- Raspunsul meu este absolut n.. Dar nu apuc sa termin ce am de zis caci o imagine imi trece fulgerator prin fata ochilor.
Era o viziune, cineva vine spre noi. Veniti dupa mine, acum! Ridic vocea fara sa vreau, mai mult de nelinistea ce a pus stapanire pe mine de la fiorul ce l-am simtit pe spate. E cineva puternic.- Derek ce se intampla? O aud pe Nath intreband in timp ce incearca sa tina pasul cu mine tragand-o pe Cassidy dupa ea.
- Se apropie cineva..si e puternic. Va duc intr-un loc sigur pana ma asigur ca totul e bine. Le spun in timp ce caut cartea care deschide trapa din podea.
- Derek cine vine? Ce e asta? Unde duce? Singurul defect al lui Natasha e ca pune prea multe intrebari cand ii este frica.
- Tata cu tine cum ramane? Imi pune Cassidy intrebarea in timp ce le conduc prin tunelul care duce la ' camera de panica' asa cum am numit-o eu.
Stiam ca o data si-o data se va intampla ceva, asa ca am facut camera asta sa fiu sigur ca cele 2 comori ale mele sunt in siguranta.- O sa fiu bine scumpo. Raspund calm mangaindu-i obrazul cu degetul.
- Dupa ce trece... chestia asta o sa vin sa va iau, sa stati locului. Spun ezitand la inceput, tot ce nu am nevoie acum sunt 2 femei speriate. Le sarut bland pe frunte pe amandoua apoi ma fac nevazut.
Pov's Cassidy
Dupa ce tata a zbughit-o mai repede ca un soarece pe role, am ramas doar cu mama in camera asta sinistra.
- Mama ce se intampla? O intreb pe ea cu gandul ca poate stie ceva.
- Habar n-am... Sopteste raspunsul la care ma asteptam desi nu e cel dorit de mine.
- Tata mi-a povestit ca a fost plecat pentru a ajuta la infrangerea unui vampir care facuse probleme si ca a scapat, crezi ca de el e vorba? Spun dintr-o suflare ceea ce mi-a trecut prin cap.
Mama ma priveste cu ochii mari si speriati.- Sper ca nu.. Raspunde intr-un final cu vocea joasa si tremuranda.
Pov's Derek.
Dupa ce m-am asigurat ca fetele sunt in siguranta am iesit din casa. Inchizand ochii si concentrandu-ma pot face viziunile mai clare.
E vorba de doi oameni..o femeie si un barbat si ma cauta.
Dar nu-mi pot da seama cine e.
Ma indepartez de casa pentru a reduce din riscul ca sotia si fiica mea, sa fie gasite, si inaintez spre marginea orasului, spre periferie, locul asta imi aduce aminte de prima 'cina' a lui Nath si cum a tipat acel 'Daa' cand am cerut-o de sotie.
Dar zambetul imi dispare la fel de repede precum a aparut, caci simt prezenta a doua persoane, aceleasi persoane, in spatele meu. Ma intorc incet si dau de... Nick si Medellin?- Voi? Ce cautati aici? Ii intreb cand se apropie suficient de mine.
- Si eu ma bucur sa te revad Derek. Raspunde Nick cu zambetul lui specific intiparit pe fata.
- Buna Derek. Ma saluta Medellin dupa ce il inghionteste cu cotul pe sotul ei.Ca sa clarific situatia. Cei doi amorezi din fata mea sunt Nick -alias creatorul parintilor mei si invatatorul meu cum ar veni- si Medellin - sotia lui care a impartit aproape aceeasi soarta cu Natasha.
Formeaza un cuplu de peste 200 de ani, dar se comporta tot ca doi adolescenti la prima dragoste. Scarbosi si adorabili in acelasi timp.
Din pacate ei n-au avut parte de copii, Medellin neputand face, dar n-a fost un obstacol in calea iubirii lor.-Buna amandurora. Ce cautati aici? Intreb din nou.
- Vad ca te bucuri sa ne vezi. Raspunde Nick incepand sa rada. Dar oricat de dor nu ne-a fost de tine, am venit cu lucruri serioase.
Cum poate omu' asta sa si glumeasca dar sa ramana si serios?!- Ca de exemplu? Ridic o spranceana catre el.
- Un cuvant..sau mai bine zis un nume.. "Rose". Asta mi-a facut urechile sa tiuie si saliva sa se evapore din gura mea deschisa la maxim.
De ce ea? Din enspemii de vampiri taman ea sa fie cea cu pricina.- Si sa-ti mai spun ceva, tot ea a fost vampirul din Transilvania. Spune Nick cand ma vede bulversat. A vrut sa vada daca tu apari si ai facut-o. Te vrea inapoi si asta nu e de bine. Mai bine ma hraneam cu excremente de animale toata eternitatea mea decat sa aud asta.
- Momentan nu stie unde esti, dar e o chestie de cateva saptamani sau poate luni sa te gaseasca. Continua Med' povestioara.
Rose este trecutul meu, inainte de Natasha ea a fost iubita mea, era deja vampir asa ca nu a trebuit sa o transform, dar ea a facut o obsesie pentru mine si cand m-am despartit de ea pentru ca aflasem de Nath..ei bine a promis ca ma distruge. Dar au trecut ani buni de atunci nu credeam ca se va intoarce..- Ce fac acum? Intreb dupa un timp in care doar am privit in gol.
- Gasim o solutie. Raspund la unison cei doi.
- "Noi" ? Intreb cand vad ca s-au oferit voluntari.
- Normal, doar nu crezi ca am batut atata drum degeaba. O sa o smotocesc pe blondina chiar daca e ultimul lucru pe care il fac. Raspunde Med' cu un zambet siret pe fata.
- Acum hai la tine, vreau sa-ti cunosc familia cu care m-ai zapacit 8 luni de zile in Transilvania. Spune Nick luandu-ma de dupa gat si pe Medellin de mana.
***
Bunn...pai cam atat momentan..stiuu e putin..puteam mai mult dar in ultima perioada mi s-au intamplat cam multe.
O sa ma revansez eu si sper sa nu va fii suparat pe mine.. La media ii aveti pe Nick si Medellin.
Va pupp :***
CITEȘTI
Demon fara voie
VampirosSingura iubire care durează o veșnicie este cea dintre 2 vampiri. Dar ce se întâmplă când sufletul pereche al unui vampir este om? Derek Moon : -jumătate om, jumătate vampir- După moartea părinților lui a decis să devină independent, puternic si de...