Capitolul 16

5.2K 236 6
                                    

Heii stiu ca am intarziat cu postatul dar a inceput scoala si fiind a 11 a e condamnarea la moarte a timpului meu liber, deci sper sa ma intelegeti. Pupp :3

------

Dupa inca o tura de ras in camera lui Cassidy eu si Natasha ne-am retras in dormitorul nostru, cat mi-a lipsit incaperea asta.
Aici am facut-o pe Natasha a mea pe deplin, aici am urmarit cum imi creste copilul in pantecul femeii pe care nu ma asteptam sa o iubesc la disperare si tot aici am devenit tata. Atat de multe lucruri si tot atat de multe amintiri se leaga de camera asta.
Parca citindu-mi gandurile Nath vine langa mine si ma ia in brate, acele brate a caror caldura mi-a lipsit enorm, ii raspund imbratisari si o sarut pe crestet.

- Doar atat? O aud milogindu-se.
Ma aplec si o sarut tandru pe buze, imi inconjoara gatul cu bratele si se lipeste si mai mult de mine, adancesc sarutul trecand de la tandru la pasional si plin de dorinta, dovada fiind si umflatura din pantalonii mei, a ajuns sa ma excite doar cu un sarut, femeia asta ma omoara - o iubesc.
O simt cum se topeste in bratele mele si ii inconjor talia cu bratele sustinand-o, incep sa merg incet spre pat si o depun cu grija neintrerupand sarutul.

+18 !

Ma opresc din ai devora buzele carnoase si rozalii doar pentru a o privii cateva secunde si a-mi scoate tricoul peste cap, vad cum se bosumfla si stiu ca ei ii place sa ma dezbrace dar chiar nu mai am rabdare, o sarut scurt apoi ma ridic din pat sa scap de blugi si boxeri, care imi provocau o durere de cand devenisera parca incomozi de stramti.
Ma pun pe pat si o scutesc si pe ea de stratul de material care ma impiedica sa o simt din nou.
Imi croiesc drum printre picioarele ei, ajungand la intrarea in ea. Depun saruturi pe gat coborand incet pana ajung la sanul drept pe care il dezmierd cu limba mea, obtinand de la faptura fragila de sub mine un geamat care ma starneste si mai rau, trec si la sanul stang cand consider ca dreptul e gata, o simt arcuindu-se, continui sa ma joc cu sanul in timp ce o patrund incet, se simte atat de bine, atat de pregatita pentru mine, atat de calda si stramta.
Imi ignor gandurile de a avea o partida de dragoste prelunga si plina de atingeri usoare, gesturi tandre si penetrari incete. Asa ca o patrund puternic afundandu-ma complet in miezul ei facand-o sa tipe din cauza miscarii mele bruste, ies incet si repet actiunea facand-o pe Nath sa-si ridice genunchii si sa-si infiga mainile in parul meu, facandu-ma sa scap un geamat guturat. Incerc sa ma stapanesc dar ajung in final sa execut miscari de du-te vino alerte si puternice, ceea ce ne aduce pe amandoi la climax mai repede si in acelasi timp ne eliberam orgasmul. Cu un oftat prelung ma las pe o parte si o trag in bratele mele.

- Atat..de..bine. Reusesc sa spun in incercarea de a-mi calma respiratia.

- Te..iubesc.. Sopteste si ea printre respiratiile alerte care ii fac pieptul sa se ridice si sa coboare ametitor de repede.

Adormim imbratisati dupa ce ne-am calmat si pot spune ca ma simt pe deplin implinit.

Cassidy's Pov

Dupa ce parintii mei parasesc camera raman intinsa pe pat privind tavanul cu in zambet tamp pe fata. Nu pot sa cred prin cate a trecut tata in astea 8 luni, iar eu ca o idioata l-am judecat in fiecare moment.
Dar ce conteaza e ca acum suntem o familie, care mai mult arata ca fiind formata mai degraba din trei frati decat din doi parinti si un copil. Tata aratand de 19-20 de ani, mama de 18-19 ani si eu care din cauza aspectului inocent pe care il obtin datorita privirii cristalina a ochilor mei albastrii imi dai 16-17 sau poate 18 ani cu indulgenta.
Dupa ce meditez putin la asta ma ridic din pat pentru a merge sa beau putin sange, pentru ca azi am fost intrerupta din a-mi savura asa zisul "sange de pisica" .. Ihh imi vine greata numai cand ma gandesc, adica nu o luati ca si cum nu mi-ar placea pisicile, sa fim seriosi cui nu-i plac ghemotoacele alea de blana? Dar faptul ca mananca soareci si sobolani imi face stomacul sa urce in gat.
Pasind pe hol trec pe langa camera alor mei si aud unele sunete nu tocmai ortodoxe. Imi astup gura cu mana pentru a estompa chitotul care da sa iese, dar si dorinta de a striga " Nu vreau frati sau surori." dar ma abtin pentru a nu le distruge cheful desi o sa am o descutie cu ei maine dimineata prin care le voi spune ca ori renovam casa ori cumparam alta, caci asta are peretii prea subtiri.
Dupa ce imi savurez cina nocturna ma intorc in camera mea, dar nu inainte de a mai face un popas la usa cu pricina, nu se mai aud sunetele acelea de imperechere, ci doar susoteli si tot ce pot intelege este un "te iubesc" spus de mama. Intru in camera si ma asez pe pat cu zambetul pe buze adormind instant.
Va fii fooartee interesant de acum incolo.

Gata si acest capitoll. Sper sa va incante schimbarea de situatie care a avut loc dar nu va bucurati prea repede caci apare ceva nou care distruge linistea deja imfiltrata in aceasta familie. Va iubesc.

Demon fara voie Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum