12. časť

2.9K 230 3
                                    

Po chviľke začali chodiť ostatní ľudia. Postavili sme sa keď sme si všimli Mischelle. 

"Dobré ráno prajem." venovala nám letme úsmevy a pokračovala.

"Ostalo vás tu iba pár a dnes budete tancovať s Austinom, aby vedel aká je s vami spolupráca." povedala trošku vážnejšie. 

Pozrela som sa na Nicol s pohľadom, aby mi pomohla, ale ona mi venovala iba povzbudzujúci úsmev.

"Becky zvládneš to, je to iba tanec, nič viac."  ozvalo sa mi mi v hlave. 

Každý mal inú pesničku a nevyzeralo, že by to bolo až také zlé. Bola som na rade, keď mi Austin povedal. "Nechaj sa niesť." 

Trošku ma to znepokojilo, no urobim tak ako povedal. Mischelle zapla pesničku a odtiaľ sa hneď ozývala Maite Perroni- Tú-y-Yo. Na Austina sa mi to zdalo zaujímave. Zobral mi ruku, otočil ma, chytil ma za panvu a pritiahol si ma bližšie. 

Vzal mi pravú ruku a ľavú si položil na jeho chrbát. Začali sme tancovať spoločenský tanec ktorý sa zmenil chviľkami na hip-hop. Po chvilke ma zastavil prišiel ku mne bližšie a nadvihol ma. Obmotala som si okolo neho nohy a pozerali sme si navzájom do očí, keď v tom sa skončila pesnička. 

Austin ma položil a dal mi letmy bozk na líce. Prečo so mnou tancoval toto? Z toho všetkého som mala zaujímavy pocit, no zároveň aj príjemny. 

"Dobre, takže je mi to ľúto, no ja si nechám iba dve, ktoré su podľa mňa najlepšie. Ostatné sú tiež dobré, no ja potrebujem niečo vínimočné." povedal a venoval nám letmý úsmev.

Tak a je to tu - vyraďovačka. Zo začiatku nás tu bolo cca 50, po teste už len pár a niektorí to proste vzdali. Dnes sme tu iba piati. Nabudúce už iba dve.Austin sa zhlboka nadýchol a začal. 

"Nicol a Becky." vydýchol si a potiahol sa za končeky vlasou. 

Nemôžem tomu uveriť moje meno práve povedal spolu s Nicol. Prišla k Nicol a silno som ju objala. Austin k nám podišiel a usmial sa. Nicol ani ja sme neváhali a objali sme ho. 

"Ďakujeme." povedali sme naraz. 

Po chvilke sme vyšli a rozlúčili sa. Austin išiel so mnou a ja som si všimla, že za nami ide nejaké auto dosť pomaly. Pridala som do kroku a Austin sa pridal. Otočila som sa a všimla som si dvoch ludí za nami zo zbraňami. 

"Bež!" precedila som cez zuby a Austin poslúchol. 

Počula som výstrel a ucítila štiplavú bolesť na lýtku zo zadnej strany. Prebehli sme okolo bytovky, keď som si všimla garáž ako sa zatvára. Strčila som do Austina a potiahla ho do garáže, ktorá sa v zápäti zatvorila. Posadila som sa na zem a pozrela na nohu. 

"Čo to má znamenať? Najprv ma skoro zabiješ, potom máte doma mŕtve telo a nakoniec toto?" kričal a ja som sa zvíjala od bolesti. 

"Raz ti to poviem." precedila som cez zaťaté zuby. 

Tak a je tu ďaľšia prepáčte, že je taká krátka no nič ma nenapadlo :/ nabudúce bude dlhšia :) a snáď sa vám páčia časti :) 

Nebezpečná láskaTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon