Zobudilo ma jemné klopanie. Sadla som si a čakala kým niekto vojde. Dvere sa jemne otvorili a v nich stál Austin. Podišiel ku mne bližšie, pobozkal ma a pohladil mi bruško.
"Dobre ránko." povedal ešte rozospato a venoval mi úsmev.
"Aj tebe." úsmev som mu opätovala.
"Ako sa cítiš? Priniesol som ti nejaké veci na prezlečenie, keď pojdeš domov." z tašky vybral veci a dal ich do skrine.
"Už mi je lepšie. Mohli by sme sa porozprávať?" naliehala som.
"Kľudne." povedal s manším strachom.
"Nikdy sme o deťoch nerozprávali. Bol by si rád keby to bol chlapec alebo dievča ?" spýtala som sa ho a on si sadol ku mne na postel.
"Myslím, že chlapec. Teda viem. No budem rád ak to bude aj dievča, ale potom treba väčšiu ochranu, keď bude taká krásna ako ty." povedal s kľudom a mrkol na mňa.
Austin
Hneď ako som to dopovedal začala plakať. Povedal som niečo zlé?
"Šššš povedal som niečo zlé?" spýtal som sa opatrne a objal ju.
"Práveže nie." šepla a objatie mi opätovala.
"Vieš o tom, že si ten najlepší človek na svete?" spýtala sa ma cez úsmev.
"Teraz už viem." povedal som a vlepil jej bozk do vlasov.
"Smiem?" spýtal sa doktor medzi dverami.
Prikývol som na súhlas a on vošiel. Som zvedavý ako toto všetko dopadne. Becky ma zabije, keď zistí. že som ju nahradil. Martin ma donútil ísť do toho s ním aby sa Becky a bábätku nič nestalo. Justin s Nicol išli dakam preč aby si oddýchli. Možno zoberiem aj ja dakam Becky. Z myšlienok ma vytrhol doktor.
"Pôjdete sa pozrieť na svoje dieťa?" spýtal sa s nadvihnutým obočím.
"Nenechám si to újisť." opovedal som a chytil Becky okolo pásu.
Vošli sme do miestnosti, Becky si lahla na postel a doktor jej vytlačil gél, ktorý rozotrel pomocou sondy.
"Vidíte to? To je vaše bábo. Je ešte maličké, ale za taký týžden alebo dva už budeme vedieť aj pohlavie." povedal a podal Becky servítky, aby sa mhla utrieť.
Becky
"A kedže je všetko v poriadku môžete ísť domov." povedal doktor a usmial sa.
Vyšla som z miestnosti a namierila si to rovno do izby. Som rada, že je všetko v poriadku a ja budem konečne doma. Už sa teším ako budem mamou, držať svoje dieťa v náruči a vidieť ako sa Austin trápi s prebalovaním. Nad tou myšlienkou som sa musiela zasmiať.
Otvorila som skriňu a vybrala som odtial veci čo mi Austin priniesol. Po dlhom čase vybral niečo normálne. Sivé teplákove šortky, biele tielko a čierne vansy. Vyšla som z izby a vonku ma čakal Austin.
"Martin nás už čaká." povedal a chytil ma okolo pásu.
"Ahoj princezná." pozdravil ma otec a dal mi pusu na čelo.
"Ahoj." venovala som mu úsmev, ktorý mi hneď opätoval.
"Miláčik počkaj nás prosím vo vnútri." povedal Austin a usmial sa.
Prikývla som a išla do vnútra. Niečo sa deje. Celú cestu nikto neprehovoril a zrazu ich mám počkať doma? Otvorila som dvere a išla rovno do obývačky.
To myslia važne? Karty po zemi, flaše na stole a na gauči. Toto snáď neni pravda. Podišla som ku gauču a pozbierala karty, keď v tom som si všimla pod gaučom zbraň.
Nikdy tu nebola ... Zobrala som ju a postavila sa. Začala som si ju obzerať. Oni si naozaj zo mňa robia srandu ? Veď je nabitá.
Započula som kroky ... no nie hocijaké, ale ženské. Neznášam zvuk ihličiek na parketách. Otočila som sa a zbraň mala na nej namierenú.
"TY?" spýtala som sa zo strachom no zároveň plná prekvapenia.
Nová časť :) prepáčte, že dlho nebola, ale nápady sa nedostavili na správne miesto a prázdniny som si snažila užívať :) Dúfam, že sa vám časť páči a koment & vote by ma potešil :)
ESTÁS LEYENDO
Nebezpečná láska
RomanceBecky je posledný rok na škole, ale čo keď sa to celé zvrtne a namiesto školy sa začne venovať iným veciam? Možno o niečo nebezpečnejšie ako sú len nejaké zlé známky z matematiky či iného predmetu.