2 - Akşam Yemeği

4.2K 158 188
                                    

Eve geldiğimde duş alıp pijamalarımı giymiş, yatağıma uzanmış tavanı izliyordum. Bir yandan da bugünü düşünüyordum. Annem beni dürterek uyandıracak diye ödüm kopuyordu. Ama sanırım gerçekti, bugün cidden yaşanmıştı. Telefonuma gelen mesaj sesiyle telefonu elime aldım. Bilmediğim bir numaradan gelmişti.

WhatsApp

Bilinmeyen Numara: Selam Alara, Kerem ben. Birazdan akşam yemeği için hazırlanacağım. Yemek benim sürekli gittiğim bir mekânda yenecek, ailen izin verirse seni evden alabilirim.

Mesajı okuyunca gözlerime inanamadım, ardından hemen numarayı kaydedip telefonu öylece yatağa bıraktım. Koşar adımlarla annemin yanına gidip mesajdan bahsettim. Annem zaten çıkışta Kerem ile tanışmıştı, ve benim anlattığım kadarıyla onu seviyordu. Annemden izin kopardıktan sonra odama koştum, telefonu alıp mesaj yazdım.

WhatsApp

Ben: Annemden izin aldım abi, konum atarım ben sana.

Kerem Abii❤️: Tamam bakalım 🙂

Mesajını beğenip telefonu kenara attım, dolabımı açıp en güzel kıyafetlerimi seçtim. Hızlıca giyindim. Kerem'e konum attım. Yola çıkmıştı.

Aynanın karşısında fotoğraf çektikten sonra, gözlerime eyeliner çektim, kirpiklerime maskara sürdüm. Son olarak dudağıma hafif kırmızı ruj, üzerine de parlatıcı sürdüm. Sonunda hazırlanmıştım. Tam Kerem'e yazacakken ondan mesaj geldi.

WhatsApp

Kerem Abii❤️: Kapının önündeyim, hazır mısın sen

Mesaja cevap vermeden koşarak evden çıktım. Kerem, arabanın içinden diğer cama doğru başını eğip uzatmış, bana bakıyordu. Arabaya yaklaşmıştım. Kapıyı açıp öne oturdum. Kısa bir süre beni süzdü, sonra elini direksiyona yerleştirip önüne döndü. Aynaya bakıp diğer eliyle saçlarını düzeltti.

"Hoş geldin"

Derin bir nefes aldım, ona bakıyordum.

"Hoş buldum, çok yakışıklı olmuşsun her zamanki gibi.."

Arabayı çalıştırıp sürmeye başlamıştı, yola bakarken bana gülümsedi.

"Teşekkür ederim, sen de çok güzel olmuşsun."

Tebessüm ettim. Çok konuşup kendimden bıktırmak istemiyordum. Telefonu açtığımda göz ucuyla ekrana baktı, sırıtarak önüne döndü.

"Telefon ekranın çok güzelmiş, kim bu yakışıklılar?"

Telefonumdaki Kerem ile Fatih hocaya baltım, rezil olmuş gibi hissettiğim için utançla gülümseyip telefonla yüzümü kapattım.

Bana bakıp güldükten sonra önüne dönüyor, gülmeye devam ediyordu. Telefonumu alıp işaret parmağını çenemin altına koyup başımı kaldırdı.

Ekrana yakından bakmak için telefonun açma düğmesine tıkladı. O sırada mesaj geldiğini görünce bir yola, bir telefona bakıp telefonu bana uzattı.

"Mesaj geldi."

Telefonu alıp mesaja baktım, Galatasaray'ın altyapısında oynayan bir erkek arkadaşım yazmıştı.

Fıratcım😻: Kulüpte herkes seni konuşuyor, neler yapmışsın lan?

Gülümsedim, mesaja cevap vermek için klavyedeki harfleri tuşlamaya başladım.

Galatasaray Ve Dahası • Kerem Aktürkoğlu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin