Dupa discutia de ieri cu Cassy am un nod in gat care mi se mareste cu fiecare minut si ora care trece. Nu m-am gandit pana acum la cum va reactiona la intalnirea cu tatal ei..
Daca il uraste? Daca nu vrea sa il mai intalneasca? Nu cred ca as rezista sa stiu ca fiica mea isi uraste tatal, nu asta nu!Cassidy's Pov.
'' Ahhh disper...m-am saturat sa stau inchisa in casa asta, stiu ca sunt om-vampir sau ce spaghetele mele o-i fii, dar asta nu inseamna ca o stau inchisa pe vecie intre patru pereti.
Cuvintele mamei mi se tot repeta in cap ,, Asteapta sa vina tatal tau'' pff sigur...am crescut fara el, de ce nu pot trai in continuare?
Au trecut opt luni si ceva, am crescut si in ani de oameni ar trebui sa am 18 ani...eii bine as vrea sa sarbatoresc 'majoratul' cand implinesc un an. Ce cliseu, eu fac un an de cand m-am nascut si sarbatoresc majoratul, pe cand ceilalti invata sa mearga in doua picioare si sa renunte la mersul de-a busilea.
Gandurile astea ma fac sa chicotesc, dar imi revin cand imi dau seama ca tata nu a participat la nici un eveniment important din viata mea de bebelus, bine poate exceptand nasterea, care apropo aproape a omorat-o, ei bine a omorat-o pe mama daca e sa o luam logic. ''
Gandurile imi sunt oprite de vocea mamei.
- Cass poti venii putin pana in bucatarie? Striga ea, probabil din cealalta partea a casei.
- Viiiin. Strig inapoi.
Cand ajung in bucatarie mami sta la masa cu doua cani in fata ei, probabil portia de sange, tot nu stiu de unde tot le ia.
- Sa stii ca o-i fii eu mai in varsta ca tine la ani, ca la aspect parca sunt sora ta, dar n-am surzit asa ca poti sa raspunzi mai incet cand te chem. Imi spune ea ridicandu-si privirea la mine, iar eu raman socata, tot eu tip? Ea chiar nu se aude, cred ca a auzit si vecinu' de peste drum care e un mos surd ca m-a strigat mama.
- Tot eu tip? Serios mama, daca eu tip tu ce faci? Raspund eu punandu-mi mainile in san.
- Nu ma trage la raspundere domnisoara, sunt mama ta si doar eu pot face asta. Spune ea ridicand degetul aratator spre mine si privindu-ma sfidator, dar pot vedea ca se abtine sa nu rada.
Sincer chiar o ador pe mama, pe langa faptul ca arata de 19 ani, ani care chiar ii are,nu se comporta cu mine ca o mama, ci mai degraba ca o sora mai mare foarte grijulie si rareori stricta. Si ma declar o fiica norocoasa.
Desi s-a abtinut cu brio sa nu rada, a esuat lamentabil cand mi-am ridicat o o spranceana si o priveam ca pe un spectacol foarte reusit de comedie, si asa am izbucnit intr-un ras isteric amandoua.
- Ok..ok. Gata, te-am chemat aici sa ne hranim nu sa ne prapadin de ras. Spune mama cu greu tragandu-si sufletul, dupa ce s-a oprit din ras, de parca ar fii alergat un maraton.
- Mama de ce nu zici 'mancam'? Hranim suna ca si cum te-ai duce sa dai mancare la gaini. Spun, asezandu-ma pe scaunul de langa ea luandu-mi cana in maini.
- Asa m-am obisnuit, scumpo. Imi spune zambindu-mi dulce.
Doamnee chiar o iubesc pe femeia asta.- De unde iei sangele? Ma trezesc vorbind dupa un moment de liniste.
- Paiii...pisicile vecinilor au un gust bun, nu-i asa? Raspunde ea inocent, facandu-ma pe mine sa scuip sangele inapoi in cana.
- PISICII? Aproape tip punand cana cat mai departe de mine, starnind un nou hohot se ras din partea mamei. Ce e asa amuzant, satanista de pisici ce esti? Intreb eu mai mult ingrozita, pe de-o parte faptul ca tocmai am aflat ca beau sange de pisici si pe de alta parte faptul ca mama rade ca o drogata fiind in pragul lesinului.
- C..ce..f-fata ai ..facut! Reuseste sa spuna printre rasul isteric care a apucat-o.
Nu pot sa cred! M-a pacalit, o sa plateasca pentru asta. Asa ca ma prefac ca imi vine rau si pic de pe scaun, facand-o pe mama sa amuteasca brusc si sa ma priveasca ingrozita.- CASSIDYY!! Scumpo ma auzi? Spune ceva, trezeste-te, Cass revino-ti! Tipa mama ca nebuna, pe mine bufnindu-ma rasul, facand-o sa se uite la mine cu ochii cat cepele si cu o privire confuză, dar apoi schimbandu-se in una serioasa, aproape furioasa.
- M-ai pacalit!!! Tipa la mine si incepe, spre surprinderea mea sa ma gadile, dar stiu ca o face intentionat pentru ca eu una nu suport gadilatul.
- S-stop..g-gata..ma predauuu! Reusesc sa articulez cateva rugaminti de a se opri pentru ca deja imi dadusera lacrimile.
- Sa nu te prind ca ma mai sperii asa! Imi spune in timp ce ma ajuta sa ma ridic.
- Uite cine vorbea, doctorita de pisici. Ii dau eu replica.
- Ooo haidee ca nu sunt asa de rele. Spune cu o voce de copil.
- Mamaa! O avertizez eu cu o voce serioasa. Pe bune acum care-i mama si care-i fiica dintre noi doua?
- Glumeam Cass, nu e sange de pisica...de caine. Spune cu un zambet larg si inocent pe fata dar izbucneste iar in ras cand ma vede verde la fata. Doamne Cassy ai facut o fata, spune ea cand se opreste. Este sange de om, ii iau noaptea cand ies sa vanez.
Noaptea...vanat.. Cee? Eu de ce nu stiu?
- Si eu de ce nu stiu? Spun surprinsa de ceea ce aflasem.
- Pentru ca ai fii insistat sa vii si tu. Spune mama oftand.
- Normal! Sar in sus de pe scaun privind-o pe mama acuzator. Adica eu stau inchisa in casa asta zi si noapte si tu te plimbi? Continui bosumflandu-ma.
- Exact de asta nu ti-am spus, stiam ca o sa te superi. Imi explica luandu-mi mainile in ale ei.
- Vreau sa vin si eu. Spun hotarata.
- Cee?! Nu! Raspunde categoric.
-Ba o sa vin. Ridic tonul si afara se aude un tunet si cerul se intuneca, imi ador puterile.
Mama incremenise in fata mea, dar pare a nu se uita la mine, ci in spatele meu.
- Derek.. O aud soptind si ma intorc din instinct.
********************************
Hei everyone..vreau sa va multumesc ca imi cititi cartea si apreciez toate voturile voastre. Mi-ar placea sa comentati la replicile care va plac pentru ca asa ma faceti sa continui :3 si comentariile de la final imi incanta inimioara .Va puppp si va iubesc. ✌
CITEȘTI
Demon fara voie
VampireSingura iubire care durează o veșnicie este cea dintre 2 vampiri. Dar ce se întâmplă când sufletul pereche al unui vampir este om? Derek Moon : -jumătate om, jumătate vampir- După moartea părinților lui a decis să devină independent, puternic si de...