1 - Stad'ın Saha Tarafı

9.3K 235 178
                                    

16/07/2022

Sonunda hayalim olan şeyleri sıra sıra başarmaya başlamıştım. Henüz 17 yaşında olmama rağmen Galatasaray'ın altyapısında iyi bir yer edinmiştim. Kaptanlık pazubandını koluma takmış, koşmak için çaba sarf ettiğim o sahalarda oynuyordum.

Her cumartesi olduğu gibi, bu cumartesi de saat 4'e gelirken kızlarla antrenmandan çıkmak için hazırlanıyorduk. Antrenörümüzün soyunma odasına girmesi ile normal olarak bakışlarımızı kapıya çevirdik. Antrenörümüz gülümseyerek bana yaklaştı. Omuzumu sıvazlayarak gülümsüyordu. Önce bana bakarak lafa girdi;

"Kemal hocam ile konuştuk ve bir karar verdik.."

"Yarınki maçın önemini hepimiz çok iyi biliyoruz kızlar."

Yeliz hoca diğerlerinde göz gezdirirken, hiç birimiz konuşmuyor, pür dikkat onu dinliyorduk.

"Evet, çok çalıştınız ve bu maçı alabilecek kapasiteniz var fakat, herkesin şansa, motivasyona ihtiyacı olur."

"Maç öncesi motivasyon için, Galatasaray'ın süper lig oyuncuları ile antrenman yapacaksınız."

Hepimiz sevinçli, yarı şaşkın şekilde Yeliz hocaya bakıyorduk. Kızlar birbirlerine bir şeyler fısıldayıp kıkırdıyor, değişik sesler çıkartıyorlardı. Onlara bakmadan konuştum;

"Kız takımı ile mi?"

Yeliz hoca bana bakıp başını hayır anlamında sağa ve sola salladı. Kalbim heyecandan deli gibi çarpıyordu.. oyuncuları gerçekte görmek ve onlarla antrenman yapmaktan bahsediyorduk, bize göre çılgıncaydı.. Yeliz hoca tekrar etrafında göz gezdirdi.

"Kendinizi gösterin kızlarım. Siz de ileride onlar gibi oynayacaksınız, erkeklerden bir eksiğiniz yok."

Yeliz hoca bakışlarını yavaşça bana doğru çevirdi. Elini enseme doğru yerleştirdi, başımı hafif eğerek beni kendisine yaklaştırdı. Ardından sessizce konuştu;

"Unutma Alara, sen bu takımın kaptanısın. Sen, kadın futbolunun geleceği, umudusun."

"Antrenman sonunda, çok da yorucu olmayan bir maç yapacaksınız. O maçta; iyi gol atanları, iyi defans yapanı.. gerçekten kendini göstermek için oynayanları süper ligin A takımına göndereceğiz."

"Çünkü erkek takımı, bildiğin gibi oynayacak. Sizi hafife almadan, ciddi olacaklar. Tabii biraz fırsat verecekler."

"Sen demek istediğimi anladın.. kalenin karşısındayken bencil ol. Kimseye bedava gol attırma."

"Herkes orada olacak, en yetkili en önemli kişiler. Buradaki en büyük avantajın, taraftarlar yok. Onların baskısında kalmayacaksın, ve çok heyecan yapmayacaksın."

"Senin devrin başlıyor Alara.. çok yakında tribünler senin adını, en sevdiğin şarkıyı haykıracaklar."

Cidden, feci şekilde gaza gelmiştim. Yeliz hocayı dinlerken başımı onaylarcasına sallıyor, dediklerinin hayalini kurup gözümde canlandırıyordum. Elime çok büyük bir fırsat geçmişti. Bu kozu çok iyi kullanacaktım. Yeliz hoca benden emin olunca elini yavaşça çekti ve kızlara döndü.

"Yarın sabah 5'de hazır olun. Herkesi burada görmek istiyorum. Geç kalan, hayatının en büyük fırsatını kaçırır."

Dedikten sonra son kez bana bakıp önüne döndü, soyunma odasından çıktı. Heyecanla arkasından bakıyordum. Eşyalarımı alıp ben de dışarıya çıktım. Elim ayağım titriyordu neredeyse. Annemin arabasının tesise yaklaştığını görünce koşarak arabaya gittim, arabaya biner binmez anlatmaya başladım.

Galatasaray Ve Dahası • Kerem Aktürkoğlu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin