Yandere! Gojo Satoru

1.8K 53 9
                                    

Konu: yandere!gojo x okuyucu

Uyarılar: adam kaçırma, ürkütücü ve takipçi davranışları, rıza dışı öpüşmelerden bahsetmeler daha sonra daha karanlık ve daha açık hale gelecek

Bilmediğiniz bir bölgedeydiniz, ancak kesinlikle yeni bir durum değildi. Gecenin son trenini kaçırmak neredeyse iki haftada bir gerçekleşen bir olaydı. Platformdan inerken sanki kitap dolu ağır bir sırt çantasını sırtınıza almışsınız gibi omzunuzda bir ağırlık hissetmekten kendinizi alamadınız. Adil olmak gerekirse, aklını kaçırmış olsan da, stres dedikleri gibi genellikle omuzlarında taşınır. İçini çekerek dairene doğru yürümeye devam edersin.

Zihninizin dolaşmasına izin vererek, müzik dinlemek istemeyerek, çevrenize karşı biraz uyanık olmanız gerektiğini görerek, yaşadığınız sıradan hayatı düşünürsünüz. En büyük stres kaynağı tabii ki işten olmak. Müşteriler, gezegendeki en kaba insanlardır. Market alışverişlerini bütçeye ayırmaya çalışmak ama sonra öğle yemeğini unutmak, yerel markete koşmaya zorlamak. Yüklerinizin omuzlarınıza bir yük daha bindiğini hissederken bir iç çekiş daha. Ama daha gerçekçi hissettirdi. Elbette bu sadece saçmalıktı, ah, çantanı unutmuşsun. Su şişenize sahip olmak, onu normalden en azından biraz daha ağır hissettiriyor olmalı. Neredeyse doluydu, doğal halinizde pratik olarak susuz kaldığınız için şaşırtıcı değil.

