1| Çırpınışlarla başlar içsel çatışmalar

387 15 106
                                    

Sanırım sorun, bağlanmakta

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sanırım sorun, bağlanmakta.

Çok karmaşık bir problemin içinde, oldukça küçük bir yerde... Fark etmek hep zordur. Sorun bağlanmakta. Hayal kırıklığı.

Elektrik devresi yani...

Titreyen elime baktım. Pensi tutmak gittikçe zorlaşıyordu ama elektrik devresindeki bağlanma hatasını da düzeltmek gerekti.

Saatimi kontrol ettim. Bugün uykusuzluğumun ikinci günü, 26 saattir hiçbir şey yemedim.

Sınırları zorluyorsun Hazar...

Bir tıkırtı duydum. Garaj kapısının küçük camında el fenerinin ışığını gördüm. Kimin geldiğini biliyordum o yüzden hırsız kuruntularını bırakıp devreme odaklandım. Yemek yemem lazımdı, o zaman düşünme kalitem artıyordu ama üşengeçlik...

Nedir beni yatağıma bu kadar bağlayan şey?

Yastığıma aşık değilim, kuruntular yüzünden uyuyamıyorum ki.

Kafamı iki yana salladım. Gözlerimi soğuk su duşuna mı soksaydım? Onu bir saat önce zaten yapmıştım. Bitmiş kahve kupama baktım. Of.

Kapı en sonunda açıldı. Pensi bırakıp kısa bir an onu süzdüm.

Sırılsıklamdı. Yağmur mu yağıyordu?

"Siktir Hazar ya, bahçeye atladım fıskiye çalışmaya başladı."

Güldüm. "Bok gibi görünüyorsun." Diye mırıldanıp esnedim.

Doğa bana tip tip baktı. "Sen kendi tipini gördün mü lan? Ağzın yüzün kaymış."

Pensi tuttum. "İşimiz var."

"Yine şu siktiğimin devresiyle mi uğraşıyorsun?"

Ona ters bir bakış attım. Yanıma kuruldu ve tahtaya baktı.

"Bu bilim şenliğinde sunacağım proje, yani onun hakkında doğru konuş."

Yüzünü buruşturdu. "Boş işler."

Kablolarla uğraşmaya devam ettim. "Neden mf seçtin ki?"

Çünkü kendisi tam bir eşit ağırlıkçıydı. Hatta hukuk okumak istiyordu. Fen dersleri midesini bulandırıyordu resmen. Gerçi buna rağmen notları kötü değildi. Sınav senemizde hala mf sınıfında varlığını korumaya devam ediyordu. "Senin götünü kurtarmak için ya ne olacak?"

Ona cevap bile vermedim. Kendi götümü kurtarma yeteneklerine sahiptim ben. İnsan arkadaşı için alan değiştirir mi? Gerizekalı herif.

"Sen kendi götünü kurtar önce." Diye homurdandım. Bulaştığı boklar bitmezdi ki onun.

Elini çenesine yasladı. "İki hafta sonra siyah kuşak için müsabakam var çok gerginim lan."

Geçen güreştiğimizde onu yenmiştim. Oysa aslan gibi kükrediğini iddia eder, miyavlayan bir kediden farkı yok ki.

TEPE NOKTASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin