece daha derin bir çukur kazıyorsun.

Sayori kıskanmaz, imrenir. Seninle takılan diğerlerini kıskanıyor. Çok kaygısızlar. Öylesine özgür. Etrafınızda çok yapışkan veya can sıkıcı olmanın kemiren suçluluğunu taşımadılar. Sorun yaşamadan özgürce kendileri olabilirler. O da bunu yapmak istedi ama haddini aşabileceğinden korkuyor. O zaten senin çocukluk arkadaşın, muhtemelen onu çok sık görmekten bıktın. Arada bir diğer insanları görmek daha iyi. Bazen Sayori zihninizi okuyabilmek ister. O zaman sana daha iyi hitap edebilir. Tahmin etmek ya da tahmin etmek o kadar da zor olmayacaktı.

Tehlike söz konusu olduğunda, kendisi için herkesten daha tehlikelidir. Bu nedenle, temel ihtiyaçlarını ihmal edebileceği için lütfen ona göz kulak olmayı unutmayın. Sayori uykusuz kalacak ve sık sık yemek yemeyi unutacak. Baloncuklu hali gibi davranmaya çalışacak ama aynı olmadığını fark edeceksiniz. Gözleri her zamanki gibi parlamıyor ve gülümsemesi yorgun görünüyor. Onunla yüzleşmek güzel ama bir sarmalın içine gönderilecek. Onu bu kadar önemsediğiniz gerçeğini sevse de, zihnindeki çirkin düşünceler, bunun için bu kadar ilgi görmekten nefret ettiğini söylüyor. Ona sadece senin bakman için kendini ne kadar zavallı gösterdiğini anlatıyorlar. Bu... son derece çelişkili.

Sonunda gerçek gerçekliğe uyandığında kulüp başkanı olduğunda tamamen farklı bir hikaye. Her şey...sahte miydi? Hayýr. Sana olan hisleri sahte deđildi, gerçekti . O kadar gerçek ki canımı yaktı. Yandere olmadan önce Monika hakkında sahip olduğu her ne varsa, şimdi... kırgınlık. Bencil olan Sayori değil, Monika'ydı. Seni o kadar çok seviyordu ki... aklı bu tür hareketleri anlayamıyordu. Artık senden vazgeçemeyeceğini biliyordu. Asla. Eski kulüp başkanı oyunun durması için ne kadar yalvarsa da. Bu çok kötü, artık yönetim Sayori'deydi. Sadece Sayori.

𝙔𝙖𝙣𝙙𝙚𝙧𝙚 𝘾𝙝𝙖𝙧𝙖𝙘𝙩𝙚𝙧𝙨 |𝙊𝙣𝙚𝙨𝙝𝙤𝙩, 𝙍𝙚𝙖𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin