- Deci tu l-ai batut? Zice Natasha cu ochii mari cand realizeaza ca el era cel care ii umflase ochii lui Brok.
- Da, si as mai face-o pentru tine.
Dupa aceste cuvinte cei doi tacura, privindu-se in ochii si mai apoi sarutandu-se. Seara ii gasi pe malul unui minunat lac de la marginea orasului, stateau intinsi pe iarba si priveau visatori la apusul care incalzea atmosfera ce devenise romantica.
Dupa cateva saptamani o schimbare brusca se produsese in ceea ce privea aspectul Natashei, aceasta se maturizase mult, iar burtica se putea vedea cu desavarsire, dar pe langa toate aceste aspecte pozitive existau si multe negative. Sarcina o slabea din ce in ce mai mult, Derek o privea cu neputinta pentru ca trebuia sa astepte momentul potrivit si pentru Natasha si pentru bebelus. Acesta planuise sa o transforme, ca nu cumva sa o piarda cand va da nastere copilului.
Incepusera sa pregateasca camera copilului desi stiau ca dupa cateva luni vor trebui sa redecoreze din nou.
- Dar nu stim ce este.... Spune Natasha mangaindu-si burtica.
- O facem mov sau neagra? Ignora acesta spusele ei.
- Tu ai auzit ce spun eu?! Tipa Natasha cand vede ca nu o asculta.
- Da, tu nu stii, dar eu da. Derek raspunde calm.
- Poftim?! Ai stiut tot timpul asta si ai tacut ca un mut? Zi-mi imediat, e fata sau baiat? Intreaba Natasha sarind in sus.
- Surprizaa iubito. Rade acesta vazandu-i reactia.
- Te rog frumos, daca nu ma duc sa fac un ecograf. Zise aceasta oprindu-se din sarit si panandu-si mainile in san.
In acel moment Derek o privi pe Natasha scurt si rece, mesaj pe care aceasta il intelese repede, nu avea ce cauta la ecograf.
CITEȘTI
Demon fara voie
VampiroSingura iubire care durează o veșnicie este cea dintre 2 vampiri. Dar ce se întâmplă când sufletul pereche al unui vampir este om? Derek Moon : -jumătate om, jumătate vampir- După moartea părinților lui a decis să devină independent, puternic si de...