Nick pov: +18*
Dupa ce seara am luat cina impreuna, ne-am retras fiecare in camere noastre. Si cum ma asteptam scumpa mea iubita ma arunca in pat si imi devoreaza gatul, iar faptul ca sta deasupra mea aratand mai dornica ca niciodata, nu ma face decat sa marai apreciativ.Cu o simpla miscare o fac sa cada pe salteaua moale, iar eu imi revendic locul bine stiut de amandoi, deasupra. Un marait ce ii arata nemultumirea ii scapa printre buzele carnoaste dupa care sunt innebunit de secole si fara sa o las sa mai comenteze ma napustesc asupra lor, dupa ziua de azi tot ce imi doresc e sa ma stiu in interiorul ei cald si primitor.
Fara sa mai astept sa o eliberez incet si senzual de materialul care ma impiedica sa ii simt pielea, ii rup hainele fara sa ma gandesc ca dupa ce extazul va disparea si v-a constientiza ce tocmai am facut imi va rupe gatul, continui sa fac o excit, prelungind preludiul, facandu-ne pe amandoi sa creem o simfonie neortodoxa, dar cum ziua asta a fost si asa obositoare, nu durează mult și imi fac loc printre picioarele ei care mi se infasoara numai decat in jurul taliei si patrund brusc in ea facand-o sa tipe si sa incordeze picioare, indemnandu-ma pe mine sa ma afund mai mult in ea si sa gem infundat.
Dupa mai multe miscari de du-te vino in interiorul ei, marind ritmul treptat ma apropiam de climax, in timp ce ea imi dezmierda spatele si omoplatii cu unghiile, ca apoi mainile ei sa poposească in parul meu de care tragea de parca viata ei depindea de asta, pe mine omorandu-ma mai rau.- Da-ti drumul iubito. Soptesc in scobitura gatului ei cand o simt tremurand, si cum ma asteptam, ma asculta, terminandu-se cu un geamat prelung, urmata in de-aproape de mine.
- Te iubesc. O aud soptind in timp ce ma las sleit de puteri langa ea si trangand-o in bratele mele.
- Si eu iubito. Soptesc in parul ei, in timp ce ma imbat in mirosul ei divin, miroase a mar si scortisoara.
- Dar nu scapi de o bataie zdravana ca mi-ai rupt blugii preferati. Fir-ar credeam ca o sa scap, oftez si o sarut pe umarul gol, resemnandu-ma, apoi somnul ne ia pe amandoi.
Sfarsit *18
Derek pov :
- Derek in spatele tau! Aud tipatul lui Medellin, iar cand ma intorc nu apuc sa realizez ce se intampla caci sunt izbit de un trunchi de copac venit de nicaieri.
- TATAA !! Strigatul disperat al fiicei mele ma face sa deschid ochii si sa privesc cum mainile jegoase ale lui Brok sunt stranse ca intr-o menghina in jurul gatului ei. Ajuta-ma... e tot ce mai spune cu vocea stinsa apoi o vad pravalindu-se pe jos..
- Nuuu!!! Tip cat ma tin plamanii, dar in urmatorul moment aud cum sunt strigat si scuturat de cineva, iar imaginea se schimba odata ce deschid ochii mari si o pot vedea pe Natasha stand cu picioarele pe o parte si pe alta in jurul meu, cu maini pe umerii mei si cu o fata care tradeaza faptul ca e speriata.
Sunt transpirat pana in varful degetelor de la picioare si respir sacadat, a fost oribil si nu pot sa-mi dau seama ce cauta tocmai Brok in acel vis-viziune dar drept e ca m-a speriat teribil. Vazandu-mi privirea pierduta iubita mea ma ia in brate si incepe sa faca miscari circulare pe spatele meu facandu-ma sa ma relaxez cat de cat.
- Scumpule esti bine? Ma intreaba dupa mai multe momente de liniste ea, aprob usor din cap si o strang mai tare in brate. Ce ai visat? Se departeaza din imbratiseare si imi mangaie usor obrazul in timp ce ma priveste bland.
- A fost mai mult o viziune...incep eu sa povestesc...a fost oribil...era Medellin si Brok o tinea de gat pe Cas..ma pierd in balbaieli si o vad crispandu-se indata ce aude ultima parte.
- B-Brok si Cass s-si...poftim? Se balbaie si ea si o vad panicandu-se asa ca ii prind fata in palme si ii dau un sarut lung pe frunte.
- Nu am sa las asa ceva sa se intample, iubito, iti promit. Ii soptesc si sunt extrem de serios, nu am sa las libidinosul ala sa imi atinga fata.
Ne ridicam amandoi din pat si mergem impreuna spre bucatarie pentru a bea ceva pentru a ne detensiona putin, dar suntem surprinsi sa observam lumina deja aprinsa si la masa pe fiica noastra privind pierduta intr-un punct, nici nu ne observa pana nu imi dreg glasul, iar cand isi ridica privirea ii pot vedea plina de lacrimi si ochii rosi dar de data asta de la plans.
