Al strompelend loop ik richting de auto die verdacht veel op die van hem lijkt. Hij knippert een keer met zijn lichten. Dit moet hem dus wel zijn. Ik open het portier van de auto en stap in. Ik richt mijn ogen meteen op die van hem. Hij ziet er moe uit, maar ergens ook teleurgesteld. "Je ruikt naar alcohol" Is het eerste wat hij zegt. "En je shirt zit binnenstebuiten" voegt hij eraan toe. Ik kijk naar mijn shirt, haal mijn schouders op en doe mijn gordel om. Ik zet mijn hand op zijn bovenbeen, dicht tegen zijn lies aan. Ik bekijk hem, maar hij focust zich op het starten van de auto.
Zodra we een stukje verder zijn, en dus al een stukje aan het rijden zijn, kan ik het niet laten om mijn vingers nog iets dieper te laten glijden. Ik knijp lichtjes in zijn been. Ik voel hoe zijn been aanspant, maar zijn gezichtsuitdrukking lijkt niet te veranderen. Hij zou mijn hand daar 100% opmerken, dus of hij doet het erom of het boeit hem echt niks. Echter doet het me alleen maar meer zin hebben om een stapje verder te gaan. Ik leg mijn gehele hand op zijn lul. Zachtjes streel ik erlangs en eroverheen. Ik zie hoe hij op zijn lip bijt. Dit valt ook niet te verbergen.
"Ik heb zin in je" fluister ik zacht. Niemand die ons hier kan horen, maar ik weet dat hij een zwak voor fluisteren heeft. Überhaupt een zwak voor mij. Normaal gesproken hou ik niet zo van dit soort spelletjes, maar nu geeft het me zo'n kick.
Hij negeert mijn woorden. "Zal ik je pijpen?" Weer geen antwoord, wel weer een aangespannen been. "Zou je dat willen?" Dit keer laat ik mijn vingers extra langzaam over zijn lul heen glijden. "Je bent dronken" Ik schrik van het feit dat hij überhaupt reageert. "Nuchtere Milo zou precies hetzelfde doen en willen" Daar is niks van gelogen. Alleen zou nuchtere Milo dit niet zomaar durven, ondanks we elkaar al van alle kanten hebben gezien.
"Ik weet dat je wil dat ik je nu pijp" Ik laat mijn hand zijn broek inglijden richting zijn inmiddels half stijve lul. Met nog de onderbroek ertussen begin ik zijn lul vast te pakken en langzaam heen en weer te bewegen. Niet echt aftrekken, maar het maakt hem inmiddels geil genoeg om de auto aan de kant te zetten.
Op de vluchtstrook, gevaarlijk, maar dit is een noodgeval. Zo nu en dan racen er een paar auto's voorbij, maar die zullen ons hier nooit opmerken. Al zouden ze dat, het is nu alleen hij en ik.
Opnieuw streel ik zijn lul met nog steeds dat stukje stof ertussen. Hij slaat zijn hoofd naar achter, wat mij de ruimte geeft om hem daar te kussen. Niet alleen zijn nek, maar ook zijn oor en wang. Hij zet zijn beide handen op mijn kaak en kust me lang. Hij zoent me. Hoe harder ik mijn hand heen en weer beweeg, hoe harder hij me zoent. Het geeft me meer zelfvertrouwen en laat me stouter worden, maar ook geiler. Ik voel dat de stof om mijn broek strak begint te staan, maar ik heb nu eerst zin om hem te verwennen. Ik kom later wel. Letterlijk en figuurlijk.Terwijl we zoenen maak ik zijn broek los. Zijn hand is inmiddels ook naar mijn broek gegaan, maar ik duw hem weg. Hij duwt zijn lichaam een klein stukje omhoog, zodat zowel zijn broek als onderbroek half uit kunnen. Zijn stijve heeft duidelijk meer aanraking nodig. Ik breng mijn gezicht ernaartoe en lik langs een ader die erover heen loopt. Ik hoor zacht gekreun uit zijn mond komen.
Ik neem hem helemaal in mijn mond en zuig er zacht aan. Aan zijn kreunen te horen weet ik dat het goed zit. Hij zet zijn handen in mijn haren, terwijl ik harder op en neer beweeg. Ik hoor hem mijn naam zeggen en diep hijgen. Woorden als "Fuck" en "Ja" verlaten zijn mond.
Nog voordat hij zijn hoogtepunt kan bereiken stop ik. "Laten we dit thuis afmaken" Ik staar hem diep in zijn ogen aan. Het allerliefst komt hij nu, maar ik weet ook dat als we eenmaal thuis zijn en er genoeg ruimte is hij nog tien keer zo lekkerder klaarkomt. Daarnaast wil ik hem voor een langere tijd zo geil zien. Zo geil, dat het nog net niet op zijn voorhoofd geschreven staat.
Ik zie hoe zijn ogen naar het navigatiesysteem kijken. Ik volg zijn ogen. 20 minuten lees ik. Zijn handen tikken op het scherm. Van der valk Typt hij in. De navigatie geeft 7 minuten aan. Hij kan niet meer wachten. Ik eerlijk gezegd ook niet meer. Over 7 minuten kan ik hem alle hoeken van de kamer laten zien. Over 7 minuten ben ik voor heel even in de hemel. Over 7 minuten kan ik in slaap vallen met hem als grote lepel en ik als kleine. Over 7 minuten kan ik doen wat ik over één seconde al had gewild.
Oké. Ik ga morgen even heel heilig drinkwater drinken, maar hopelijk vonden jullie dit eh- geil?
JE LEEST
Kwijt, voor altijd?
FanfictionHet is zeven jaar later. De bankzitters bestaan niet meer. Als vriendengroep en als bedrijf niet meer dan. Ze zijn namelijk nog wel relevant. Milo focust zich nu op het zijn van een kunstenaar. Hij is de artistieke kant opgetrokken. Alleen zijn zijn...