Stála som bez pohnutia ako paralyzovaná. Vôbec neviem čo povedať. Je to úžasný pocit vedieť, že aj po tom všetkom má záujem aby som bola jeho manželka.
"Áno." povedala som jemne a skočila mu do náručia.
Všetci nám tlieskali a mne sa hrnuli slzy do očí. Budeme kompletná rodina. Madison nás bude mať konečne oboch pri sebe. Mala by som nenávidieť človeka, ktorý mi zabil mamu, ale ja si ho idem brať. Dosť šialené.
"Milujem ta." povedal Austin a pobozkal ma.
Ruka v ruke sme prešli k moru. Bola som práve najšťastnejšia na svete. Mám tu najkrajšiu dcéru na svete a teraz muža ktorého milujem. Nič nám v tom už nebráni.
Už nespravíme tú istú chybu dva krát. Už nedopustím aby sme sa rozlúčili kvôli nezhodám. Budeme konečne šťastná kompletná rodina. Za tento rok sme sa ešte viac zblížili čo je podľa mňa výborné.
Viacej si dôverujeme. Madison sa veľmi dobre venuje. Je s ním šťastná a on s ňou tiež. Sú veľmi podobný. Vlastne sú rovnaký. Niekedy mi to príde až vtipné. Každý kto ich spolu uvidí bude vedieť, že sú rodina.
Začala som s Madison utekať a Austin nás naháňal. Chytil ma zo zadu okolo pásu, nadvihol ma a spolu so mnou sa otočil. Položil ma, otočila som sa a pobozkala som ho.
"Už sa veľmi teším, keď si povieme "áno". " povedal a usmial sa.
"Bude to ten najlepší deň v mojom živote." povedala som a jemne ho pobozkala na líce.
Nová časť :) je trošku krátka, ale nevedela som pokračovať. Dúfam, že sa vám časť páči a kludne mi píšte váš názor.
ESTÁS LEYENDO
Nebezpečná láska
RomanceBecky je posledný rok na škole, ale čo keď sa to celé zvrtne a namiesto školy sa začne venovať iným veciam? Možno o niečo nebezpečnejšie ako sú len nejaké zlé známky z matematiky či iného predmetu.