Capitolul 20

4.7K 208 10
                                    

Si uite ca am ajuns si la acest capitol. Cartea m-am gandit sa aiba in jur de 40 sau 50 de capitole.
Si poate fac si un volum 2 cu viata lui Cassidy dupa incheierea actiunii acestei carti. Astept parerile voastre in comentarii.

Dupa o saptamana in care casa mea a devenit un adevarat haos, pot spune ca ma simt excelent. Nick si Med desi sunt adulti in toata firea cu sute de ani in spate, se comporta precum niste adolescenti la prima dragoste.
Am facut gratare, expeditii in padure, camping-uri si antrenamente. Am aflat ca pot controla mintea unei persoane, nu doar sa ii induc o durere crunta, ceea ce e grozav.

Cassidy e in extaz, si-a imbunatatit considerabil puterile, si de multe ori il streseaza pe Nick punand un norisor mic sa il urmareasca sau sa ii ploua in cap, fapt ce ne face pe restul sa radem tinandu-ne de burta sau de multe ori cazand pe jos.

- Caaaassss!! Inceteaza si i-a dracovenia asta din capul meu! E a treia zi cand fac dus pe nepregatite. Tipa Nick in timp ce fuge si se ascunde dupa un copac in speranta sa scape de "vata pe bat" asa cum l-am numit noi pe norisor.

- Ar trebui sa spui mersi, asa te mai speli si tu. Striga inapoi Med inca tinandu-se de burta.

- Iubito..tu cu cine mama ma-sii tii?! Tipa exasperat Nick.

Stiti cum arata ditamai omul alergand ud urmarit de un nor care mai arunca cate un fulger?
Este de-a dreptul hilar, am ras zilele astea cat pentru toata eternitatea mea, dar desi la suprafata sunt vesela la interior sunt ingrozita.

Cand au sosit cei doi nebuni in casa mea mi-am dat seama ca au un motiv bine intemeiat. Seara dupa ce s-au instalat in camera de oaspeti, ne-am asezat toti la masa si au spus motivul pentru care sunt aici. Faptul ca pe urmele lui Derek e un vampir nebun dornic sa se razbune ma innebuneste, asta si plus ca mai e si fosta lui iubita ceea ce reprezinta o amenintare si pentru mine si Cassidy.

- Iubito ..soapta lui Derek ma scoate din ganduri dar tresar involuntar.

- Da? Raspund speriata.

- La ce te gandesti? Ma chestionează cuprinzandu-mi talia cu bratele.

- La nimic..spun incet lasand capul in jos si privindu-i mainile impreunate pe bazinul meu.

- De ce ma minti? Sopteste aproape de urechea mea si simt cum un fior imi strabate sirea spinarii.

- Mi-e frica...spun cu o voce stinsa si simt cum ma strange mai tare in brate.

- Sa nu-ti fie. Am nevoie de tine sa fii puternica si sa ai incredere in mine. Spune in timp ce imi cuprinde fata in palme si ma obliga sa il privesc in ochi.

Ahh ochii aia dupa care mor, mereu ma face sa uit si cum ma numesc doar cu o privire aruncata asupra mea. Si am incredere in el...chiar am, doar ca nu am fost niciodata pusa in postura sa stau cu frica ca intr-o zi ma voi trezi cu un vampir nebun la mine la usa, si mai presus de toate sa fie si o fosta cucerire a lui vampirica aici de fata.

Cu o ultima privire asupra ochilor lui de culoarea safirului imi las un oftat prelung sa-mi paraseasca buzele, ca mai apoi sa-mi fie astupate de catre ale sale intr-un sarut care ma lasa fara suflu, atat de intens dar tandru care ma face sa uit de toate si de tot, modul in care limba lui imi exploreaza fiecare coltisor al gurii mele si da un razboi de stapanire cu limba mea imi face picioarele sa mi se imoaie, si parca simtindu-ma imi cuprinde talia cu mainile lui si ma lipeste mai mult de el.

- Iubaretilor daca nu va deranjeaza, ma puteti ajuta sa scap de noru' asta cretin care ma spala de azi-dimineata? Suntem intrerupti nu prea frumos de catre Nick care sta cu mainile in san si cu capul bagat intre umeri aratand extrem de caraghios ud pana la piele si cu un nor deasupra capului, fapt care ne face pe amandoi sa izbucnim intr-un hohot de ras isteric, lucru care il dispera si mai rau pe saracu' ghinionist.

Ce-i drept nu l-a pus nimeni sa-i faca farse lui Cassidy, si sincer vazandu-i cum fug unul dupa altul prin padure mi-a adus o bucurie nedescrisa in inima, dar chiar a exagerat cand in cortul in care dormea Cass a bagat un sarpe nu prea mic dar totusi inofensiv, facand-o pe fiica mea sa sara la propriu din el, si cand zic sarit, ei bine chiar sunt foarte rezervata caci nu sunt sigura dar cred ca s-a ridicat in aer cativa centimetrii pana ea a rupt materialul din care era facut si a tasnit afara tipand ca o disperata. Si din acea zi dragul de Nick s-a ales cu un animal de companie nu prea pe placul lui.

- Cassidy cred ca l-ai chinuit destul. Il aud pe Derek spunand asta desi inca isi stergea lacrimile care i-au dat din cauza rasului.

- Dar tata... mi-a bagat un sarpe in cort. Se revolta Cassidy ca un copil mic ridicandu-si mainile deasupra capului, facand-o si mai adorabila.

- Si mai zici ca ai 18 ani in ani de om? Se trezeste Nick vorbind, fiind cea mai proasta miscare caci norisorul mic, alb si pufos s-a transformat intr-unul negru care nu doar ca il uda dar il si fulgera. Primul fulger nimeridu-l fix in fund, facandu-l pe acesta sa tipe ca o fetita si sa sara in sus tinandu-se de el si incepand iar sa fuga, dar a reusit intr-o secunda si sa ne faca pe noi restul sa aterizam pe jos prapadindu-ne de ras.

- Gata cred ca l-am pedepsit destul. Spune Cassidy dupa ce se ridica de jos si isi scutura hainele. Printr-un simplu gest al mainii, face ca norul rautacios sa dispara.

- ALELUIAA !!! Tipa pagubitul in cauza, facandu-ma sa tresar dar si sa rad atunci cand il vad in genunchi pupand pamantul. Nu am sa mai fac baie toata eternitatea mea, continua acesta sa spuna ceea ce pe mine ma amuza si mai tare, dar pe Med o face sa se strambe.

- Ooo nu, nu, nu, Cassidy scumpo fa noru' sa apara din nou, te rog, macar asa il stiu spalat. Se intoarce Med la Cassidy cu o fata disperata.

- Nici sa nu te gandesti !!! Altfel toate animalele padurii o sa se inghesuie in cortul tau. O ameninta acesta pe Cassidy.

- Ma provoci unchiule? Raspunde Cas' cu un ranjet de milioane pe buze, facandu-l pe Nick sa se schimbe la fata.

Am fost toti placut surprinsi cand Cassidy a venit cu propunerea ca ei doi sa fie un fel de unchi pentru ea, si normal ca au acceptat imediat.

- Ok gata, mi-e foame. Ma trezesc vorbind si facandu-i pe toti sa-si intoarca privirile asupra mea.

- Bine gandit iubito, si mie imi este. Zice iubitul meu logodnic, cand restul inca taceau.

- Bun, pai atunci sa mancam. Zice si Med ducandu-se spre o sacosa.

- Si ce s-ar presupune ca am putea manca in mijlocul padurii? Intreb stresata cand imi aduc aminte unde ne aflam defapt. Dar dupa ranjetul de pe buzele roscatei imi pot da seama ca are ceva in capsorul ala al ei. Oo nu.. continui cand realizez de ce are ranjetul ala malefic pe fata, nu am sa ma hranesc cu animale, in niciun caz! Spun cand de hotarata pot, desi slabeala pe care o simt si foamea care imi pulseaza in fiecare por nu prea sunt de partea mea.

- Oh, haidee nu e atat de rau pe cat crezi. Plus ca e mai distractiv decat la oameni. Spune cand imi vede incapatanarea.

- Distractiv? Intreb fara sa-mi dau seama si deja imi vine sa-mi trag palme cand ii observ zambetul triumfator cand vede ca mi-a captat atentia.

- Da, distractiv si sa iti explic de ce. La oameni e simplu pentru ca doar ii faci sa vina la tine si gata ii ai, dar la animale e mai complicat pentru ca nu ai cum sa le atragi atentia fara sa te trezesti cu ele fugind mancand pamantul, de aceea trebuie sa le pandesti si sa ataci cand nu sunt atente. Imi recita tot cu o sclipire in ochi care ma face sa ma infior.

- Canibalo...e tot ce reusesc sa spun.

- O-i fi eu o canibala dar macar o sa fiu satula. Imi zice zambind miseleste si se intoarce cu spatele ducandu-se la sotul ei si disparand in padure.

Si acum ce? Ma intreb in gand si arunc cate o privire la cei doi ramasi si observ cum ma privesc rugator, nu pot sa cred, si ei vor asta?

- Nici sa nu va ganditi ! Le spun si ridic degetul aratator tragandu-le cate o privire serioasa. Il vad pe Derek dandu-si ochii peste cap si pe Cassidy imbufnandu-se.

- Iubito...spune Derek apropiidu-se de mine incet, te rog, esti slabita, cu totii suntem si avem nevoie de toata puterea noastra pentru ca nu stim cand o sa-si faca aparitia. Zice privindu-ma in ochii, si fir-ar el cu privirea si ochii lui cu tot, ca ma topeste intr-o secunda.

- Fie.. cedez si dupa fetele lor am facut cea mai buna alegere.

Demon fara voie Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum