Ajungand in curte Natasha se indreapta spre leaganul unde si-a petrecut toata copilaria, se aseaza si incepe sa planga. Acum totul se lega, toate delegatiile in care erau plecati parintii ei, erau defapt misiuni, de asta aveau atatea povesti cu monstrii in biblioteca si o gramada de arme ascunse bine in subsol, pe care le gasise din intamplare in timp ce isi cauta o minge.
Facea parte dintr-o familie de vanatori de monstrii, in special de vampiri.-Hei, esti bine? Spuse Derek apropiindu-se de ea.
- Povesteste-mi tot. Raspunse aceasta ridicandu-se brusc.
- Ok, dar nu aici, hai sa mergem.
Aceasta s-a prins de gatul lui Derek, si disparand in cateva secunde. Ajungand iar la casa unde statusera pana atunci, fac focul in semineu si se aseaza langa el.
- Bun, ce vrei sa stii?
- Hmm sa ma gandesc... TOT!
- Bine, pai...
Acesta a inceput sa-i povesteasca, ca inca din vremea strabunicului sau exista un lant de familii, printre care si a Natashei, care traiau pentru a vana vampiri, varcolaci, si fantome mai rar.
Dupa ce strabunicul Natashei a murit, familia ei a facut o intelegere cu vampirii de a nu-i mai vana si acestia de a nu-i mai ataca, acesta intelegere facandu-se cu sangele ambelor parti pe un papirus unde era desenat un sigiliu - o inima despicata in patru - fiecare parte a inimii reprezenta cate ceva : cei morti - cei vii - cei care vor murii - si mai ales cei care se vor naste. Dupa mai multe decenii traite in pace si liniste, un accident a facut ca balanta sa se clatine din nou. Bunicul acesteia, fiul strabunicului, a vrut sa-i plateasca sacrificiul tatalui sau cu sangele vampirului care la ucis, nefiind niciodata de acord cu acel sigiliu, a asteptat pana cand toti vampirii au lasat garda jos si a putut actiona. Intr-o noapte, dupa fix 50 de ani de la moartea strabunicului, bunicul Natashei a intrat in casa parintiilor lui Derek, parintii lui concepandu-l inainte ca ei sa fie transformati, si nascut dupa ce acestia erau deja vampiri, a intrat si i-a omorat pe John si Sally Moon fix in fata lui Derek, acesta avand doar 7 ani atunci, echivalentul a 115 in ani normali. Dupa ce a vazut toata scena, acesta a fugit la cei mai buni prieteni ai parintilor sai, povestindu-le tot, l-au ucis pe Morris -bunicul - si au mers la parintii Natashei cu gandul de ai omora si pe acestia, dar Derek a insistat ca sa ii lase in viata cu conditia ca fata din pantecele mamei sa fie a lui, odata cu implinirea varstei de 18 ani.- Wow..stai, tu de unde stiai ca sunt fata?
- Eu nu sunt chiar un vampir, nu am fost muscat pentru a devenii unul, ci asa m-am nascut.
- Adica esti jumate om, jumate vampir?
- Exact.
- Si cu mine ce ai de gand..?
- Tu esti aleasa mea.
- Ceee? Stai, ceee? Cum adica aleasa?
- Adica vei fi mama copilului meu, si mai apoi vampiroaica mea.
- Ha, iauzi tu deja ma vezi cu burta la gura, asculta vampirica eu sunt virgina asa ca mai puneti pofta-n cui ca eu cu tine, niet -nada - nu, ai inteles? Spuse acesta intorcandu-se cu spatele.
- Pe bune? Raspunse acesta cu un ranzet malefic.
- Da, serios ce...
In acel moment Derek se lipise de Natasha sarutand-o pasional pe gat, mainile lui plimbandu-se incet pe trupul ei.
- Ss..stai..Derek..eu..stai..
- Taci si raspunde-mi.
Atunci Derek a intors-o pe Natasha cu fata spre el si buzele li s-au unit cu ale ei intr-un sarut lung, aceasta a incercat sa scape din bratele lui dar parca ceva o oprea, era ca o vraja, Derek a rupt rochita de pe ea lasand-o in lenjerie, a privit-o pret de cateva secunde cu admiratie si luat-o in brate punand-o in pat si dandu-si jos tricoul, aceasta il privi si ea pentru cateva secunde scanandu-i abdomenul lucrat si linia in V care era vizibila fara probleme.
- Iti place ce vezi iubito? Derek o intrerupse din holbat, aceasta ridicandu-si privirea si facand contact cu acei ochii plini de dorinta.
Derek cobora spre ea cuprinzandu-i talia cu o mana, iar pe cealalta panand-o pe ceafa ei, strecurandu-si corpul printre coapsele ei, asezand-o pe spate in pat el fiind deasupra, isi croii drum spre buzele ei lasand o dara de saruturi moi si umede pe gat si linia maxilarului. Cand ajunse in dreptul urechi ii prinse lobul intre dinti scotand de la Natasha un geamat, pe care acesta il astepta ca sa poata continua preludiul care de abia acum incepuse. Ii cuprinde cupa dreapta a sutienului in mana, cu cealalta croindu-si drum catre materialul boxerilor din dantela neagra ce ii acopereau feminitatea ei si dintr-o singura miscare il rupse lasand-o doar in sutien, miscare care o face pe Natasha sa icneasca. Derek ii da jos sutienul si se ridica de ea si mai apoi pat, isi da jos pantalonii si boxeri si se arunca inapoi in pat, inainte ca aceasta sa poata face vreo miscare. Printr-o singura miscare acesta fu in interiorul ei, penetrand-o brutal scotand un tipat prelung de la Natasha, a ramas asa cateva secunde, cateva lacrimi se scurg pe obrajii ei dar sunt inlaturate rapid de palmele lui Derek.
- Shh..totul va fi bine, voi fi mai bland..esti atat de pura iubito. Acesta ii sopteste la ureche incepand miscari lente de du-te vino in ea.
Dupa inca cateva cateva momente acesta aplifica miscarile facand-o pe Natasha sa-si infiga unghiile in omoplatii lui, gest ce il face pe acesta sa suiere printre dinti si sa se adanceasca din ce in ce mai mult.
- Dati drumul, babe..sopteste, acesta ascultandu-l si dandu-si drumul urmata de el care se prabuseste cu capul pe pieptul ei.
Dimineata a gasit-o pe Natasha singura in pat, acoperita de un cearceaf alb. S-a ridicat cu greu si mergea putin cracanata, s-a infasurat mai bine in acel cearceaf si a plecat spre baie, ajungand in fata oglinzii observa ca ceva e diferit la ea.
CITEȘTI
Demon fara voie
VampireSingura iubire care durează o veșnicie este cea dintre 2 vampiri. Dar ce se întâmplă când sufletul pereche al unui vampir este om? Derek Moon : -jumătate om, jumătate vampir- După moartea părinților lui a decis să devină independent, puternic si de...