Capitolul 35

2.5K 155 7
                                    

Vreau sa stiti ca imi voi schimba coperta, iar toate laudele trebuie aduse lui #Demnis .

- Esti...amm...inscrisa la vreo facultate? Ma surprinde Chris cu intrebarea asta avand in vedere seriozitatea din voce.

- Chiar azi m-am inscris la psihologie... Ii spun in cele din urma.

- Perfect si eu la fel, daca vrei maine mergem impreuna si te ajut sa te acomodezi, ce zici? Ma socheaza schimbarile lui bruste de atitudine, dar poate e bipolar...

- Ar fii o idee geniala, nu prea ma pricep sa-mi fac prieteni noi. Incepe sa rada, iar eu ma uit chioras caci acum chiar nu il mai inteleg deloc.

- Tu nu te pricepi sa-ti faci prieteni noi? Uitate la mine, m-ai cucerit pe loc. Nu stiu care dintre noi doi e mai rosu la fata, eu dupa ce am auzit ce a spus sau el cel care a realizat ce a spus.... Adica..aaa..esti buna la facut prieteni. Continua dupa ce devenim doua tomate cu picioare.

- Daca zici tu... Nu imi vine sa cred sunt atat de rusinata.

- Cred ca ar trebui sa mergem...nu vreau sa ma trezesc ca imi arde casa, plus de asta sa mai am probleme si cu tatal tau. Desi ma amuza faza cu incendierea casei, cea cu tata ma amuteste brusc.

- Cu tatal meu? Intreb cu un amuzament fals.

- Da...adica fratele...fratele tau, Derek. Se corecteaza dar pe mine nu ma convinge, parca ascunde ceva.

- Chris imi ascunzi ceva? Desi stiu ca o face prefer sa aud spunand-o cu voce tare nu sa fiu nevoita sa-i citesc gandurile...

- Sa-ti ascund ceva? Esti comica, ce sa-ti ascund? Incearca sa para relaxat dar emana incordare de la o posta.

- Cat de prost sunt..prost, prost, prost ! Ii aud gandurile si banuielile mele sunt confirmate.

- In fine...cred ca ar trebui sa ma duc acasa... Schimb subiectul intr-un mod nu foarte subtil dar macar il vad mai relaxat.

- Te duc eu, oricum si eu aveam de gand sa ma intorc. Imi raspunde in timp ce isi scutura pantalonii, acum putand eu sa ma holbez fara probleme la posteriorul acela deosebit de atragator...ce Sfinta Maica Precista tocmai am gandit?? Clar am innebunit.

- Vii sau continui sa imi analizezi fundul? In aud razand acum fiind cu fata la mine, iar privirea mea ajunge pe altceva asa ca imi intorc capul atat de repede incat cred ca a pocnit ceva la gat.

- S-a intamplat ceva? Intreaba putin derurat de miscarea mea.

- Nu..aaa...hai sa mergem. Ma ridic atat se rapid incat il sperii si ma scutur pe fund in timp ce merg spre masina in pas alert.

Desi are o masina sport care prinde 100km/h in cateva secunde, acum merge cu 60 la ora si soseaua e goala.

- Pot sa stiu de ce mergi asa incet? Imi scapa pana la urma intrebarea care o aveam pe varful limbii de cand am plecat.

- Imi e groaza sa ajung acasa, plus de asta castig timp in compania ta... Si eu acum ce ar trebui sa spun?

- Angajezi o firma de curatenie daca asta e problema si daca nu vrei sa dai bani pe spitalizarea mea as zice s-o calci cowboy. De ce Sfinti si Cristosi vorbesc ca un texan in preajma lui?

- Cowboy? Bine papusa sa vedem de ce in stare martoaga asta batrana. Nu pot sa cred ca in loc sa rada de mine m-a imitat, facandu-ne pe amandoi sa izbucnim intr-un hohot de ras.

Desi inainte mi se parea ca merge ca melcul parca imi placea mai mult decat acum cand zboara efectiv pe sosea cu 140km/h pe mine facandu-ma sa intru in scaun.

Demon fara voie Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum