Perspectiva autorului:In viata, uneori nu primim ce ne dorim din prima dar, de obicei, daca nu renuntam si facem anumite eforturi vor reusi sa obtinem ceea ce ne-am propus.
Cine ar fii crezut ca dupa accidentul acela cumplit pe care la suferit Christian sa se ajunga intr-o asemenea situatie fericita... la ce situatie ma refer? Pai sa o luam cu inceputul.
Dupa inca o luna de spitalizare Christian a fost externat si aproape pe deplin vindecat, ceea ce a uimit si cei mai de seama medici care au declarat ca este un miracol pe doua picioare...off oamenii care inca sunt de parere ca supranaturalul exista doar in carti..revenind.
Cu ajutorul vrajitoarei care se pare ca a prins drag de familia de vampiri si nu a mai plecat dupa ce si-a terminat treaba, a mai facut cateva vraji sa-l poata vindeca mai repede pe vatamat.
Dupa ce a ajuns acasa Christian a declarat cu inversunare ca vrea ca Cassidy sa locuiasca cu el deoarece, desi Natasha si Derek ii sunt parinti sunt totusi vampiri si nu risca ca la un acces de adrenalina al celor doi, iubita lui sa pateasca ceva, iar faptul ca locuia chiar fata in fata cu acestia la convins in definitiv si pe Derek cel posesiv si exraprotector sa accepte ca fata lui sa se mute de acasa.
In acelasi timp Tamira a vandut vila din padure altei vrajitoare si s-a mutat in fosta camera a fiicei familiei Moon, in acest timp facand cunostinta cu varcolacul Tyler care a mai facut cateva vizite acestei familii si ajungand ca intre cei doi sa se infiripe o ciudata poveste de dragoste.
In ceea ce-i priveste pe Christian si Cassidy, acestia au trait o adevarata poveste de dragoste. Dupa terminarea facultatii Cassidy a fost ceruta in casatorie in ziua aniversarii celor 5 ani de relatie alaturi de Chris, aceasta nelasandu-se mai prejos si rasplatindu-l pe Christian cu vestea ca va devenii tatic.
Dupa nunta la care au participat toate fiintele supranaturale, Cassidy a nascut o pereche de gemeni superbi, o fetita care ii semana identic mamei si un baietel care desi avea trasaturile fine ale mamei ii semana ca o picatura de apa la caracter, tatalui.
Dar cei doi s-au dovedit a fii mai special, fata putand sa controleze apa si vantul, iar baiatul focul si pamanntul. Din ce a putut afla vrajitoarea Tamira, spiritele din purgatoriu au rasplatit-o pe Cassidy pentru sacrificiul din dragoste facut, redandu-i puterile, acestea "crescand" la propriu in ea.
In ceea ce priveste povestea de dragoste intre Cassidy si Christian, ea a dainuit de-a lungul timpului, acestia bucurandu-se sa-si vada copii crescand si pe ei imbatranind frumos, ajungand sa moara in acelasi timp, imbratisati cand batranetea si-a spus cuvantul. Rodul iubirii celor doi a crescut si si-a urmat cursul vietii ajungand si ei sa-si cunoasca sufletele pereche si sa-si cladeasca propriile familii.
Despre Natasha si Derek se spune ca dupa moartea fiicei si ginerelui acestora au hotarat sa se mute la conacul unde celelalte capetenii ale supranaturalului traiau si sa isi petreaca eternitatea protejand echilibrul natural.
Sfarsit...
Dragilor, va multumesc ca dupa atata amar de vreme inca sunteti alaturi de mine si de povestea pe care am creeat-o.
Va iubesc si sper sa va placa incheierea acesteia... .va pup!!!
CITEȘTI
Demon fara voie
VampireSingura iubire care durează o veșnicie este cea dintre 2 vampiri. Dar ce se întâmplă când sufletul pereche al unui vampir este om? Derek Moon : -jumătate om, jumătate vampir- După moartea părinților lui a decis să devină independent, puternic si de...