35 - Özel Bölüm

2K 109 12
                                    

"Fatih! Anneciğim dikkatli olur musun biraz?"

Tahmin edeceğiniz üzere.. oğluma seslendim ben 🥺

Kocaman oldular biliyor musunuz? 6 yaşına girdiler. İkisi de Galatasaray aşkı ile tutuşuyor anne babaları gibi..

Fatih ismini neden koyduğumuzu bildiniz.. Fatih hocamıza olan aşkımızdan kaynaklıydı bu da. Çok seviyorduk, oğlumuzun bu adı taşıması bizi de Fatih hocamızı da çok sevindirmişti.

Fatih Arda Aktürkoğlu..

"Annesi, Ada biraz mızmız bugün. Biraz gezinsek mi?"

Diyen Kerem'e dönüp gülümsedim. Ada.. kızımız. Arda'nın ikizi evet.

Asel Ada Aktürkoğlu..

Biraz şımarık bir kızımız vardı. Ondan iki dakika önce doğan ikizi gerçekten de sanki abisi gibiydi ve biz buna çok gülüyorduk.

Size biraz bizimkilerden bahsedeyim ha?

Öncelikle Altay. Hâlâ bir ilişkisi bile yok. En son bir sene önce sevgilisi olmuştu, nedenini bilmiyoruz ama ayrıldılar pat diye. Hâlâ sık sık görüşürüz. Arda'yı da çok seviyor ama, Ada biraz bana benzediği için onun üzerine daha çok düşüyor.. tabii ki eski konuları hiç açmadı biz evlendik evleneli. Bana yan gözle baktığını da düşünmüyorum. İçinde yanan ateş sönmeye yakın.. umarım. Benimle ilgili olan şeyleri kalbine gömmüş gibi, üzüntüsü varsa da dışarıya yansıtmıyor.

Mert Hakan.. evet onun da bir ilişkisi yok. Eskisi gibi görüşüyoruz hâlâ kendisiyle. Yine grubun neşesi. Ama aramızda kalsın, birazcık yaşlandığı için huysuzlaşmaya başladı.. birazcıkk yani.. bazen çok alınıyor. Hâlâ kavgacı bu arada yani, onu da söyleyeyim. Çocuklarımı benden kaçırmaya çalıştı. Deli. Hem de, evet. Yunus ile beraber yaptılar bunu. Neyse ki babası kurtardı yavrularımı.

Yunus demişken, Tuğçe ile evlendiler ve bir kızları var. Ecem.. aynı babası. 5 yaşında o da. Maşallah, çok tatlı. Gülüşü aynı Yunus ciddili. Bu arada üçünü de şimdiden futbolcu yaptık. Ha bir de, Arda onlara abilik yapsın diyoruz ama hiiç belli olmaz o işler. Ben Ecem'i gelin olarak da alabilirim ayol. Ne olur yani. Yunus'um.. kimse yokken bana aile olup beni kanadının altına alan canım abim. Nasıl oluyor bilmiyorum ama, Yunus bazen abim oluyor, bazen de ben onun ablası oluyorum. Aramızda 5 yaş var.. ne olursa olsun ondan kopacağımı hiç düşünmüyorum. Eşiyle de çok iyi anlaşıyoruz, zaten önceden beri tanıştığımız için yakın arkadaşız.

Arda'm.. canım arkadaşım. Artık fazla utangaç değil. Yani yeni Arda Turan'ımız diyebilirim. Şu anda Barcelona'da çocuğum 🥺.. Kariyerinin zirvesini yaşıyor. Umarım hep böyle olur. Bir sevgilisi var, nişanlanmayı düşünüyor. Sürekli olarak görüntülü konuşuyoruz. Bir gün evine döneceğini söyleyip duruyor. Ve bir ara sırf çocuklar (Arda, Ada, Ecem) için Türkiye'ye gelmişti bir haftalığına. Nasıl hasret giderdik, anlatamam. Birkaç senedir yapamadığımız şeyleri bir haftaya sığdırmaya çalışırken hem tatlı, hem de zavallı gibiydik..

Barış.. evlendi fakat maalesef bebeğini kaybetti. Kendisini toplaması 2 yılını aldı. Bebekleri olsa kız olacaktı.. bundan dolayı kızlara ayrı bir düşkünlüğü var. O yüzden kızlarımızı kendi kızı gibi seviyor. Eşi onu izlerken sanki suçluymuş gibi bakıyor, ne yapacağımızı bilmiyoruz. Bir daha denemek için cesaretlenmeleri gerekiyor, anlayamıyoruz ama görüyoruz. Onlar için elimizden geleni yaparız, ama biraz zamana ihtiyaçları var.

Halil ile pek konuşmuyoruz, en son bir sevgilisi olduğunu biliyorum.. çok nadiren akşam yemeğine gelir. Çocukları falan sever. Ha sürekli böyle toplanıyoruz ama, Halil pek uğramıyor buralara. Kerem bir şeyleri olduğunu söylüyor, pek darlamak istemiyoruz. Son zamanlarda böyle zaten, 4 yıldır her şey gayet iyiydi. Tabii toz pembe olmayacak hayatımız. Engebeler olacak, doğanın kanunu..

Galatasaray Ve Dahası • Kerem Aktürkoğlu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin