Maçı izlerken kalbim ağzımda atıyordu, hakeme küfürler yağdırırken bir yandan Kerem'i düşünüyordum. Eski takımına karşı oynuyordu, aşırı hırslıydı.
2-1 yeniliyorduk.. maç çok saçma ilerliyordu.
-
Maçı izlerken gözyaşlarımı tutamamıştım, Galatasaray üzülünce ben de üzülüyordum.. durum 3-2 olmuştu..
Burnumu çekerek dudaklarımı birbirine bastırdım, bir çocuk gibiydim. Takımda birçok hata vardı, sıradan bir taraftar olsam çok fazla eleştiri yapardım ama hem Galatasaray oyuncusuydum, hem de diğerleriyle bir samimiyetim vardı.
Hemen Kerem'e yazdım.
Ben: Bebeğim.. çok güzel oynadınız üzme kendini lütfen..
görüldüGörüldü atmasını umursamadım çünkü morali çok bozuktu.. iç çektim ve birkaç eşyamı çantama koyup evden çıktım.
Arabama binip Kerem'in evine doğru yol almaya başladım.
•
Bir saatin ardından Kerem'in evinin önündeydim, kapının önüne dikilip kapıyı tıklattım. Kısa süre sonra kapı açıldı, Kerem'i görünce ona sıkıca sarıldım.
"Elinden geleni yaptın.. hepiniz yaptınız lütfen üzülme.." gülümsemeye bile hâli yoktu, yapmacık olamıyordu..
Yavaşça geri çekildiğimde eve girip salon koltuklarına yerleştik.
"Dinlenmek istersin.. masaj yapayım mı? Ya da başka bir şey, ne istersin? Kek yapayım mı sana?" Kerem dalgın dalgın halı desenlerini incelerken yanak içlerini kemiriyordu.
Onun arkasına gidip ellerimi omuzlarına yerleştirdim, yavaşça omuzlarını sıkmaya başladığımda gözlerini kapattı.
"Bak.. sen sadece tek başına o takıma üç gol attın.. onlar daha bunu sindiremediler, sindiremezler. Galatasaray zaten lider, ziraat kupasını alamasa ne olur ki? Bırak onlar bununla teselli bulsunlar.."
Gözlerini yavaşça araladı, bıkmış ve tükenmiş bir surat ifadesi vardı.
"Dinlenmek istiyorum." ağzından sessizce dökülen cümleyi anlayışla karşıladım, başımı sallamıştım.
Ellerimi onun üzerinden çektiğimde odasına ilerledi, kapısını kapattı. Arkasından bakarak iç çektim.
Kısa süre sonra yarın için en sevdiği tatlı ve yemekleri yapmaya koyuldum.
Saat 3 olmuştu yine, bir sürü yemek ve tatlı yapmıştım. Son olarak browni kalmıştı, onu da yapmaya koyulmuştum bile.
•
Her şeyi hazırlayıp dolaba düzenli şekilde yerleştirdikten sonra kendimi Kerem'in odasına adımladım.
Kapıyı çok yavaş bir şekilde araladım, başımı hafifçe uzatarak ona baktım. Sırtı kapıya dönüktü, Kerem'e yaklaşıp battaniyeyi tam üzerine çektim.
Onun yanağına usulca öpücük kondurup geri çekildim, odadan yavaşça çıkıp kapıyı da arkamdan kapattım.
Salona ilerlediğim gibi kendimi koltuğa bırakıverdim. Biraz yorulduğum için hemen uyuyakalmıştım.
•
Gözlerimi yavaşça açtığımda, Kerem'in yatağında Kerem ile birlikte uzandığımı gördüm. Ne kadar morali bozuk olsa bile, bana kıyamamış ve yanına almıştı.
Kerem'i izlemeye başladığımda bunu fark etmiş gibi gözlerini açtı, bakışlarımız birbirini bulduğunda gülümsedim.
Zor olsa da tebessüm etti, bu bana yetmişti. Onun dudaklarına yaklaşıp küçük bir öpücük kondurarak başımı yastığa geri koydum.
Tebessümü biraz daha büyümüştü, usulca konuştum.
"Saat daha altı.. uyu hadi sevgilim." elini belime yerleştirip bedenimi bedenine sıfırladı. Yüzüm onun boynuna gelirken, başıma kondurduğu öpücüğe gülümsedim.
"Her zaman yanımda ol.." buruk bir tebessüm ettim, "Her zaman yanında olacağım.." gözlerini kapattığını hissettiğimde ben de gözlerimi kapatmıştım.
Moralim çok bozuk ve gözlerim yanıyor.. ondan dolayı erken bitiriyorum. Sonraki bölüm daha uzun olacak, oy vermeyi unutmayın..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Galatasaray Ve Dahası • Kerem Aktürkoğlu
FanficAlara Sezen, oyuncusu olduğu Galatasaray'ın profesyonel erkek takımı ile bir antrenman yapar. Bu antrenman, Alara'yı oyuncular ile yakınlaştırır. "Mutlu sonsuz.." - Kerem Aktürkoğlu & Alara Aktürkoğlu Tamamlandı ✓