Yandere! Venti ve Alhaitham

228 14 5
                                    

──⚝ venti


Venti, havanın altında hissettiğinizi siz hissetmeden önce biliyor , tek yapmanız gereken eve vardıktan sonra ilk iç çekişinizi vermeniz ve o şimdiden sizi kucaklıyor ve havlamaya başlıyor. Ozan'ın uyuşturan kucağında eriyip, vücudunun sallanmasının ritmiyle dudaklarından dökülen yatıştırıcı şarkı sözlerine senfoni içinde karışarak, kendinde bile hayrete düşemezsin. Sizi kovalayan endişelerden çok daha uzağa, o kozanın içinde daha da batmasına izin verdiniz. Venti burada olduğu sürece her şeyin iyi olacağını biliyorsun. Eğer rant yapma havasındaysanız, o bunun için mükemmel bir insan! Şaka değil, cümlelerinizin etrafına örülen her inançsızlığı, damlayan alaycılığı ve " bu kişinin cüretkarlığına inanabiliyor musunuz?!"Bilmediğiniz şey, sizi neyin/kimlerin rahatsız ettiğini çok önceden bildiği (o rüzgar, aptal) ama Venti yine de dinleyecek ve şaşkına dönecek, sinirlenecek, kızacak . Kaygısız gülümsemesi, can sıkıntılarına bir ders vermek için kafasında demlenen entrikaları saklıyordu . Yine de bu tavır değişikliğinden asla haberdar olmayacaksın, onun şımarıklığında fazlasıyla boğulmuş.


"Sevgili Cecilia, neden üzülüyorsun? Her şeyin üstesinden geleceksin , tıpkı daha önce olduğu gibi ve sonra geriye bakıp gülümseyecek ve kendinle gurur duyacaksın. O yüzden zaten kazanmış olduğun bir şey için endişelenmeyi bırak!"


Ve senin düşler diyarına sürüklendiğinden emin olduğunda, yüz kaslarının gevşemesine izin veriyor, zümrüt kürelerinin parıltısı bir an olsun sönüyor. Esintiler melodilerini keser ve tutuşu gerginleşir, sertleşir ve çaresizliğin sınırlarını çizer. Tutuşunu çözerse karahindiba tohumları gibi uçup gidecekmişsin gibi sana yapışıyor, bu sonucu düşünmeye cesaret edemiyor. Her şey zamanın akışıyla eskiyecek, en güçlü Cecilia bile bir gün rüzgarın elini tutacaktır. O biliyor ve Celestia,nefret mi ediyor. Kendisine yalnızca yük olmaya yarayan bilgiye rağmen, yine de şımartıyor; onu henüz, bu kadar çabuk, bu kadar ani bırakmaman umuduyla. Bu anlık teselliler onun aklı başında olmasını sağlar: vücudunuzun sıcaklığı onunkiyle birleşir, düzenli nefesleriniz ve tutarsız küçük mırıldanmalar - tüm hatırlatıcılar hayır, tam burada , onun kollarında güvendesiniz.

Böylece Venti de dinlenir.


──⚝ alhaitham


Al Haitham, kucağında ne sıklıkta uyuyakaldığınıza bakılırsa, kişisel yatağınız gibidir. Düşmekten ya da soğuktan endişelenmenize gerek yok çünkü sizi asla gevşetmiyor, ürperdiğinizi fark ettiğinde pelerinini bir koza gibi vücudunuzun üzerine çekiyor. Samimiyet sözsüzdür, ancak kelimelerin ifade etmeyi umabileceğinden çok daha fazlasını aktarır. Onun için de böyle bir kazan-kazan. Huzur içinde okurken sizi kucaklıyor mu ? Onu sevdiğini söylemek yetersiz kalır. İnsanlar ayrıca bu yakınlaşma hareketini fark ettiklerinde onu daha az rahatsız etme eğilimindeler - ve insanlar derken, seni Al Haitham'a sarınmış halde gördüğü ve seni Teyvat'taki en değerli şeymişsin gibi tuttuğunu her gördüğünde öğüren can sıkıcı oda arkadaşını kastediyor.


Al Haitham'ın çok sevdiği, hatta sabırsızlıkla beklediği bir şey daha var; sizinle tembel sabahlar, ayrıca yağmur yağıyorsa ve hiçbiriniz işe gidemezseniz puan. O havada çıkmakta ısrar etsen de Katip'in buna izin vermesine imkan yok. Sizi onun güçlü kollarına hapsetmek ve o kadar şefkatli olmak, gerçekten Al Haitham olup olmadığını kontrol etmelisiniz . Siz ikiniz atlarsanız Akademiya yok olmaz... bir gün ara verdiniz , hadi canım. Senin kararlılığın da çok yakında bozulur. Bu kadar sevimli bir şekilde yapışkanken nasıl olmasın? Bu yüzden siz ikiniz evde kalın ve birbirinizin kollarında gece rüyalarınızın kalıntılarını, yağmurun pıtırtılarını ve gök gürültüsünün gümbürtülerini ama arka plandaki gürültüyü derin derin düşünün. Al Haitham, dökülen bir saniye için iki anahtarı hatırlıyorhala elinde ve kapı kilitli: aha, şüphesiz oda arkadaşının bu konuda söyleyecek (bağıracak) çok şeyi olacaktır. Karıştırdığınızı fark eder ve sessizce " Neyin var? ' diye kafana iffetli bir öpücük kondurup uyumaya geri dönmeni işaret ederek kovuyor.

𝙔𝙖𝙣𝙙𝙚𝙧𝙚 𝘾𝙝𝙖𝙧𝙖𝙘𝙩𝙚𝙧𝙨 |𝙊𝙣𝙚𝙨𝙝𝙤𝙩, 𝙍𝙚𝙖𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin