Yandere! Levi Ackerman

964 27 5
                                    

Seninle hiçbir ilgisi yoktu. Hiç yok gibi. Bu adamın bir zamanlar senin için çıldırdığına yemin edebilirdim.

Levi, bulaştığı kadınların hiçbirine hiçbir zaman bağlı olmadı ve dürüst olmak gerekirse, hiçbiri onun için gerçekten bir şey ifade etmiyordu. Onlar sadece zaman zaman uğraştığı fahişelerdi.

Şimdi sen, o seni derinden hor görüyor. Tam olarak ne olduğunu bilmiyordu ama vücudunun her hücresine kadar senden nefret ediyor. Ad takma, yan bakışlar veya el altından yapılan yorumlar, siz adlandırın ve o yaptı.

Yine de bu seni yıkmak için yeterli değildi ve bundan nefret ediyordu. Onun varlığını tamamen görmezden gelmenizden veya size hakaret ettiğinde ona aldırış etmemenizden nefret etti. Ona hiç derinin altına girmemiş gibi geldi.

Sadece bu da değil, ona hissettirdiğin de buydu. İçi o kadar sıcak ve kabarıktı ki, o lapa lapa fışkıran şeylerin hiçbiri için ölmemişti. Artı, senden hâlâ nefret ediyordu!

Yine de, hakaretleri veya esprili geri dönüşleri azaltarak varlığınıza daha da yaklaşıyor. Ağzından daha yapıcı eleştiriler geldi. Belki iyi bir günde bir iltifat.

Çok geçmeden, bu metanetli adam varlığınıza doyamadı. 25/8 senin yanında olmaya ihtiyacım var. Senin huzurunda marine etmeye ihtiyacı vardı. Senin ona herkesten daha yakın olmasını istedi.

Şimdi, sana 'aşık' olması tamamen doğruydu. Bunu söyleyecek kadar ileri gitmeyecekti. Daha çok okullu kızların aşık olduğu türden bir şeydi. Yani aşık olduğu kişiyi takip etmeyen ya da diğeri uyurken gizlice evine girip kirli kıyafetlerindeki teri yalamak için koklamayan.

Söylemeye gerek yok, Levi çok ketum bir yandere ve sizi onunla yaşamaya veya onu sevmeye zorlamaz. Acele etmeyi ve sabırlı olmayı sever ama dikkatli olun, sabrı çok uzun sürmez.

𝙔𝙖𝙣𝙙𝙚𝙧𝙚 𝘾𝙝𝙖𝙧𝙖𝙘𝙩𝙚𝙧𝙨 |𝙊𝙣𝙚𝙨𝙝𝙤𝙩, 𝙍𝙚𝙖𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin