Capitolul 25

3K 166 12
                                    

S-ar puteaaa...defapt nu, sunt sigura ca m-ati injurat pentru ca a durat atat, darrrr credeti-ma ca imi e foarte greu sa o tin din lucrari in ascultari si acum ca mai sunt si tezele simt ca innebunesc..dar azi dupa curatenia de sarbatori facuta cu mama, OBLIGATAAA, mi-am gasit puterea sa pun next-ul mult asteptat. Imi cer scuze celor pe care probabil i-am dezamagit...dar eu tot va iubesc.

Dupa privirea panicata pe care o are Dafthan pe fata imi dau seama ca ceva s-a intamplat cat timp eu am fost plecat din aceste locuri.

- Stai draga calm, parca ti-ar fi zis ca e la usa. Replica Daphne ranjind.

- Ce ai patit de ai fata aia de constipat? Intreaba Nick si pe mine ma bufneste rasul, la fel si pe Medellin acompaniata de chicotelile lui Cassidy si Natasha.

- E o descreierata, o debila psihic, o...si sirul de insulte continua daca nu era intrerupt de Dalamur care a spun un lucru incredibil, fapt ce ma adus pe mine in situatia sa ma prapadesc pe jos de ras.

- L-a muscat de bilute..

In momentul acesta toata lumea lustruia podeaua cu hainele deoarece toti exceptandu-l pe crispat, se rostogolea si se dadea de-a dura pe pardoseala incaperii razand cu cea mai mare pofta.

- C-cum...sa te mu-muste d-de...bile?? Reusesc sa intreb pintre hohotul de ras care nu se mai oprea.

- Incetati ! Tipa dintr-o data Dafthan, fapt ce ne reduce pe toti la tacere cand il vedem furios cu ochii rosii sfredelindu-ne pe toti. Acum...continua cand ne vede reveniti pe scaune..daca am lamurit aceasta problema, ce va face sa credeti ca ea a fost acel vampir?

- A facut asta pentru a da de mine. Incep eu sa spun.

- De tine? Cu ce ocazie? Se pare ca i-am captat atentia vampirului.

- Vrea sa ma distruga. Spun scurt sperand sa nu mai ceara detalii, dar sunt profund dezamagit cand il aud ca continua.

- Cum asa? Acum deja ma streseaza dupa ce ca are un ranjet tembel pe fata, si-a mai proptit si coatele pe masa si isi sprijina tartacuta cu mainile.

- A fost..incep sa spun, dar ma opresc pentru a arunca o privire spre Natasha pentru ca stiu ca o va deranja ce voi spune desi stie povestea...prima mea iubita. Continui soptind cat de repede am putut cuvintele cu gandul ca poate ea nu a auzit, dar luand in calcul privirea ce scoate scantei si muschii incordati, a auzit perfect. Minunat..

- Serios? Hmm interesant... Se trezeste vorbind Dandemor in timp ce eu ii masez coapsa iubitei mele tensionate in speranta de a o calma, si spre multumirea mea chiar fuctioneaza.

- Si pe tine te-a muscat de bogatii ?! Aproape ca tipa Dafthan cu o privire disperata si...plina de speranta? Cat de idiot poate fii un om sa se lase muscat...de acolo... Sfinteee !!

- Ce?! NU! Replic dur si exasperat pentru ca ii vad dezamagirea de pe fata cand se tranteste pe scaunul lui bosumflat...incredibil asta voia sa fiu muscat de... CE IDIOT!

- Daca am incheiat capitolul "muscaturi", ne axam pe ceea ce e defapt primordial? Serios acum Dafthan, te comporti ca o adolescenta la menstruatie, ai 1500 de ani, pentru numele Diavolului! Vorbeste Daphne ridicandu-se in picioare si atintindu-l cu privirea pe inculpat.

- Dar m-a muscat de... se milogeste acesta pe cel mai curvestin ton pe care l-am auzit in viata mea si am trait pe langa multe pitipoance de-a lungul timpului, dar este intrerupt brusc de un pumn trantit pe masa de catre Dante.

- De 25 de ani ma freci la icre cu chestia asta, daca nu o sa incetezi o data iti jur ca am sa te castrez chiar eu daca ea nu a apucat ! Ameninta dur conducatorul varcolacilor, facandu-ma pe mine sa ii multumesc in gand ca l-a facut sa taca. Noi ce legatura avem cu toate astea, Derek? Isi indreapta atentia spre mine asteptand raspunsul la intrebare.

- Vreau sa ma ajutati, in cel mai scurt timp ma va ataca, atat pe mine cat si pe familia mea si nu ii voi permite sa imi raneasca cel mai scump lucru de pe lume, dar pentru acesta am nevoie de ajutorul vostru sa ii tin piept. Spun scurt si serios.

- Si de ce te-am ajuta, ma rog? Intreaba Dafthan pufnind ironic.

- Pentru ca in atacul trecut si-au pierdut viata mai multi vampiri nevinovati pe care se presupune ca TU ar trebui sa ii aperi. Il intep cu aceasta afirmatie dar este adevarata, ii aud cum maraie si imi dau seama ca nu i-a picat bine ceea ce am zis.

- Asta din cauza ta, deci ar trebui sa te omor pe tine sa ii razbun pe cei ucisi. Spune incordat ucigandu-ma deja cu privirea.

- Sau ai putea sa omori faptasul si sa elimi definitiv pericolul, desteptule.. Zice dur logodnica mea arzandu-l cu privirea, ultimul cuvant l-am auzit in mintea ei, dar tot mi-a furat un zambet.

- Ceea ce tot incercam noi sa spunem aici este ca vrem sa mobilizam un numar considerabil de semeni de-ai nostri pentru a o elimina, pe ea si pe cei care ii sunt alaturi, deoarece si ei reprezinta un pericol. Lamureste situatia Cassidy si ma simt atat de mandru de ca imi vine sa o pup si sa ii ciufulesc parul, dar poate o s-o fac mai tarziu, acum doar ii arunc unul din zambetele mele pline de mandrie, facand-o sa roseasca, e asa scumpa.

- Adica sa riscam vietile pe care s-ar presupune ca trebuie sa le aparam pentru a omora fosta ta iubita psihopata? Intreaba serios dar totusi amuzat, Dalamur.

- Nu, ceea ce va cer este sa eliminati un pericol, a omorat peste 100 de vampiri doar pentru a se face ramarcata, pentru numele lui Lucifer, nu realizati ca poate face si mai rau? Spun deja exasperat de modul in care trateaza ei situatia, parca am vorbii despre vacanta de Craciun si dezbatem unde o vom petrece.

- Poate face multe, mai ales cu dinții. Replica Dafthan, iar eu pur si simplu ma uit prostit la el. Asta daca nu e idiot e prost si daca nu e nici prost e direct dobitoc.

- Dafthan esti un dobitoc. Scoasa din sarite Daphne i-o tranteste in fata. Asa te vreau fato. Scandez in mintea mea.

- Derek are dreptate, trebuie eliminata. Si in sfarsit cineva destept, incepe sa imi placa Dante pare singurul dezghetat la minte.

- Trupele pot fi mobilizate rapid, dar cum vom stii cand va face urmatoarea miscare. Spune si Dalamur care pare ca s-a desteptat si el in cele din urma.

- Pai Medellin e medium si va avea viziuni, si eu de alftel deci...vreau sa continui dar soapta lui Medellin ma opreste si imi indrept atentia spre ea vazand-o privind in fata cu ochii mari.

- Acum..repeta la fel de incet, iar pe mine ma cuprinde un fior pe sirea spinarii si o imagine fugitiva cu acele mantii negre marsaluind imi umbreste privirea.

- Anuntati trupele ! Tipa Dante.

Rahat, incepe circul!!



***

Astept pareri in comentarii. Pupiciii :* :* :*

La media aveti una dintre melodiile mele preferate...iubesc melodiile de genul :D

Demon fara voie Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum