Capitolul 31

2.7K 158 12
                                    

- De..Derek? Intreb speriata si pentru prima data de cand il cunosc imi doresc sa nu fie el cel din fata mea.

- Da, acum daca am lamurit cine sunt imi spuneti si mie despre ce suflet pereche vorbiti? Raspunde serios cu o privire care te poate ingheta.

- Ii povesteam lui Cassidy cum sta treaba cu sufletele pereche si ce se intampla cand se intalnesc. Incerc sa deviez de la subiectul principal rugandu-ma sa nu fii auzit mai mult.

- Si de ce tocmai acum? Ridica o spranceana si isi incruciseaza bratele la piept.

- Pai..aa.. Incerc sa gasesc un motiv plauzibil dar Cassudy ma intrerupe.

- Pentru ca e posibil sa-mi fi gasit sufletul pereche, tata. Ca la comanda eu si Derek ne incordam toti muschii stand tepeni ca un arc intins la maxim, doar ca din motive diferite.
Eu  pentru ca nu stiu la ce sa ma astept, iar Derek, ei bine nu sunt sigura de ce s-a incordat asa dar sigur nu e de bine..

- PETRECEREA S-A TERMINAT. TOATA LUMEA, AFARA !!! Si eu si fiica mea tresarim si ne facem mici in fata strigatului plin de autoritate al sotului meu.

Ca la armata in perechi de cate doi si in sir indian toti invitatii parasesc curtea intr-o viteza alarmanta.
Cat ai clipi in curte raman doar urmele invitatilor, vantul facand fetele de masa sa se miste usor, iar intunericul si greieri care s-au trezit sa cante in cel mai prost moment creeaza o atmosfera de filme horror, si sa nu mai spun de pachetul de muschi incordati pana la limita din fata mea.

Il vad cum isi intredeschide buzele sa spune ceva dar este intrerupt de pasii grabiti care se aud in spatele meu, si cum ma asteptam un Nick sifonat si o Meddelin ciufulita apar langa noi cu o privire surprinsa.

- Ce s-a intamplat aici? Unde e toata lumea? Fetelor de ce sunteti atat de speriate? Si Derek de ce stai acolo ca un criminal? Termina de enumerat, Nick, intrebarile in acelasi timp in care Derek isi mareste ritmul respiratiei.

- Unde ati fost pana acum? Ignorand intrebarile adresate lui, vampirul nervos din fata noastra pune o alta.

- Am..aa..am avut putina treaba. Raspunde balbait Nick si o pot vedea pe Med si prin bezna noptii, imbujorandu-se.

- Treaba? Trebuia se aveti grija de Cassidy ! Se rasteste Derek la cei doi de si pe mine ma trec fiori.

- Dupa cate vezi, Derek, fiica ta e bine si sa fim sinceri acum, e destul de mare si de puternica sa-si poarte singura de grija ! Ii raspunde Nick calm dar spre finalul frazei ajunge si el sa se rasteasca.

- Ce s-a intamplat atat de rau de esti asa nervos? Se baga in discutie Meddelin pentru ai distrage pe cei doi masculi pusi pe bataie.

- In timp ce voi invatati despre anatomia corpului, fiica mea e posibil sa-si fii intalnit sortitul!  Le reproseaza celor doi care raman fara cuvinte.

- Ce-am pierdut...? Intreaba amandoi intorcandu-si fetele socate spre mine si Cassidy de data asta.

- Ce-i asa mare scofala oameni buni? Nu inteleg, poate nici nu e sufletul meu pereche! Si daca ar fii nu inteleg care e problema ! Rabufneste Cassidy lasandu-ma si pe mine masca.

- Problema e ca esti prea mica! Nu stiu ce natie e respectivul baiat, nu stiu ce comportament are, nu stiu ce trecut are..practic nu stiu nimic despre el ! Se trezeste taticul prea posesiv din Derek sa vorbeasca.

- Mama a avut 17 ani cand te-a intalnit... I-o intoarce Cassidy lasandu-l pentru cateva secunde fara cuvinte.

- In ani de om, tu ai un an in ani de om ! Daca nu as stii cum sta treaba cu ani si vampirii acum as fii pierduta avand in vedere de cate ori a repetat cuvantul 'ani'.

Demon fara voie Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum