23 - Büşra Yallahlama

1.5K 95 15
                                    

Aradan geçen birkaç gün o kadar saçmaydı ki.. ben ne olduğunu anlamadan herkes düşmanım gibi davranıyordu.

Bensiz buluşmalar.. Büşra'sız dışarıya çıkmamalar..

Ne Kerem, ne Altay. Hiçbiri bana yazmıyordu bile. Bir tek Arda ile konuşuyordum.

Yaptıklarına anlam veremiyor olsam da onlara sinirlendiğim için umursamıyordum. Attıkları hikayeleri geçiyordum hızlı hızlı.

Daha fazla düşünmeden kendi hayatıma odaklanmaya karar vermiştim.

🍯💛: Alara acilen sahile gel

Noldu

🍯💛: Bir şeyler dönüyor tam anlamadım ama senin hakkında Büşra seni kötü gösteriyor

Ne diyorsun Arda ne alaka??

🍯💛: Ya sen gel hadi hızlı

Kafamda olay tam anlamıyla yerleşmese de, bana olan soğukluklarının Büşra ile ilgili olduğunu bağdaştırmıştım.

Hızlıca giyinip arabaya atladığım gibi sahile sürdüm.

Arabayı durdurup etrafına baktığımda tam karşımda ki masada oturduklarını gördüm. Arabanın kontağını alıp yanlarına ilerlediğimde herkes bana baktı.

'Bunun burada ne işi var?' der gibi.

Herkes bana sert bir şekilde bakıyordu. Kaşlarımı çattım ve Büşra'nın alaycı bakışlarıyla karşılaştım.

"Neden geldin sen? Burada olduğumuzu kim söyledi?" bakışlarımı bunu söyleyen Altay'a çevirdim.

"Bunun önemi yok, ne oluyor anlatın." Beni umursamamışlardı. Sinirle ellerimi masaya yerleştirdim.

"Bana neden soğuk davranıyorsunuz, bilmiyorum ama her ne bok olduysa şu an burada konuşalım. İlkokul çocuğu değilsiniz."

Herkes birbirine ne yapalım der gibi bakıyordu, Mert Hakan'ın kafa sallamasıyla Barış bana döndü.

"Kerem ile Altay'ı aynı anda idare edecekmişsin?" Barış'a doğru çevirdim alevli gözlerimi. Ne diyorsun Barış? Ben ikisinden de uzak durmuyor muyum?

Öyle kalakalmıştım. Hepsinin yüzüne teker teker baktım.

"Bu fan söylentilerine siz de mi inanıyorsunuz artık?" Şaşkınlığımı gizlemeden yüzlerine vuruyordum.

"Söylenti mi değil mi biz iyi biliyoruz, görüntüleri var bunların."

Ne görüntüsü, ne idare etmesi? Nereye düştüm olaylar nasıl gelişti hiç bilmiyorum..

"Ne görüntüsü, bana da gösterin?" Mert Hakan telefonunu açıp konuşmaların ss'ini gösterdi.

Sorun şu ki, konuşmaları yapan kişi ben değildim. Noktalama işaretleri ve soru eklerini ayırmaya kadar farklıydı.

Nehir: Yani böyle öne çıkıp ikisini de kullanacaksın, etkileşim alacaksın?

Ayneenn öyle batarmıyım çıkarmıyım bilmiyorum ama yakalanırsam halim fenaa

Galatasaray Ve Dahası • Kerem Aktürkoğlu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin