Dupa 3 luni...
- Haide mamaa !! Tip cam pentru a 10 a oara la mama care sta inchisa in camera ei de cand s-a imbracat in rochia ei de mireasa, care apropo ii sta absolut incredibil de parca ar fii fost facuta direct pe ea.
- Am emotii ! O aud bombonind dincolo de usa.
- Si tata a fost de circa 25 de ori la baie in ultimele 15 minute doar pentru ca i se parea ca vede o pata pe papion.... SI EL ARE CRAVATA ! Simt ca imi pleznesc tâmplele daca îmi mai bat mult capul cu ei doi, sunt ca doi copii mici care se duc in prima zi de gradinita.
- Bine...ies acum.. Terminand de spus asta usa se crapa si corpul de invidiat al mamei incepe sa prinda contur, cum am zis arata incredibil in rochia sa de mireasa, manecile si decolteul din dantela ii dau un aer atat de elegant, corsetul care ii scoate curbele in evidenta te da pe spate, iar partea de jos este precum a unei rochii de regina cu putina trena.
- Cum arat? Intreaba emotionata si licarul din ochii ei imi spune cat de entuziasmata este.
- Ca o adevarata regina, tata o sa innebuneasca. Ii marturisesc si o imbratisez strans, stiu cat de mult a asteptat ziua asta.
Coboram impreuna, iar cand tocurile noastre se fac auzite toata zarva de jos dispate ca prin minune si toate privirile sunt indreptate spre noi. Mama deja este usor imbujorata de emotii si stiu prin ce trece caci nici eu nu sunt mai prejos, rochia mea neagra din dantela mulata parca devine din ce in ce mai stramta cu fiecare pas facut.
In ultimele 3 luni am fost in alerta nonstop, nu pentru ceva periculos, ci pentru pregatirile de nunta care sincer o spun..
M-au epuizat.Ajungand la baza treptelor privesc in jur si tot ce pot vedea sunt fete uimite, fascinate si emotionate pana la lacrimi, cele din urma fiind a le matusii Medellin si...unchiului Nick? Dar cea mai interesanta expresie e a tatei care pare ca da o lupta cu sentimentele care ii traverseaza fata.
- Iubito... Se aude soapta tatalui meu atat de sugrumata incat ma sperie dar cand ii vad obrajii brazdati de lacrimi imi dau seama de ce are aceea voce.
Imi indrept atentia catre femeia care mi-a dat nastere si imi dau seama ca mai are putin si ii urmeaza exemplul tatei asa ca o strang de mana pentru ai atrage atentia si ii arunc o privire mustratoare caci numai eu stiu cat m-am chinuit sa-i fac machiajul si spre norocul meu o aud chicotind si tragandu-si discret nasul. Cand ajung unul langa altul se privesc cum numai ei stiu pret de cateva secunde apoi se saruta atat de profund incat sunt sigura ca de abia asteapta "noaptea nuntii" unde vor fii singuri.Vreo 3 ore mai tarziu suntem toti in curtea din spate a casei noastre, asta fiind singura conditie mai normala a mamei.
Tata si mama danseaza ca doi indragostiti pe versurile melodiei love my like you do, iar dupa sclipirea din ochii mamei si ranjetul tatei imi pot da seama ca ori le-a placut filmul, ori vor sa faca ei un film asemanator si dupa cum ii stiu o sa merg pe a doua varianta.
Desi sunt fericita pentru parintii mei ma simt incomod, toate privirile 'masculilor' din curte sunt indreptate spre mine si imi vine sa ma injur singura ca m-am imbracat intr-o rochie atat de mulata, asa ca ma ridic incet fara sa atrag atentia si ma retrag subtil in casa, o traversez rapid si ajung in definitiv pe veranda unde pot respira usurata, liniste si aer curat, desi si in curtea din spate eram tot in aer liber eu simteam ca ma sufoc.
Inspir si expir aerul racoros de primavara si incep sa ma simt mai bine, in umbra serii pot distinge la coltul strazii doua siluete care par a purta o discutie aprinsa si cu ajutorul puterilor de vampir imi focusez auzul pe cei doi, caci curiozitatea mea e prea mare.
O voce de baiat se aude cel mai puternic urmat apoi de un chitait de soareci...sau e vocea unei fete? O Doamne ce voce are !- Pot sa stiu si eu ce dracu cautai in dormitorul celui mai bun prieten al meu ?! Tipatul nervos al baiatului imi da fiori, si dupa ce tocmai a zis imi dau seama ca vocea pitigaiata apartine unei curve.
- Faceam proiectul la biologie, de cate ori sa iti explic? Se aude si parasuta si inca stau sa ma intreb cu ii suporta vocea, mie una aproape imi sangeteaza urechile.
- Sunteti in clase si ani diferiti, ce cacat de proiect aveati de facut impreuna, reproducerea?!? Dupa ce aud asta ma bufneste rasul si cat pot de repede imi astup gura cu mainile ca nu cumva sa ma auda cei doi amorezi.
- Chris...nu e ceea ce crezi tu...eu.. Se pisiceste si se smiorcaie de parca ar putea impresiona pe cineva.
- Nici un "eu" ! Nu vreau sa te mai vad sau aud, Bridny, imi faci scarba ! Daca as putea l-as aplauda pe acest Chris pentru ceea ce i-a zis sugativei aceleia.
Il vad venind in susul strazi, pe partea opusa fata de casa mea si se opreste pe loc cand ma observa pe veranda, ii pot observa nervozitatea combinata cu curiozitatea pe fata sa conturata extrem de fin de lumina lunii si ma pot declara foarte surprinsa cand ii observ chipul atat de frumos conceput, iar corpul bine lucrat este pus in evidenta de blugii negri, tricoul gri si geaca de piele care pare ca pocneste sub presiunea muschilor, pe scurt in fata mea sta si ma analizeaza la fel de in detaliu insusi Adonis.
Dupa ce imi dau seama ca ma holbez de ceva vreme la el ma intorc brusc si intru in casa cat de repede pot.Chris Pov :
Ajung in cele din urma in camera si ma arunc in pat pentru a ma calma, sunt un pachet de nervi dupa seara asta.
Nu pot sa cred ca am ajuns sa fiu inselat de Bridny, nu si dupa 5 luni de relatie. Curva imputita ! M-a jucat pe degete cum a vrut ea si pe la spatele meu si-o tragea cu Taylor...si Taylor cel mai bun prieten al meu de la gradinita s-a trezit sa isi satisfaca poftele taman cu iubita mea, idiotul.
Imi trec mana prin par incercand sa ma calmez dar un curent de durere imi traverseaza mana, iar cand ma uit observ ca imi sangereaza, se pare ca pumnul pe care i l-am facut cadou prietenului meu si-a lasat amprenta si pe mine.
Cel putin am scapat de o curva...si imi vine sa ma aplaud ca nu am pus sentimente in relatia asta.
Simt cum muschii incep sa mi se relaxeze si capul sa nu ma mai doara atat de tare si in minte imi apare imaginea fetei din casa de peste strada, acel par negru, chipul de inger, ochii de un albastru electrizant si corpul acela de zeita care se contura perfect in rochia aceea neagra. Oare cine o fii? Trebuie sa aflu !***
Stiu ca am intarziat cu postatul si imi cer scuze...acest capitol este facut pe parcursul a mai multor zile caci imaginatia mea este undeva pierduta in spatiu :))) Va pup si multumesc ca a.ti avut rabdare.
La media este rochia purtata de Natasha.
CITEȘTI
Demon fara voie
VampireSingura iubire care durează o veșnicie este cea dintre 2 vampiri. Dar ce se întâmplă când sufletul pereche al unui vampir este om? Derek Moon : -jumătate om, jumătate vampir- După moartea părinților lui a decis să devină independent, puternic si de...