Gökyüzüne yukarıdan bakmak normalden daha karanlıktı, tipik şehir ışığı aydınlatması göz önüne alındığında belki de bulutludan biraz daha karanlıktı. Göz kapakları ağırlaşıyor ve esniyor, bu noktada eve kadar çok uzak olmadığını fark ediyorsun. Ağırlaşan her adımda yakındaki bir bankta soluklanmayı seçersiniz. Kısa bir duraklama iyi olmalı, yine de bunun kötü bir fikir olduğunu hissetmekten kendinizi alamıyorsunuz. Gözleriniz kapanmadan önce, uzakta parlayan mavi bir ışığın ardından gelen uzun bir varlık görürsünüz.

~~~

Bzzt…bzzt.. bzzt. Telefonunuzun ekranına tokat atarak lanetli alarmın ağlamasını kesmesine neden oluyorsunuz. Kafede başka bir vardiya zamanı. Kendini toparlayarak dışarı çıkarsın. Bugün güzel bir gün olacakmış gibi geliyor, ayağınız hafif ve gitmeye hazır. Bugün açılış vardiyasıydı, bu yüzden öndeki pişmiş iyi teşhiri yüklemekten, kahve setini demlemek için hazırlamaktan, temel barista 101'den sorumluydunuz. açık oku. Tezgâhın arkasına doğru ilerlerken, kapı zillerinin şıngırtısını duyarsınız.

"Merhaba ve hoşgeldin! Sadece kahvenin yaklaşık beş dakika süreceğini bilmenizi isterim. Senin için güzel ve taze yapmak. Yukarı baktığında, adam çok uzundu ama rahat bir kamburla kendini tuttu. Tasarımcı olduğunu varsaydığın bir şey giymişti, ama senin içine çekildiğini sandığın şey onun gözleriydi. Birkaç tondan oluşan büyüleyici bir mavi.

"Yok benim için hiçbiri. Yine de oradaki sırlı çörek için kesinlikle gitmem gerekecek. Ah! Ayrıca çikolatalı muffin çok güzel görünüyor." Sesindeki heyecan, şekerlerini kendi seçen bir çocuğu anımsatıyordu.

"Elbette efendim, burada olmalarını mı yoksa gitmelerini mi istersiniz?"

"Kalıp sizinle sohbet etmeyi çok isterdim tatlım ama maalesef iş aramaları." Garip takma ad bir yana, hamur işlerini toplar ve adamı incelemeye devam edersiniz. Ayrılmadan önce arkasını dönüp kapıdan girerken göz kırptığını görürsünüz. Biraz ürkütücü etkileşim bir yana, gününüz oldukça normaldi. Ara sıra kaba müşteriniz oluyordu ama evdekilere yazacak bir şey yok. Gün ortasına doğru geliyordu ve iş arkadaşınız sizi o günkü vardiyanızdan ayırmak için gelmişti. Daha bir gece önce daha yakın çalıştığın için seni övmüştüm. Ah evet, dün gece çok yorgun olmana şaşmamalı. Sabah uyanman neredeyse bir mucize. Geriye dönüp baktığınızda, nasıl geri döndüğünüzden emin değilsiniz, ancak eve her yürüyüşünüzü neredeyse hatırlamıyorsunuz çünkü aynı yürüyüş ve bir geç yürüyüşü diğerinden ayırt etmek çok zor.

Evinize vardığınızda biraz garip bir şey fark ettiniz. Hiçbir şey yerinde görünmüyordu, sadece doğru gelmiyordu. Titreşimler tabiri caizse kapalıydı. Yemek odası tezgahını görünce bir parça korku hissetmekten kendini alamadın.

"Pekala bu, teşekkür eksikliğini açıklar! Dün geceden sonra beni gördüğüne çok sevineceğini biliyordum ama bir kahramanın karşılaması olmaması beni oldukça şaşırttı.” Zıplayarak çantanız ve telefonunuz yere düştü. Yatak odanıza giden kapı pervazında dönerken bu sabahın erken saatlerinde gelen beyaz saçlı yabancıyı gördünüz.

"Sen kimsin ve evimden defol!" Size parmak silah salladığını gördünüz ve mutfağınızdaki korku duygusu dağıldı. Ancak, yerini hızla evinizin içindeki bir yabancının paniğine bıraktı. Tezgâhların arkasına dalarak çekmeceden bir biftek bıçağı aldın ve yedek olsun diye aşağıya sakladın.

"Ah, sanırım bunu sana borçluyum, böylece kime teşekkür edeceğini bilirsin! Adı Gojo tatlım. Sevgilim y/n~” diyor, tepeden bakmak için gözlüğünü indirerek. Telefonunun hala yerde olduğunu fark edersin ve yavaşça ona doğru yürürsün.

"Tamam pekala Gojo, neden benim evimde olduğunu ve sana teşekkür etmekle neyi kastettiğini bilmiyorum ama şimdi gitmen gerekiyor yoksa polisi arayacağım." Telefonu almak için eğildiğinizde, o neredeyse arkanıza ışınlanır. Şaşırarak elinde bıçakla etrafta sallanırsın ve gövdesinde bir yere nişan alırsın. Bu kadar hızlı hareket etmesini beklemiyordun. Daha sonra olanlar karşısında şaşkına dönmüştün. Neredeyse ağır çekim hızlarında, bıçağın sanki bir tuğla duvara saplanmış gibi buruşmasını seyredersiniz.

"Oldukça cesurca hareket et tatlım." Sana doğru bakışları karardı, telefonu hızla ulaşamayacağın bir yere fırlattı, bükülmüş bıçağı elinden düşürdü ve öfke nöbeti geçiren bir çocuğa bir ebeveynin yapacağı gibi seni kolundan yukarı çekti. "Ama lütfen, sahip olduğum gücün farkında bile değilsin." Gojo nazikçe gözlerinizin arasındaki boşluğa dokundu, onun kollarında gevşediğinizi hissedebiliyordunuz. Bir öpücüğün nazik hissi aynı noktaya dokunmadan önce gözler çırpınarak kapandı.

𝙔𝙖𝙣𝙙𝙚𝙧𝙚 𝘾𝙝𝙖𝙧𝙖𝙘𝙩𝙚𝙧𝙨 |𝙊𝙣𝙚𝙨𝙝𝙤𝙩, 𝙍𝙚𝙖𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin