Capitolul 36

2.6K 136 16
                                    

Dupa o tura a intregii facultati impreuna cu Chris ajung si eu sa stau pe o prea sfanta banca, caci picioarele incep sa pulseze, nu m-au mai durut asa nici cand am alergat cu toata viteza spre padure.

- Cassidy ce faci? De abia am inceput, ridica-te. Chris topaie ca un copil hiperactiv care a mancat prea multa ciocolata, si nu inteleg de ce, in cele din urma suntem tot la scoala, pentru numele lui Dumnezeu!

- Ma dor picioarele, mai calmeaza-te si tu, arati de parca ai baut o cisterna de energizant... Bomban cand il vad ca imi face semn sa ma ridic si o fac cand il vad ca pleaca de langa mine, si sincer nu vreau sa raman singura in vagauna asta.

- Hai, vreau sa iti prezint niste prieteni. Abia îl aud spunand asta prin atata zgomot si deja mi-e frica, daca are prieteni mai tampiti ca el? Asta e tortura, pura tortura!

- Hello !!!! Si cum ma gandeam au un sunet specific de salut pe care se pare ca alfa asta care ma tine pe mine de mana il urla din toti plamanii...stai putin ma tine de mana?!

- Ghrissssss !!!! Iar un alt cor de gaste se aude din directia opusa, duceti-ma, va rog, sa ma manance un crocodil as accepta bucuroasa, decat sa stau cu rapandulele astea.

- Cass' ele sunt : Natty, Maya, Luna, Christyl si Rox', fetelor ea este vecina si noua noastra membra a grupului. Exceptand-o pe Rox' si poate si pe Christyl, toate celelalte sunt fardate cu bidineaua, serios acum au o galeata cu fon de ten unde isi indeasa capul dimineata, ca nu inteleg...

- Incantate. Se aud cele trei papusi barbie behaind...pardon, miorlaind, si pe fundal fetele mai normale cu un mormait care suna de 1000 de ori mai bine decat sunetele facute de barbie red, barbie yellow si barbie black, caci de sigur sunt o roscata, o blonda si o bruneta...nici ca se putea mai bine.

- De asemenea... O spun si ma uit intentionat in spatele papusilor sa transmit acest lucru persoanelor care merita.

- Unde sunt baietii? Si cu asta simt ca cedez, nu e de ajuns ca trebuie sa suport 3 curci fardate acum o sa mai apara si niste bivoli plini de steroizi? Ziua asta nu putea fii mai buna...

- Trebuie sa apara.. Aud vocea lui Christyl care ma surprinde placut, desi la exterior pare o fata dura cu tatuaje si un pierce in spranceana, are o voce blanda.

- Si Chris...ea e noua ta achizitie? Se aude vocea de sticla sparta a lui barbie red, si daca nu ar fi deja destul de batuta de soarta la felul in care arata as coafa-o putin.

- Natty, nu incepe. Pe un ton serios si dur Chris ii raspunde scorpiei care pentru o secunda ramane fara zambetul ei fals, facandu-ma pe mine sa rad draceste in minte.

- Scuze scumpule dar va tineati de mana si na... Dupa ce termina de spus asta Chris se intoarce cu fata la mine privindu-ma pret de cateva secunde apoi coborand cu privirea spre mainile noaste impreunate.

- Nu voiam sa o pierd prin multimea aia de oameni si cand am ajuns aici am ramas asa, desi nu inteleg de ce te deranjeaza pe tine, trebuie sa iti cer voie sa tin o fata de mana, sau? Vocea sictiritica pe care o foloseste flacaul asta de langa mine ma face sa sar la gatul lui si sa il pup, iar fata indignata pe care o face barbie e un bonus. Si iar am inceput sa vorbesc ca o cowgirl...

- Frateee !!! Sunt singura care tracneste si sa da putin intr-o parte cand aud acel cuvant strigat in cor de 6 baieti care se indreapta spre noi si imi retrag cuvintele, astia clar nu sunt bivoli plin de steroizi ci fotomedele masculine !

Un cret cu un corp de manechin si niste picioare incredibil de sexy este in fruntea grupului si nu trebuie sa ma uit si la restul sa imi dau seama ca raiul se apropie de mine.

- Nu mai saliva scumpo, sunt ai nostrii. Imi sopteste la ureche soparla cu par blond, cred ca vrea sa devina mop si nu stie cum.

- Nu-ti face griji barbie, nu ti-l rapesc pe Ken, nici tie nici surorilor tare siameze. Daca vreau pot avea orice baiat vreau fara sa ma incurc cu astia 6 sau 7 daca il numaram si pe Chris. I-o tai din scurt pentru ca nu am chef sa ma bat din prima zi de facultate.

Demon fara voie Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum