Cum m-am asteptat, am castigat cursa si cei 10.000 de dolari pusi in joc.
Si ca dupa fiecare cursa dam o petrecere la mine acasa unde se strang o gramada de oameni, majoritatea pe care nu i-am vazut in viata mea, dar nu asta e important acum, ci faptul ca vreau sa fac cumva sa o aduc pe Cassidy aici.- Chris frate, hai sa bem ! Tipa Taylor in urechea mea pentru a acoperii muzica, dar fiind deja ametit imi cam sparge timpatul.
- In seara asta nu beau. Ii raspund scurt si il vad cum se stramba.
- Te-ai pocait si nu mi-ai spus? Si se pare ca glumetul Taylor a prins viata.
- Pocait esti tu, doar n-am chef, du-te la Liam pana nu fute masa aia. Arat spre locul in care se petrece un lucru care merita filmat.
Liam intins sub masa, dand din cur aratand de parca ar face sex.- Te gandesti la fata aia, asa-i? Desi e beat inca ma poate citii ca pe o carte.
- Nu te priveste pe tine. I-o tai scurt.
- Ar trebui sa uiti de ea si sa te axezi pe bunaciunea de peste strada....Cass...Cassidy, parca. Cand aud asta sangele incepe sa imi clocoteasca si urechile sa imi tiuie.
- De unde o stii pe Cassidy? Il prind de guler si il proptesc de perete.
- Usooor tigrule, ea era fata de care vorbeai? Ai gusturi ce pot spune. Ranjeste ca boul si daca nu m-ar interesa de unde o stie pe Cass si ce stie mai exact despre ea, l-as trimite la somn cu un pumn.
- Spune odata de unde o stii. Marai la el cand vad ca tot pe prostul face.
- E printesa vampirilor amorezule, taica-su, Derek, cu maica-sa, Natasha, au facut nunta acum cateva zile si acolo am cunoscut-o. Imi raspunde prietenul meu varcolac, desi e interzit sa iti dezvalui adevarata identitate, Taylor mi-a impartasit-o, mai mult obligat de situatie ce-i drept.
Si nu pot sa cred ca e adevarat ce aud, Cassidy printesa vampirilor, desi e mai palida si emana putere si inteligenta prin fiecare por, nu mi-am inchipuit ca este asa ceva, poate inocenta, frumusetea si carisma ei m-au pacalit dar mai este si faptul ca... A ROSIT, s-a imbujorat cand i-am complimentat rasul, un vampir nu poate rosii, sau poate?- Planeta catre Christian ! Imi intrerup meditatia cand vad o mana falfaita prin fata ochilor mei.
- E posibil ca un vampir sa roseasca? Imi scapa intrebarea asta stupida si daca as putea sa ma pocnesc singur, as face-o, si cum nu era de ajuns pe prietenul meu il bufneste rasul.
- A rosit... in ...fata ta? Ce i-ai... fa-facut? Ma intreaba in timp ce isi sterge lacrimile provocate de ras.
- Nu conteaza, raspunde-mi la intrebare ! Ii trag una dupa cap cand vad ca nu se mai potoleste si astept explicatii.
- Ea e jumatate om, jumatate vampir, la fel ca Derek, probabil de asta. Imi da raspunsul la care sincer nu ma asteptam, un hibrid asta e?
Ii dau drumul lui Taylor si ies din casa indreptandu-ma spre masina, am nevoie de liniste si aer curat, desi ii aud pe baieti strigandu-ma eu imi continui drumul, spre padure.In sfarsit liniste, am ajuns de o jumatate de ora aici si tot nu mi-am linistit mintea, practic fata care imi place si pe care pentru prima data in viata nu mi-o mai pot scoate din cap, este un vampir sau hibrid... Pe langa asta m-a mintit spunandu-mi ca Derek este fratele, si nu tatal ei, dar aici o inteleg avand in vedere ca pare doar cu cativa ani mai mare... Ahh ma doate capul ! De ce ma simt atat de afectat de asta? Sunt o multime de fete nu e ca si cum am ramas fara obtiuni si trebuie sa ma incurc cu o vampiroaica...dar..
- Chris? Tresar cand imi aud numele rostit de un glas angelic si vad cum de dupa un copac iese o fata, desi e intuneric bezna, doar luna fiind singura sursa de lumina, pot recunoaste acel corp perfect si aceea voce dulce.
- Cass? Intreb totusi nesigur, dar observ ca am avut dreptate cand ajunge in dreptul meu.
- Ai ghicit. Chicoteste si pot jura ca as petrece o viata intreaga ascultand acel sunet minunat. Ce rahat tocmai am gandit? E clar incep sa o iau razna, si totul din vina ei !
- Chris ma auzi? Cred ca in timp ce ma faceam singur nebun, ea vorbea cu mine, ups..
- Ce? Da... Scuze eram cu gandul in alta parte. Incerc sa ma scuz, si cred ca e prima data cand o fac.
- Te-am intrebat ce cauti in padure noaptea. Imi spune cand vede ca sunt atent.
- As putea sa te intreb acelasi lucru. I-o intorc si o vad cum zambeste, cat de frumoasa e cand o face... Ok deja devine dubioasa treaba, ce mi se intampla?
- Aveam nevoie de un loc linistit in care sa pot fii singura, tu? Imi raspunde dupa un schimb de priviri care habar n-am ce a insemnat.
- Acelasi lucru...la mine acasa e prea mult zgomot. Si sunt sincer si calm, de mult nu m-am mai simtit atat de calm.
- E o petrecere pe cinste acolo. Rade cand ridic o spranceana in semn de intrebare.
- Imi spionai cumva petrecerea? Intreb amuzat.
- Nu, doar ca nu ai cum sa nu o observi, sunt persoane care dorm pe peluza din fata casei, muzica se aude de la 2 cartiere distanta si nu mai spun ca toate luminile din casa sunt aprinse facand-o sa arate ca un bec imens cel mai probabil observabil si de pe luna. Nu pot sa imi opresc rasul cand aud ceea ce tocmai a spus si faptul ca a inceput si ea sa rada ma aduce pe mine in situatia sa ma tin de burta, caci a inceput sa ma doara.
- Asta a fost cea mai interesanta descriere a unei petreceri de-a mea, pe care am auzit-o vreodata. Reusesc sa spun dupa ce ma opresc din criza de ras.
- Ma pricep sa surprind oamenii. Imi raspunde la fel de amuzata.
- Cass e ceva ce vreau sa stiu daca e adevarat. Devin serios caci nu-mi place sa ma ascund dupa deget.
- Bine...in legatura cu ce? Intreaba si se pare ca am surprins-o cu schimbarea mea brusca.
- Tu esti...
****
Heii dragilorr
Suspans suspans suspans...stiu ca ati asteptat ceva pentru acest capitol dar nu este vina mea, profesorii mei au innebunit si cum sunt a 11 a si vin simularile e jale.
O sa fac tot ce pot sa scriu si sa postez cat de des pot si sper sa nu va suparati pe mine daca nu o fac atat de repede pe cat va doriti.
Va pup si va iubesc pe totii.
CITEȘTI
Demon fara voie
UpířiSingura iubire care durează o veșnicie este cea dintre 2 vampiri. Dar ce se întâmplă când sufletul pereche al unui vampir este om? Derek Moon : -jumătate om, jumătate vampir- După moartea părinților lui a decis să devină independent, puternic si de...