7 - Sarhoş Ve Aşık

2.6K 116 4
                                    

Yazar:
İki gün daha geride kalmıştı. Alara Kerem'e karşı bir şeyler hissediyor, ama henüz kendisi bile bilmiyordu. Kerem, Alara'dan uzaklaşmaya başladığı için Alara yine aynı moda girmişti. Sürekli dalgın ve üzgün gibiydi. Saat gece 3'ü gösteriyordu.

Alara'dan

Bugün ağzıma ilk defa alkol sürmüştüm. Fazla ağır gelse de sarhoş olup her şeyi unutmak istiyordum. Nehir beni yalnız bırakmamış, başımda bekliyordu. Sahilin kenarında taştan olan masada oturuyorduk. Arada kusuyordum, ardından içmeye devam ediyordum. Kafamın iyice uyuştuğunu hissediyordum, başım öylesine dönüyordu ki sanki dünya hareketlerimin zıttına hareket ediyordu. Beşinci biramın şişesini masaya bırakmıştım, telefondan 'Ben Ne Yangınlar Gördüm' şarkısını döngüye almış, son ses dinleyerek Kerem'i düşünüyordum. İki gündür beni sürekli tersliyor, gram yüz vermiyordu bana. Daha 17 yaşındaydım.. aklım çok karışmıştı. Yaşadıklarım ağır geliyordu artık, son çareyi bu masada bulmuştum. Başım kollarımın arasındayken bacağımı sallıyordum. Gözlerimden yanağıma doğru yaşlar süzülüyordu, burnumu çeke çeke ağlıyordum. Yavaşça başımı kaldırıp bana çaresiz bir şekilde bakan Nehir ile buluşturdum gözlerimi.

Alara: Hani beni seviyordu.. yalan mı söyledi bana?

Alara: Oyun muydu hepsi.. hiç değer vermedi mi?

Ağlamayla karışık bunları söylerken Nehir elimi tuttu ve diğer elini yüzüme yerleştirdi.

Nehir: Canım.. sen onu hani abin gibi görüyordun.. şimdi neden ağlıyorsun onun için..?

Dudaklarımı büzüp burnumu çektim.

Alara: Bilmiyorum.. o abim mi ki? Abim olsaydı böyle sevmezdim onu..

Sarhoş olduğum için söylediklerimi kendim bile anlamıyordum, ağzımdan rastgele dağılıyordu sözcükler.

Alara: Ben bunları hak edecek hiçbir şey yapmadım. Hepp.. hep üzüyor..lar..

Alara: Bak şimdi.. Fırat-t.. bir şerefsiz bir köpek..

Bunları söylerken çok sinirli bir ifade takınsam da Kerem'i düşününce yüzümü yumuşattım, kaşlarımı yavaşça yukarıya kaldırdım.

Alara: Ama Kerem.. hep güldürüyord..u.

Alara: Ama.. ağlıyorum. O da beni.. sevmiyor

Ağlamam kısa süreliğine durmuş olsa da bu sayede tekrar hüngür hüngür ağlamaya başlamıştım. Kafamı kollarımın arasına alıp boğuk boğuk ağlamaya devam ettim.

Kerem'den

Yunus'un pat diye içeriye girmesiyle başımı ona çevirdim, "Hayırdır kardeşim, dingonun ahırı mı burası?" Dedim sırıtarak Yunus ilk defa bu kadar ciddiydi, benim kolumu sertçe çekip beni kaldırdı. "Ne oluyor lan?" Dedim kolumu çekerek, bana telefonunda olan mesajı gösterdi.

Alara: Yunus abi Merhaba, Nehir ben Alara'nın takımdan arkadaşı. O şu an iyi değil, ilk defa içti ve çok kötü oldu. Buradan kaldıramıyorum.. ağlayıp duruyor ve ne yapacağımı bilmiyorum. Seninle samimi olduğu için aklıma ilk sen geldin.. ---- sahilindeyiz. Etrafta kimse yok neredeyse..
                                           Bu Gece 03:03 ✓✓

Mesajı okuduğumda endişeyle montumu ve arabanın anahtarını aldım. Yunus dişlerini kitlemiş, bana bakmaya devam ediyordu. Kapıya yöneldiğimde çok da sert olmayan bir şekilde göğüsümden itekledi.

Yunus: Kızı darmadağın ettin, kaç kere söyledim yapma şunu diye lan. Bir kere, onu düşün tamam mı? Dua et Kerem.. o kız çok içmiş olmasın. Çok ciddiyim dünyayı yaksan arkanda dururum ama bu kız için seninle fena kavga ederiz.

Galatasaray Ve Dahası • Kerem Aktürkoğlu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin