Sa ma astept la ceva diferit din partea unui grup de persoane aflate la facultate? Ei bine, nu. De cand am ajuns la bowling se aud numai tipete, aplauze si strigate de dezaprobare, dar se pare ca angajatii sunt obisnuiti cu ceata asta de maimute care le-a invadat locul, ba mai mult, se si amuza pe modul in care se bucura fiecare cand reuseste sa doboare toate popicele.Spre deosebire de papuselele barbie 1,2,3 si celelalte doua mai normale, eu sunt paralela cu chestia asta numita bowling. Pe langa faptul ca trebuie sa tii in mana o bila imensa care cantareste o tona trebuie sa o si arunci in asa fel incat sa se rostogoleasca in linie dreapta pentru a lovii popicele.
De as putea sa ma strecor cumva si...
- Cass' daca iti faci planuri de evadare nu ai nici o sansa. Tresar puternic cand din spatele meu aud asta, iar cand ma intorc dau de inegalabilul par cret. Chris si Taylor sunt cu ochii pe tine de cand am intrat aici si daca e sa ma intrebi pe mine, ar fii bine sa alegi pe unul din ei caci daca nu o sa iasa urat. Continua in timp ce imi face semn din cap sa ma uit in directia celor 2 incriminati si surpriza e ca are dreptate, desi eu eram mai atenta la ce fac ei cu bila de bowling, ei aveau atentie distributiva.
Am o idee...o spune cu o sclipire care prevesteste rele, dar imi place.- Aceea fiind? Intru in jocul lui.
- Stii sa joci bowling? Cred ca stiu ce are de gand si deja cretul e preferatul meu.
- Absolut deloc... Spun apoi incepem sa radem amandoi, caci modul in care am spus-o nu indica jena, ci din contra am spus asta cu atata mandrie de parca castigasem un Oscar.
- Perfect atunci lasa-ma sa te invat. Continua dupa ce terminam cu rasul si intinde mana sa il prind si sa merg dupa el.
- Scuze cowboy nu ma tin de mana cu toti baietii, mai ales aia luati. Ii raspund degajat si merg inainte lasandu-l pe el putin confuz, ma intreb de ce.
- Te referi la Natty? Ma intreaba in timp ce eu analizez bilele in cautarea celei "norocoase".
- Aha.. Ii raspund absenta in timp ce aleg in definitiv o bila de un albastru inchis.
- Nu sunt impreuna cu ea, suntem doar prieteni cu beneficii, la fel cum e Niall cu Luna si Maya cu Louis. Imi raspunde atat de degajat incat am impresia ca nu e un subiect prea intim, pe cand eu eram sa-mi scap magadoaia asta rotunda pe picior.
- Vrei sa spui ca.... nu conteaza, invata-ma sa folosesc asta. Avand in vedere ca nu prea ma intereseaza viata amoroasa a grupului astuia, ma axez pe ceea ce e important acum.- Faci asta sa vezi fetele celor doi amorezi sau pur si simplu pentru ca vrei sa inveti sa joci? Ma intreaba Harry in timp ce ne indreptam spre locul din care se arunca bila.
- Ambele. Raspund degajat si dupa ranjetul de pe fata mea se poate deduce clar ca prima obtiune are prioritate...si nu numai. Doar gandindu-ma la Natty spumegand la foc mic cand il vede pe Harry invatandu-ma sa joc bowling ma face sa dansez de fericire.
CITEȘTI
Demon fara voie
VampirSingura iubire care durează o veșnicie este cea dintre 2 vampiri. Dar ce se întâmplă când sufletul pereche al unui vampir este om? Derek Moon : -jumătate om, jumătate vampir- După moartea părinților lui a decis să devină independent, puternic si de...