52. časť

1.6K 172 7
                                    

Vošla som do kuchyne a zobrala Madison vodu. Vrátila som sa na chodbu, dala vodu do kabelky a mohli sme ísť.


"Počkajte ideme aj my." povedala Mischelle.


"Čo tak zrazu?" spýtala som sa s nadvihnutým obočím.


"To je tajné." povedal otec a mrkol na mňa.


Toto sa mi vôbec nepáči. Nechala som to radšej tak a vyšli sme z domu.


"Madison chyť sa niekoho aby sa niečo nestalo." povedala som jej a zamkla dvere.


Videla som, že sa chytila Austina a išla pomaly s ním. Boli veľmi zlatý. Usmiala som sa nad tým. Na pol ceste sme stretli Nicol s Justinom a Rayanom.


"Prišli sme vám na proti." povedala Nicol a usmiala sa.


"To je milé." povedala som neisto.


Rayan sa s Madison naháňali, rozprávali bolo vidieť, že si rozumejú. Po ceste sme sa zastavili na zmrzlinu a pomaly išli na pláž.


"Madison spomaľ lebo spadneš." nestihla som to pomaly dopovedať a spadla.


Prišla som k nej, pomohla jej postaviť a ukľúdnila ju. Viacej sa zľakla ako by ju to bolelo. Chvíľku plakala a potom znovu utekala. Boli sme už skoro na pláži, keď sme zastavili.


"Prepáč." povedal otec a zaviazal mi oči.


Mala som s toho strach, pretože naposledy, keď som mala zaviazané oči skončila som v nemocnici. Pomaly sme išli a ja som bola viac a viac nervózna. Asi po piatich minútach sme zastavili.


Niekto mi rozviazal šatku a v tom mi do očí udrelo svetlo. Pár krát som zamrkala aby si moje oči zvykli. Nemohla som tomu uveriť stála som uprostred cestičky z lupienkov od rúž, ktorá viedla k Austinovi.


Držal veľkú kyticu ruží a pomaly sme išli k sebe. Bolo to všetko také krásne. Austin si kľakol, vybral si z nohavíc krabičku a otvoril ju zo slovami.


"Vezmeš si ma?"


Nová časť :) chcem sa vám poďakovať za pozitívne komentáre k môjmu príbehu. Veľmi ma to potešilo. Čo myslíte čo mu nato Becky povie?



Nebezpečná láskaWhere stories live. Discover now