- Cass..rostesc pierdut cand imi vad fata in halul acela, si nici nu realizez cand sunt langa ea si o prind intr-o imbratisare parinteasca plina de iubire, urmat de Natasha care pana in urma cu cateva secunde era impietrita in usa. Scumpo ce s-a intamplat, de ce plangi? O intreb bland in timp ce ii netezesc parul cu o mana, pe cealalta avand-o pe spatele ei.
- Eram...si voi..apoi.. incearca ea sa spuna ceva printre suspine, si decat sa o mai chinui patrund in mintea ei iar imaginea ce imi trece fugitiv prin fata ochilor ma blocheaza.
Era o armata destul de numeroasa formata din vampiri imbracati toti in robe si cu glugi pe cap, iar in fruntea lor erau doua persoane, o femeie si un barbat, Rose si... si Brok. Nick si Medellin erau tinuti de cativa dintre cei cu glugi si eu cu Natasha in mijlocul lor in genunchi in fata lor urmand sa fim decapitati.- Shh scumpo a fost un cosmar...o aud pe Natasha soptind in timp ce o trage pe Cassidy in bratele ei, dar habar nu are despre ce e vorba.
- Avem nevoie sa punem la punct un plan, si cat mai repede. Spun dintr-o data pe un ton serios facandu-le pe fetele mele sa tresara. Ma duc sa ii trezesc pe Med si Nick, continui intorcandu-ma pe calcaie dar nu apuc sa ies bine din bucatarie caci dau de cei doi care ma privesc la fel de serios.
- Viziune? Intreb si imi intorc privirea spre Med, ea fiind medium poate avea viziuni mult mai detaliate ca mine, imi raspunde inclinand din cap in mod afirmativ.
- Se apropie momentul. Spune Nick si trece pe langa mine intrand in bucatarie, tragand-o pe sotia lui dupa el urmati de mine.
- Deci.. incep eu..
Rose pov:
Au trecut 2 nenorocite de luni de cand incerc sa dau de urma lui Derek si cand in sfarsit l-am gasit trebuie sa fac un plan. Am o armata formata din 130 de vampiri din toate colturile lumii, vampiri care imi sunt datori sau pur si simplu au placerea sa omoare, dar mai imi trebuie ceva sau mai bine zis de cineva care sa imi de-a mai multe detalii fara sa trebuiasca sa-l chinui pentru asta, ci sa vrea si el sa se razbune.
Dupa mai multe cercetari am dat peste un baiat sau barbat nu stiu cum sa il cataloghez pe pustanul din fata mea care ma priveste ca pe o viitoare prada, hmm de ar stii ca defapt e invers.
- Hei frumoaso, ne cunoastem? Ihh ce vrajala de doi lei, dar trebuie sa ii intru in joc asa ca imi asez pe buze unul din zambetele mele seducatoare pasind senzual spre el.
- Nu cred ca am avut ocatia, dar avem destul timp, nu-i asa? Ii intru eu in joc in timp ce imi plimb mana pe pieptul lui care, ce-i drept e destul de masiv.
- Cu siguranta. Raspunde ranjind acesta, bun l-am prins, acum trebuie doar sa-l fac sa ma adore, simplu pentru "minte-ngusta" asta.
- Atunci hai la tine sa facem cunostinta asa cum se cuvine. Soptesc la urechea lui ca mai apoi sa ii musc lobul, scotand de la acesta un geamat.
- Cu cea mai mare placere. Spune prinzandu-ma de sold cu un brat si inantand cu mine spre o casa destul de mare.
Dupa o partida de sex care ce-i drept mi-a priit, pustiul chiar se pricepe recunosc, am ajuns sa stau cu capul pe pieptul lui ascultandu-i inima aceea umana batand intr-un ritm alert din cauza efortului depus.
- Brok.. zic in timp ce fac cerculete cu unghiile pe abdomenul lui bine lucrat.
- Hmm..raspunde maraind din cauza atingerilor mele.
- Cunosti pe cineva pe numele Derek Moon? Intreb direct pentru ca deja am lalait-o deja prea mult.
- Da..raspunde si se incordeaza imediat ce ii aude numele.
- Si ma poti ajuta sa il gasesc? Imi ridic privirea spre el
- De ce ? Intreaba in timp ce se incrunta
- Sa ma razbun. Zic ferm ochii devenindu-mi rosi.
- Ce dra..dar nu mai apuca sa continue caci ma napustesc asupra gatului sau si ii sorb sangele.
- Stiu ca si tu vrei razbunare, asa ca ma vei ajuta, nu-i asa? In intreb cand il sec de sange si imi las veninul sa ii patrunda in corp.
- D-da..sopteste sleit de putere.
Ultima piesa din pazalul meu este acum la locul ei, Derek...nici nu o sa stii ce te-a lovit !
CITEȘTI
Demon fara voie
VampiroSingura iubire care durează o veșnicie este cea dintre 2 vampiri. Dar ce se întâmplă când sufletul pereche al unui vampir este om? Derek Moon : -jumătate om, jumătate vampir- După moartea părinților lui a decis să devină independent, puternic si de...