Ajunsi la periferia orasului, unde era mai intuneric si nu treceau oameni prea des, ceea ce era bine pentru ca nu atrageam atentia, am inceput sa am emotii. Ma gandeam daca nu reusesc? Daca nu-mi ies coltii si ma fac de ras in fata lui Derek? Daca dau peste un nebun cu pistol sau cutit si ma omoara el pe mine cand ar trebui sa fie invers..? Toate intrebarile astea imi roiesc prin cap, pana cand ma trasnit un lucru extrem de important de care am uitat.. Cassidy!!! Am lasat-o acasa! Genial, sunt o mama de tot rasul.
- Derek!! Il strig eu disperata pe acesta care inspecta zona.
- Da..?!!Raspunde acesta putin speriat de tipatul meu.
- Cassidy, Derek..am lasat-o singura..sunt o mama teribila, m-am gandit doar la mine si am uitat de propriul copil.. Spun eu panandu-ma jos aducandu-mi genunchii la piept.
- Off, iubito stai calma, Cassidy dupa ce isi bea portia de sange doarme in jur de 10 ore neintrerupt. Plus ca in casa am camere peste tot, iar camera ei e sigilata odata inchisa nu o poti deschide decat pe dinauntru sau cu cheia asta. Spune acesta lasandu-se in vine aratandu-mi o cheie cu un model ciudat pe ea pe care o poartă la gat.
- Tot nu mi-o iert ca am uitat de ea. Spun trista.
- Nath' esti noua in tot ceea ce priveste viata noastra de acum incolo. Ai devenit vampir si mama in acelasi timp, e normal sa nu faci fata asa usor. Imi zambeste acesta mangaindu-mi obrazul pe care si-a facut aparitia o lacrima.
- Multumesc. Ii soptesc eu si il imbratisez.
- Pentru? Intreaba acesta in scobitura gatului meu.
- Pentru ca mereu stii ce sa spui, pentru ca esti aici. Raspund punandu-mi capul pe pieptul lui tare inhalandu-i parfumul.
- Mereu am fost,si mereu voi fii pentru cele doua printese din viata mea. Imi saruta gatul apoi ma priveste in ochii. Ahh ochii aia, parca sunt un ocean, si eu ma inec in el de fiecare data cand ma priveste.
Ii zambesc apoi ma apropii incet de el, fruntile noastre sunt unite, ne mai privim timp de cateva secunde unul in ochii celuilalt apoi buzele noastre se contopesc intr-un sarut dulce, care din pacate se termina prea repede dupa parerea mea, dar am venit aici cu o treaba, plus ca vreau sa ajung acasa la printesa mea.
Dupa ce Derek mi-a explicat cum trebuie sa fac ca sa pacalesc "prada" a zis sa ma ascund si sa il urmaresc pentru a vedea cum procedeaza el, zis si facut, m-am dus in spatele unei masini si am asteptat. Derek s-a intins pe jos rezemat de un perete si a inceput sa geama ca si cum ar simtii cea mai infernala durere cand in raza vizuala a aparut o femeie, era tanara nu mai mult de 25 de ani blonda, imbracata intr-o rochie pana deasupra genunchiilor, rosie si mulata, mhm curva, mi-am spus in minte cand i-am vazut rujul de un roz scarbos pe buze, serios cine se da cu atata ruj? Zici ca a cazut intr-o galeata de lavabila, ihh, daca face vreo miscare gresita ii dau eu tencuiala jos.
In fine, cand l-a observat pe Derek s-a apropriat tematoare de el si s-a lasat in vine punand mana pe umarul lui si scuturandu-l usor, daca nu isi i-a gheara de pe el i-o rup. Acesta s-a intors cu fata spre ea si a privit-o in ochii, normal ca fraiera s-a pierdut in ochii lui, daca se mai uita mult il umple de saliva, nu sunt geloasa, nu sunt geloasa, imi spun in minte pentru a ma calma sa nu ma duc acolo sa ii scot ochii tarfulitei aleia care saliveaza pe iubitul meu.
Am auzit-o pana cand l-a intrebat daca e bine, apoi Derek s-a napustit asupra gatului ei, scotand de la aceasta doar un geamat infundat, se zbatea ca o gaina fara cap in bratele lui. Asa ii trebuie, mi-am spus in minte cand acesta a terminat sa o sece de viata pe blonda. A luat-o ca pe sacul de cartofi si a venit cu ea la mine. M-am uitat intrebatoare la el cu o spranceana ridicata, acesta pufnind dandu-i drumul blondei care a facut contact cu asfaltul, a impins-o cu piciorul sub masina si a venit la mine.
- Trebuie sa ascundem urmele. Mi-a spus acesta la ureche cand mi-a vazut fata socata si totusi satisfacuta.
- Si o lasi sub masina? Adica n-o ingropam sau ceva? Spun eu catre acesta care acum era catarat pe masina uitandu-se in jur dupa "cina mea".
- Iubito nu suntem caini, noi nu ne ingropam mancarea, ea pana dimineata va fi scrum. Spune indicand spre blonda care acum zacea sub masina.
M-am facut stacojie la fata din cauza remarcii lui despre intrebarea mea, si cred ca arat ca o rosie umblatoare.
- Hei, nu te rusina, mai ai multe de invatat, dar avem tot timpul din lume. Imi spune cand imi vede reactia, si pot simti foarte bine ca se abtina sa nu rada de fata mea.
- Am..Derek? Spun eu jucandu-ma cu degetele.
- Hm.? Raspunde acesta absent uitandu-se in josul strazii.
- Daca nu-mi ies coltii? Spun cu o voce mica aproape soptita, dar sunt sigura ca a auzit luand in considerare ranjetul de pe fata.
- Scumpo crede-ma ca odata ce ajungi langa "victima" si ii auzit inima cum bate, ii simti sangele cum pulseaza in vene si respiratia calda, nu o sa te mai poti abtine.
Am dat din cap afirmativ si mi-am îndreptat atentia spre un baiat care urca pe strada.
-Asta e sansa ta, fa-ma mandru. Spune Derek si se ascunde dupa masina. Mi-am luat aer in piept si am inceput sa alerg de parca viata mea era in pericol lovindu-ma "accidental" de baiatul acela.
Derek' Pov
Ma uit la Nath cum se loveste de acel baiat si cade jos, daca n-ar fi vampir sunt sigur ca ar ajunge o mare actrita, chicotesc la gandul asta si imi urmaresc in continuare iubita care acum e consolata de acel baiat, daca nu-si i-a labele de pe ea i le rup si il bat cu ele, doar eu o pot atinge, nu sunt gelos, nu sunt gelos.
Hmm parca sunt Nath, ii citeam gandurile in timp ce eram langa blonda aia si ma abtineam cu greu sa nu izbucnesc intr-o criza de ras, si da pot citi si ganduri, e un bonus, revenind la idee mi-a ramas un gust sarat in gura dupa blonda aia, nu era rea adica avea niste craci de toata frumusetea si decolteul ii scotea in evidenta doua minunatii de pepeni, dar nu era ca Natasha, era fardata cu o tona de fond de ten si rujul ala roz imi intorcea stomacul pe dos, pe cand Nath a mea e naturala, iar corpul ei e perfect, are marimile perfecte, parca cineva ar fi desenat-o pentru mine apoi mi-a inmanat-o.
Pierzandu-ma printre ganduri nu am observat ca Natasha e luata in brate te ala, dar cand eram pe punctu' de a sarii peste masina asta, jegosul care o atingea pe iubita mea cade jos fara vlaga, ma aproprii mandru de printesa mea isteata, aceasta se intoarce cu fata la mine si ma opresc pe loc. Ochii ii avea de culoarea lavei, coltii i se vedeau intre buzele usor departate, iar pe barbie i se prelingea un firicel de sange. Bun acum m-am speriat se uita cam urat, trebuie sa raman calm.
- Iubito? Intreb eu mergand incet sa fiu precaut.
Aceasta isi ridica privirea catre mine si un ranjet ii apare pe bune, bun asta nu e de bine. In urmatoarea secunda dispare din fata mea si ma trezesc cu ea in spatele meu.
- Te-am speriat iubitule? Ma intreaba aceasta incepand sa rada, pfiuu asta e Natasha mea.
- Si inca cum. Raspund eu si incep sa ma invart cu ea in spatele meu, radem ca doi cretini in mijlocul strazi cadavru langa noi.
- Hai acasa, mi-e dor de fetita mea. Spune aceasta cand ne oprim din ras si se da jos din spatele meu.
- Ar fi cazul, mi-ai cam rupt spatele. Spun eu tachinand-o.
Face o fata indignata apoi se uite in ochii mei, ahh e atat de sexy cand se enerveaza, o aud zicand "șezi" si o nu, ma trantesc pe jos cand o durere cumplita ma loveste, e ca si cand te-ar calca un tir, un excavator si ar pica un bloc de 10 etaje pe tine in acelasi timp, dupa cateva secunde nu mai simt nimic si rasuflu usurat, ma ridic si ma scutur aruncandu-i Natashei una din privirile mele dure, urasc cand isi foloseste puterea pe mine, nu e drept.
- Hai acasa.Spun dur si ma intorc cu spatele.
- Derek! Striga la mine cu un ton serios, deja ma enerveaza.
- Ce?! Strig inapoi intorcandu-ma in directia ei.
- Te iubesc. Spune aceasta incet lasand privirea in jos.
CITEȘTI
Demon fara voie
VampirSingura iubire care durează o veșnicie este cea dintre 2 vampiri. Dar ce se întâmplă când sufletul pereche al unui vampir este om? Derek Moon : -jumătate om, jumătate vampir- După moartea părinților lui a decis să devină independent, puternic si de...