Am ramas intors spre ea, intepenit de parca cineva mi-ar fi spus cheia deslusiri misterelor lumii, dar era si mai bine. Natasha ma iubestee!
- M-ma i-iubesti? Spun balbaindu-ma si holbandu-ma la ea.
- Mmm..da, adica simteam ceva pentru tine inainte, dar de cand am inceput sa stam impreuna si a aparut Cassidy..sentimentele mele pentru tine au crescut cu fiecare zi. Si acum, azi si in acest moment am simtit ca iti pot spune. Raspunde ea bulversandu-ma si mai mult.
Pur si simplu ma uitam ca prostu' la ea si nu ziceam nimic, eram impietrit, parca ceva in interiorul meu a inflorit.
- Natasha..eu..a..eu.. Nici nu puteam vorbi, ce dracu se intampla cu mine? De sute de ani nu mi s-a mai intamplat asta.
- Nu, ma intrerupse ea, e ok ma asteptam sa nu simti la fel. Continua in timp ce se indeparta.
- Natasha, fir-ar sa fie femeie, te iubesc! Tip si alerg dupa ea ajutandu-ma de puteri, o iau in brate o invart, o intorc cu fata la mine, acum picioarele ei sunt incolacite de talia mea. Te iubesc! ii soptesc apoi o sarut flamand.
Perspectiva Natashei.
M-ma iubeste...el chiar ma iubeste. Nu pot sa cred. Ne retragem cu greu din sarut pentru a lua aer, ne privim avand fruntile lipite, e atat de bine in bratele lui, ma simt in siguranta, puternica si iubita.
- Serios? Intreb eu inca nevenindu-mi a crede, era ireal.
- Da, te iubesc cum n-am iubit pe nimeni si au trecut secole de la ultima persoana pe care am iubit-o..dar cu tine e diferit, esti a mea intru-totu' esti emotia din vocea mea, puterea mea, si mama copilului meu. Dar peste toate astea vreau sa fii si sotia mea.
Ma lasa pe picioarele mele si se lasa intr-un genunchi in fata mea scotand de la spate o cutiuta neagra, o deschide dezvaluind un superb inel din aur alb cu un diamant mare in mijloc si inca cateva mai mici pe margini. Imi duc mainile la gura de soc lacrimile facandu-si si ele aparitia. Isi ridica privirea la mine si isi drege glasul.
- Natasha William, de cand te-ai nascut astept acest moment pentru care m-am pregatit timp de 18 ani, si degeaba pentru ca in momentul asta habar n-am ce sa mai spun, dar tot ce imi doresc sa stii este ca te iubesc si esti femeie alaturi de care doresc sa-mi petrec eternitatea. Deci...nu, nu fara deci, nu o mai lungesc de aceea vreau sa stiu, Iubito..vrei sa fii sotia mea? Termina acesta si ia o gura mare de aer de parca l-ar fii strangulat cineva de gat pana acum. El chiar a facut-o, m-a cerut in casatorie !!!
- DAA!! Tip cat ma tin plamanii, acesta isi recapata zambetul orbitor pe buze, imi pune inelul pe deget si ma strange la pieptul lui, atat de strans incat simt ca ma rupe pe din doua, dar nu-mi pasa.
ATENTIE! Urmeaza scene cu continut (+18) deci cine nu doreste sa le citeasca este rugat sa treaca mai departe, Multumesc.
Ajunsi acasa ne asiguram ca (,) Cassidy e bine apoi ne ducem in dormitor, totul era aranjat, cearceafurile erau schimbare, nu mai erau cele albe imbibate in sangele meu, acum erau negre si am vaga banuiala ca sunt de matase, materialul meu preferat. Ma intorc spre Derek care ma scana din cap pana-n picioare cu buza inferioara intre dinti, hmm stiu la ce te gandesti pervers mic, imi spun eu in gand dar nu mai apuc sa fac vreo miscare pentru ca acesta se napusteste asupra mea, sarutandu-ma flamand si plin de dorinta luand in considerare umflatura din pantalonii lui care acum e presata de zona mea interzisa. Ne miscam incet, eu mergand cu spatele ghidata de el, pana ma lovesc de pat si cad pe spate, acesta nu mai asteapta si se arunca peste mine rupandu-si tricoul lasand la vedere abdomenul lucrat care ma face sa salivez mai ales linia in V care se pierde in pantalonii lui prea mulati in momentul acesta.
Ma saruta pe buze plecand pe obraz, apoi pe linia maxilarului ajungand la lobul urechii pe care il musca si il saruta excitant, lasa urme umede pe gatul meu, condimentand momentul cu cateva muscaturi care ma fac sa innebunesc, ajunge la tivul bluzei mele si se ridica privindu-ma pentru cateva secunde in ochii apoi ranjindu-mi imi despica bluza in doua lasand la vedere sutienul din dantela neagra, acesta suiera printre dinti admirativ, ceea ce pe mine ma face sa rosesc in obraji, imi intorc capul intr-o parte sa nu observe asta si il las sa continue. Coboara cu saruturile pe abdomenul meu, iar cand ajunge la blugi scapa repede de ei lasandu-ma in boxerii mei negrii pereche cu sutienul.
- Atat de frumoasa..sopteste Derek analizandu-ma inca o data.
Se lasa intr-o parte scapand si el de blugii care il cam incomodau considerabil vazandu-l acum in boxeri ma mir ca nu s-au rupt blugii aia deja, iar boxerii au noroc ca sunt elastici...altfel "monstruozitatea" care e sub ei si-ar fi facut de mult aparitia.
Raman in scurt timp goala la fel si el, acum aflandu-se intre coapsele mele simtindu-l la intrarea in mine, ma saruta si imi tachineaza fiecare san cu limba lui pacatoasa, sfarcurile mele fiind deja intarite, actiuniile lui ma fac sa-mi infig unchiile in umerii lui incordati, lucru care il face sa geama infundat, un sunet care imi alina timpanul, urca cu saruturile inapoi pe gat pana ajunge si isi lipește buzele de ale mele intr-un sarut fin si senzual, se desprinde din sarut ducandu-si o mana pe talia mea si pe cealalta pe obrazul meu, sprijinindu-si greutatea pe cot. Se adanceste incet in mine, atat de incet incat ma chinuie, gemete necontrolate ies din gatul meu cand el se afunda si mai mult, pompand incet cu minscari lente de du-te vino, crescand viteza ma face sa tip prinzandu-i parul in pumni si tragand de el, fapt ce el face sa geama in scobitura gatului meu.
Dupa inca cateva pompari puternice care ne aduc amandurora orgasmul, Derek care peste mine, trupul lui transpirat se uneste de al meu, respiram sacadat cateva momente apoi ne recapatam amandoi respiratia, el lasandu-se pe o parte, imi cuprinde talia cu ambele maini si ma trage la pieptul lui, nici unul dintre noi nu spune nimic, corpurile au vorbit pentru noi. In cele din urma adormim fiind in aceeasi pozitie.
CITEȘTI
Demon fara voie
VampiroSingura iubire care durează o veșnicie este cea dintre 2 vampiri. Dar ce se întâmplă când sufletul pereche al unui vampir este om? Derek Moon : -jumătate om, jumătate vampir- După moartea părinților lui a decis să devină independent, puternic si de...